Hakutulokset

  1. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Paljon onnea MissMaisa :flower: Minä aloitan ensi viikolla Clomit. Follikkeliultrassa kaikki ok, hyvän kokoinen munarakkula näkyi. Kaikki muut labrat ok, progesteroni ei ole vielä tullut. Pienet endotäplät eivät kuulemma ole lapsettomuuden syy. Jos progesteroni on ok, eikä kysta ole...
  2. L

    Keväällä/syksyllä 2008 hoidot aloittavat

    Täällähän on monet päässeet mukavasti vauhtiin hoitojen suhteen =) Itsellä tänään follikkeliultra takana, siinä näkyi kypsynyt munasolu. Ovistestejä suositteli lääkäri käyttämään ja välttämään ibubrofeenia, jota joudun aika runsaasti popsimaan. Kaikki viime viikolla otetut labrat olivat ok...
  3. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Mukava kuulla hyviä uutisia Dreamer-88! Meillä ainakin tutkimukset sujuneet sutjakkaasti julkisella puolella, hoidoista en sitten tiedä, miten niitä joutuu jonottelemaan, jos niihin lähdetään. Minulla on tiistaina se ultra ja ilmeisesti yksi labra vielä ottamatta ja tutkimukset sitten siinä...
  4. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Kiva kuulla sinusta Inkku83! Sinultakin sitten endo löytyi :hug: Minä yritin kolmeen otteeseen laparoskopian jälkeen tänne kuulumisia kirjoittaa, mutta aina tuli vain että viestin lähetys epäonnistui, kokeillaan nyt vielä. Kirjoitin sitten jo tuonne lapsettomuus puolelle keväällä/syksyllä...
  5. L

    km:n jälkeen esikoista yrittäneet yli puoli vuotta..

    Katherine: Meillä siis km 10/06 ja kun siitä tuli vuosi, hain terveysasemalta lähetteen Kätilöopistolle eli julkisella puolella ollaan hoidossa. Eikä tosiaan pääse julkiselle puolelle ennenkuin on se vuosi täynnä. Kiitoksia plussatuulista =) Onhan se lohdullista meillä kaikilla, että on se...
  6. L

    km:n jälkeen esikoista yrittäneet yli puoli vuotta..

    Saatiin tietää spermanäytteen tulos tänään: normaali. Se oli suuri helpotus miehelle, stressasi todella paljon! Minä varasin ajan labroihin ensi viikolle ja follikkeliultraan seuraavalle. Onneksi asiat edistyvät, kun tätä odottelua on jo niin kauan takana =)
  7. L

    Keväällä/syksyllä 2008 hoidot aloittavat

    Hei taas! Tännehän on syntynyt mukavasti keskustelua! Tänään alkoivat menkat laparoskopian jälkeen ja varasin ajan ensi viikolle labroihin ja seuraavalle follikkeliultraan. Samalla kyselin, että miksihän miehen spermanäytteestä ei ole kuulunut mitään, niin ei kuulemma automaattisesti...
  8. L

    km:n jälkeen esikoista yrittäneet yli puoli vuotta..

    Hei! Meillä km 10/06 eikä ole uusi raskaus alkanut vieläkään :'( Keskeytynyt raskaus alkoi 5. kierrosta ja ekassa ultrassa näkyi, että oli keskeytynyt viikolla 6. Ollaan aloitettu jo lapsettomuustutkimukset; mulla poistettu iso kysta munanjohtimen vierestä, hieman endoa ja munanjohdinten...
  9. L

    Kotitestit.Com EI TOIMITA MAKSETTUJA TUOTTEITA!!!

    Mä oon tilaillut vaan tuolta ja aina on hyvin toiminut. Kerran tuli ovistestejä 2 pakettia kun tilasin yhden, mutta siitä olin tietysti vaan tyytyväinen =)
  10. L

    Onkohan mieheni seonnut?

    Samaa mieltä olen. Tuo unettomuus ja paranoidisuus liittyy usein yhteen ylirasituksessa. Huolestuttavalta kuulostaa.. Lääkäriin kannattaisi mennä, vaikea tietysti miestäsi sinne on saada. Voisiko sitä yrittää unettomuuden varjolla, että kannattaisi hakea nukahtamislääkkeitä. En usko, että on...
  11. L

    Ostin aivan ihanan vauvan potkupuvun, enkä ole edes raskaana...

    Mulla on kans noita kertynyt, kovassa vauvakuumeessa kun kieriskelen :ashamed: Onneksi varasto aina välillä tyhjenee, kun ystäville ja sukulaisille tupsahtelee vauvoja tiheään tahtiin!
  12. L

    Ystävät...

    Minulla 13 ystävää, joista 6 asuu satojen kilometrien päässä. Sitten on kyllä miehen kavereiden puolisoja muutama, joiden kanssa olen tosi läheinen. Ja sitten oma sisko ja miehen sisko. Kaksi ystävistä on yli muiden, toinen lapsuuden ystävä ja toinen entinen työkaveri. Sitten on joitakin, jotka...
  13. L

    Keväällä/syksyllä 2008 hoidot aloittavat

    Kurkin tänne kirjoitelleiden profiileja ja huomasin, että Novelle78 on plussannut :heart:
  14. L

    Keväällä/syksyllä 2008 hoidot aloittavat

    Hei! Täällä myös yksi tutkimuksia aloitellut :wave: E-pillerit jätetty pois 4/06, keskeytynyt km 10/06 ja siitä saakka yritelty tuloksetta uutta raskautta. Ensikäynti Kätilöopistolla oli viime kuussa, maanantaina olin laparoskopiassa, missä poistettiin kookas parovariaalikysta munanjohtimen...
  15. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Dreamer-88: Sain laparoskopiaan lähetteen kiireellisyys luokassa 2 ja lääkärin vastaanotolta menin suoraan jonohoitajalle, jolta sain tuon ajan. Olisin saanut jo 7.2., mutta piti sen aukiolotutkimuksen vuoksi ajoittaa toimenpide kiertoon. Kiireellisyysluokka tuli kystan vuoksi ilmeisesti, en...
  16. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Tämän pinon piinailijat 2008 kuumetta Inkku83 , vm -83. mies -82. p-savo. 1 toiveissa. tutkimukset aloitettu syksyllä 2007. Odottaa laparoskopiaan pääsyä. Lapaniina, vm. -79. mies -78. 1. toiveissa. Laparoskopia 11.2. ella80, vm. -80. mies -75. 2. toiveissa. Tutk. alussa, terot aloitettu...
  17. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Täällä ei hyviä uutisia, mutta jotain kuitenkin. Pikaisesti töistä kirjoitan, oma kone huollossa jo kolmatta viikkoa. Tänään käytiin Kättärillä ensikäynnillä ja 11.2. tehdään laparoskopia, jossa poistetaan kysta (joka edelleen siis oli samankokoisena) ja tehdään munanjohdinten aukiolotutkimus...
  18. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Hei pitkästä aikaa! Ekana suuret onnittelut Tiniille! Ja Dreamer-88:lle suuri lohtuhali ikävistä uutisista. Saa nähdä mitä itsellä löytyy, 21.1. meillä eka käynti Kätilöopistolle lapsettomuuspuolelle.. Mulle sopii myös tuo uusi pino: me ollaan Helsingistä, minä -79 ja mies -78, esikoista...
  19. L

    Yli vuoden yrittäneet

    Hei vaan pitkästä aikaa! Täällähän on paljon plussanneita, paljon onnea kaikille! Täällä kp 1. Voin vielä olla pinossa, käyn ilmoittamassa menkkojen alut tai mahdollisen plussan, mutta nyt taitaa vauvakuumeilu jäädä vähän taka-alalle, kun olen työpaikkaa vaihtamassa. Näin sitten kävi, kun ei...
  20. L

    Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

    Maanantai 10.12.2007 Lapaniina................kp 1/26-29........yk 15............Esikoista ella80......................kp 2/23-35.......yk 15...........Toista kuumetta.................kp 4/23-25......yk16............1 yhteinen Hempukka87...........kp...

Yhteistyössä