mitähän tämäkin on..

kun on inssin jälkeen kulunut 3pv ja nännit on aivan tajuttoman kipeet! voi miten noloa on mutta voisiko todellakin olla jo raskaudesta kyse? tiedän että on todella aikaista mutta voisiko silti....? jos ei niin onko muilla tullut inssin seuruksena näinkin ilkeää oiretta? viimeksi kun ei inssin jälkeen ollut mitään. ja vielä se että mahaa nippailee aina silloin tällöin.. mitäs se on? tunnen oloni taas kerran todella typeräksi :ashamed: olkaa kilttejä ja auttakaa toista pulassa :ashamed:
 
Voi raskausoireita tulla aikaisemminkin kuin rv6, mutta ei kyllä vielä tuossa vaiheessa, eihän alkio ole edes kiinnittynyt 3 päivää inssistä!

Voisiko kyse olla Pregnylistä? Se ainakin aiheuttaa rintojen kipeytymistä?... Siis mikäli sinulla käytettiin Pregnyliä.
 
Mullakin tuli rinnat kipeeksi irrotuspiikin seurauksena, alkionsiirtoa ei ole vielä edes tehty, se on maanantaina. Eli nuo hormonit aiheuttavat lähestulkoon kaikki raskausoireiksi kuvitellut jutut. Ainakin mulla oli niin edellisellä IVF-kerralla.

Malttia ja onnea :)
 
Moi Piia!

Mulla ainakin ihan sama juttu! meillä eka inssi tammikuussa ja 3.pv alko nännit ja rinnat olee tosi arat, ei oikee vatsallaan voinu ees nukkua.Mietin ihan samaa.Täti tuli kuitenkin jo 9 pv inssistä.

Toinen inssi mulla oli maanantaina, ja oikeestaan jo inssipäiväna rupes taas olee rinnat arat ja sama meininki. Tällä kerralla myos vatsa on ollu vähän kipee joka päivä, nippaillut siellä sun täällä ja tuntuu kun joku möykky siel olis. Tänään vasta hieman helpompi päivä (pp5) .
Saas nähä kuinka käy. 3 inssiä on suunniteltu, toivo alkaa kyl taas hiipua tämänkin hoidon suhteen...
Mä kans uskon että toi Pregnyl vois olla syynä näihin oireisiin.Oliko sulla Pregnyl ja pistoshoito tukena inssissä?
 
sehän siinä onkin kun minulla ei oo ollut mitään muuta kun clomit. vatsaan tulee aina välillä hirveitä viilto kipuja. aivan kamalaa.töihin sitä on vaan mentävä ja jaksettava hymyillä :kieh: huono olokaan ei tätä yhtään paranna.
 

Yhteistyössä