Liikuntavinkkejä, kiitos!

Vartaloni on kolmen lapsen myötä muuttanut muotoaan... sehän ei ole uutta kai kovinkaan monelle. :whistle:

"Entisestä" kropasta on jäljellä (onneksi) kapea vyötärö, mutta sitten ne ongelmakohdat. Rinnat on samaa kuppikokoa (B) kuin aiemminkin, mutta tottakai pitkistä imetyksistä lurpahtaneet. Kaikki ylimääräinen on kerääntynyt peppuun ja reisiin, mutta en sanoisi, että olen VIELÄ mikään valtava (moni sanoo yhä hoikaksi...hmmm). Minulla on leveä lantio, joten tuo alakropan tukevuus korostuu entisestään. Tuntuu, että olen tyypillinen päärynä (hoikka ja pieni yläkroppa, leveä ja iso alakroppa), pituuttakin 175 cm.

Kertokaapa nyt sisaret miten ihmeessä voisin kehitellä liikuntamuodon, jolla saisin tämän vartaloni sopusuhtaiseksi eli ainakin alakropasta (peppu ja reidet) ylimääräinen tiukaksi ja ylökropasta ehkä rintaa hiukan "kohennetuksi"... ei kuitenkaan mitään silikooneja ;) .

Painoa voisin pudottaa sellaset 5 kiloa, mutta toisaalta joku lihastreeni tuo sitä massaakin, eikös? Nyt vaan alkaa tuntua, etten saa itteäni niskasta kiinni sitten millään. Ja paino alkaa uhkaavasti nousta... :eek:

Nyt siis hyviä (ja mahdollisimman kotipainotteisia) liikuntavinkkejä kehiin! Salille en ehdi työpäivän jälkeen ja lasten kanssa ulkoilu ei ole tarpeeksi liikkuvaista.

Ongelmansa kullakin, vai? :D
 

Yhteistyössä