Hakutulokset

  1. P

    mistä voi ostaa haukkuvan pattereilla toimivan koiran?

    joka liikkuu ja haukkuu
  2. P

    Päivähoidon lopettamisesta

    täytyykö ilmoittaa mahd. kk tai 2vkoa aikaisemmin milloin lopettaa vai voiko vaikka lopettaa tästä päivästä lähtien? Etenkin Espoossa?!
  3. P

    Atooppisen vauvan uni

    Meidän vauvalla (4.5kk) on ollut pieniä kuivia läiskiä 2kk iästä alkaen, 3kk eteenpäin kuivuutta on ollut joka puolella kehoa. Iho ei ole tulehtunut. Päivittäinen rasvailu on pitänyt punoituksenkin kurissa. Yöt vaan ovat menneet ihat höpöksi. 3 kk ikään asti vauva nukkui yönsä yhdellä syötöllä...
  4. P

    Kiinteiden aloitus sotkee yöunet?

    Meidän tyttö on hiukan vajaat puolivuotias ja kiinteitä ruokia on syöty nyt noin kolmisen viikkoa. Kiinteiden myötä yöunet on mennyt tosi huonoiksi. Aikaisemmin nukkui yöt max yhdellä syötöllä (monesti myös vetäisi koko yön sikeitä syömättä välillä). Kiinteiden aloittamisen jälkeen on alkanut...
  5. P

    Lapsen kivusta

    Osaako joku sanoa mistä voi johtua kun kohta 3v. poika valittaa aina sillon tällön alaselkää ja vatsaa ja useimmiten ruokailun yhteydessä? Muutenkin syö huonosti. Onko vaan uhmaa? Olen kyl tilaamassa lääkäriä, ajattelin vaan jos jollain kokemusta.
  6. P

    Vauvan nukuttaminen mahallaan

    Meidän vauva on 4kk, ja yöt ovat olleet rauhattomia nyt jonkin aikaa. Yhtenä yönä laitoin vauvan mahalleen, niin yllätys yllätys-hänpä nukkui 4 tuntia hyvin levollisesti. =) Tässäpä mietinkin, että kun en ole päiväsaikaan mahallaan nukuttamista harrastanut / vauvalle "opettanut" (nukkuu...
  7. P

    mitähän tämäkin on..

    kun on inssin jälkeen kulunut 3pv ja nännit on aivan tajuttoman kipeet! voi miten noloa on mutta voisiko todellakin olla jo raskaudesta kyse? tiedän että on todella aikaista mutta voisiko silti....? jos ei niin onko muilla tullut inssin seuruksena näinkin ilkeää oiretta? viimeksi kun ei inssin...
  8. P

    simppanäyte

    muistaako kukaan tai onko lukenut että mikä on ns. normaali tai hyvä määrä simppoja näyteessä?? kiitoksia etukäteen. =)
  9. P

    Nastolasta ?

    Hei ! Ollaan marraskuus muutettu tänne nastolaan eikä viel tunneta ketään =( Mies käy töissä ja minulle jää sitten nämä lapsoset =) Poika on synt. 22.03.2005 Tyttö on synt. 28.05.2006 Itse olen 1984 vuoden mallia =) Olisi kiva saada ulkoilu kaveria ja muutenkin jutella =)
  10. P

    inseminaatio

    olisin kysellyt kokemuksia teiltä. mulle tehtiin viime sairaala käynnillä munanjohtimien aukiolo tutkimus. joka sattui tod. paljon. nyt mietinkin että jos joudutaan miehen kanssa inseminaatioon niin sattuuko se yhtä paljon? elikkäs toisin sanoen miten se tehdään??
  11. P

    Alen loppurysäykset?

    Tietääkö kukaan, milloin pääkaupunkiseudulla alkavat alen loppurysäykset, esim. Stockalla tai Jesper Juniorissa?
  12. P

    kertokaahan

    Mikä on IFV? entä ISCI?...en tiedä kun en ole lapsettomuustutkimuksissa käynyt, yritetään vielä luomusti.
  13. P

    Vantaa/martinlaakso

    Moi ! Mulla on 1v5kk poika ja 3kk ikuinen tyttö. Mies käy töissä ja minulla ei tule joka päivä oltua kovin paljon ulkona ku ei ole juttu seuraa. Onko kellään muulla tälläistä ongelmaa ?
  14. P

    Istukan infarkti

    lääkäri selitti, että keskenmeno voi johtua istukan verihyytymästä. Onko muita, joilla olisi tehty tällainen diagnoosi. Kertoiko lääkäri teille enemmän, mistä tällainen johtuu, voiko se uusia seuraavassa raskaudessa tms. Minulle sattui lääkäriksi keskussairaalan ainoa äyskijä, joka ei kerro...
  15. P

    Jätetty..Kuinka selvisitte?

    Tänään rakkaani ilmoitti jättävänsä mut..olo #&%?$!* sekava..ei vaan jaksais jatkaa tätä elämää.. Kuka mua täällä kaipaa.. ei kukaan.. niin #&%?$!* tyhjä olo..Sama lähtee #&%?$!* heti!!!!!!!! EI JAKSA ELÄÄ! :'(
  16. P

    Muumi mukeista

    Nyt kaupaan on ilmestynyt uusi muki (muumit uimassa tj), niin onkohan se joku erillainen muki, siis tehdäänkö vaan niitä tietyn verran? Olen vain yhdessä kaupassa nähnyt ja kuitenkin Tuu-tikki ilmestyi vasta vähän aikaa sitten (2006 tammikuussa)
  17. P

    AUTTAKAA TIETÄMÄTÖNTÄ?

    Minulla loppuu äitiysloma ja olisin ollut muutaman kuukauden hoitovapaalla. Kysyisinkin että voinko hoitaa paria vierasta lasta kotona, vaikka olen työsuhteessa mutta hoitovapaalla.
  18. P

    Turku 14.6.

    Ehdotan taas viikon tapaamiselle tiistaita. Meille sopii klo 12.30, mutta muukin käy. Onko jollakin mielessä ehdotus tapaamispaikasta?
  19. P

    Kananmuna allergia..

    Tänään selvisi että kaks vuotiaalla pojallani on kananmuna- allergia.Miten elämä tästä eteenpäin kun pitää välttää kananmunaa ja suurta osaa herkuista??Pelkään jo miten poika suhtautuu siihen että kaikkea ei saa enään ottaa.Neuvolasta sanottiin et ainetta kannattaa nyt alkaa välttämään.Onko...
  20. P

    kahvittelu, kyläily ja lenkkeilyseuraa kirkkonummelta!

    Heips! Etitään pojan kanssa (1v5kk) seuraa muista mammoista ja lapsosista. Tällä mammalla ikää 27vuotta ja asustellaan Finnsbackassa:) Olisi kiva tavata siis kyläilymielessä, kahvittelumieles ja tietenkin ulkoilumieles. Meillä tuo isukki on yötöissä joten päivät menee hänellä nukkumiseen ja me...

Yhteistyössä