Ei jaksa enää oottaa!:D

vielä kolmea viikkoa laskettuun aikaan ja kaikki on jo valmiina vauvan tuloon..Miten muut joilla la alkaa uhkaavasti lähestyä, eikö ala jännittää :)
mulla ainakin vauva pyörii koko ajan mielessä (JA SE SYNNYTYS!) ja aikaakaan ei saa oikein kulumaan. Mulla ei ole vielä laskeutunut edes, ja mahan kanssa alkaa olla tukalat paikat..
 
Mulla on nyt viikkoja 38+1 ja toivon, että kunpa ei syntyisi vielä ainakaan tällä viikolla. Niin paljon on etukäteen sovittua menoa koko viikolle, mm. torstaina pojan kouluun tutustuminen. Tämä on siis kolmas lapsi ja nyt ekaa kertaa toivon, että menisi mahdollisimman lähelle laskettua aikaa tai jopa muutaman päivän yli.
 
rv 33..
la 19.6..
vaavi on rtssä... ja masu o laskeutunnu ja välill o kauheit kipui lonkassa ja issias vaivaa..
esikko 1v8kk pitää kumminkii virkeenä tempauksillaan jne...
onneks saa olla hoijossa 10pv/kk kesäkuu loppuun et saan vähä huiliaikaa välill ja järjesteltyä vaavin vaatteit jne...
kaapit (vauvan vaatteille haen sotkasta to)
 
Meilläkin jo kaikki tarpeellinen valmiina ja tietysti vähän ylimääräistäkin =) La 9.6, enkä tosiaan jaksaisi millään enää odottaa! Rv nyt 34+2 ja olisin valmis ehkä odottamaan juuri tuohon rv 38, mutta tietysti minun tuurillani se yltää tuonne rv 42 kun liikaa intoilen... vauvakuume vain kasvaa kasvamistaan ja kroppa tuntuu olevan päivä päivältä huonommassa ja kipeämmässä kunnossa :/

Noh, hyvää kannattaa odottaa :heart:
 
Minulla kanssa laskettu aika 19.6. ja kyllä ajatukset alkaa olla aika pitkälti vauvassa. Ei ole kauhiasti vaivoja ja viikotkin on kuluneet ihmeen nopeasti. Vielä pitäis jaksaa sairaalakassi pakkailla...
Mies tuossa just eilen sano, että oon ihan outo, kun vaan kattelen kaukaisuuteen ja silittelen mahaa. Mutta on niin kiva, kun vauvan jo tuntee ja sitä voi oikeesti silitellä mahan läpi! :heart:
Minä :heart: minun vauva
 
Huooh, Kyllä alkaa niin tantta olo olla!! Ja sitte kun kaupanpäällisenä kaiken maailman liitoskivut ja suonenvedot!!
jaksas ees jotain liikuntaa vähä harrastaa tuola raittiisa ilmassa, mutta ku päivät menee nukkuessa ja vauvan tavaroita loniessa haaveillen :D

Mitä meinailette sairaalakassiin muuten pakata? Itte oon yrittäny jo vähä pakkailla mutta kun ei tiedä mitä kaikkea varata mukaan.
 
Mulla menee jo 41+4, en oo enää kuukausiin jaksanu oottaa :D sit olin ihan varma et tulee jo pääsiäisenä ja jätin matkan väliin. enteileviä supisteluja on ollu jo viikkoja ja sit säännöllsiiä, mut aina loppuu :( välillä meinaa hajoilla pää ku ei öisin oikeen nukuta, mut vappu pelasti ku vietin kivan illan ystävien kanssa. ainut negis on, ku menee julkiselle paikalle ni on niin julkinen eläin ja juhlatunnelmaiset haluaa lähestyä kommentoimaan ja neuvomaan ja ihmettelemään ekaa kertaa äidiksi tulevaa. ja ku ei ite jaksa enää yhtään ajatella vaan haluis jo eläääääääääääää sitä elämää. se muute on rasittavaa ku kaikki on uutta ja pelottavaakin välillä ja kaikkien pitää kommentoida ja neuvoa aina, vaikkei tunne, ja tietysti kysymättä :/ se on tosi inhottavaa. haluis puhuu muusta ku kokoajan vauvasta. varsinkaa ku ei oo hajuakaan siitä mitä se oikeesti o. ihan ku ois julkkis ja saa vastailla kokoajan samoihi kysymyksiin ja kuulla samoja kannustuslauseita. mut se on inhottavaa ku ihmiset tulee sanoo, et on se sitte rankkaa, koita jaksaa... huooh.. ja sit ku kaikki soittaa, et jokojoko ja jos ei vastaa ja sitte soittaa takas nii ne on ihan et luulin jo et olit synnyttään... aaaarghhhhhhhh. kai tää jotai pinnaa kasvattaa. ihanaa ku kohta masu lähtee ja on taas oma ittesä, eikä vaan odottava äiti!!!!!!!! ja nyt kukaan ei enää kysy, et mitä teet työkses yms. Huvittavaa, ihanku sitä ei sitte ois muuta elämää enää olemassa. Ois pitäny jo aikaa sitte opetella se et johdattelee ihmiset muihin aiheisiin.. mut oon mielummin vetäytyny omiin oloihin jos ei jaksa puhua vauvasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 04:56 Hansu kirjoitti:
Mulla menee jo 41+4, en oo enää kuukausiin jaksanu oottaa :D sit olin ihan varma et tulee jo pääsiäisenä ja jätin matkan väliin. enteileviä supisteluja on ollu jo viikkoja ja sit säännöllsiiä, mut aina loppuu :( välillä meinaa hajoilla pää ku ei öisin oikeen nukuta, mut vappu pelasti ku vietin kivan illan ystävien kanssa. ainut negis on, ku menee julkiselle paikalle ni on niin julkinen eläin ja juhlatunnelmaiset haluaa lähestyä kommentoimaan ja neuvomaan ja ihmettelemään ekaa kertaa äidiksi tulevaa. ja ku ei ite jaksa enää yhtään ajatella vaan haluis jo eläääääääääääää sitä elämää. se muute on rasittavaa ku kaikki on uutta ja pelottavaakin välillä ja kaikkien pitää kommentoida ja neuvoa aina, vaikkei tunne, ja tietysti kysymättä :/ se on tosi inhottavaa. haluis puhuu muusta ku kokoajan vauvasta. varsinkaa ku ei oo hajuakaan siitä mitä se oikeesti o. ihan ku ois julkkis ja saa vastailla kokoajan samoihi kysymyksiin ja kuulla samoja kannustuslauseita. mut se on inhottavaa ku ihmiset tulee sanoo, et on se sitte rankkaa, koita jaksaa... huooh.. ja sit ku kaikki soittaa, et jokojoko ja jos ei vastaa ja sitte soittaa takas nii ne on ihan et luulin jo et olit synnyttään... aaaarghhhhhhhh. kai tää jotai pinnaa kasvattaa. ihanaa ku kohta masu lähtee ja on taas oma ittesä, eikä vaan odottava äiti!!!!!!!! ja nyt kukaan ei enää kysy, et mitä teet työkses yms. Huvittavaa, ihanku sitä ei sitte ois muuta elämää enää olemassa. Ois pitäny jo aikaa sitte opetella se et johdattelee ihmiset muihin aiheisiin.. mut oon mielummin vetäytyny omiin oloihin jos ei jaksa puhua vauvasta.

tuttu fiiis.
mulla kans viime yönä alkoi kipeet supparit ja oli monta tuntii ja ihan säännöllisii mut sit loppui kuin seinään :kieh:

ja se on totta ettei kukaan kysele enää muuta kuin että eks ole jo synnyttänyt.huomenna paukahtaa vko41 ja mä olen jo ihan kypsä vastailemaan kyselyihin.mies vielä jaksaa vastailla....
on mulla muutakin elämää tässä odotuksen sivussa että vois sitä puhuu muustakin.

mä odotan myös sitä että olen ns.normaalitilassa,mahdun vaatteisiin eikä ole jatkuvaa raskasta oloa ja tietty odotan sitä vaavia ihan älyttömästi.näen unia synnyttämisestä ja siitä minkälainen nyytti tulee,mutta vielä se antaa odottaa....


 
bee
Mulla on meneillään vasta rv 28 enkä jaksais enää odottaa. Pitäis vaan totutella ajatukseen että menee vielä lasketun ajan ylikin kun esikoinenkin meni. Muuten se tuntuu hirveen pitkältä \|O B)
 

Yhteistyössä