Onkohan mieheni seonnut?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
rupesi väittämään yhtäkkiä että olen pettäny häntä ja että on kuulemma jo seurannut kauemmin asiaa. On asiasta ihan varma ja vaikka sanon mitä niin se ei asiaa muuta. En käy paljon missään yksin se missä käyn hän on kyllä tietoinen asiasta. Viimeinen pisara oli nyt se kun hän yövuoroon lähtiessään oli sammuttanut ulkovalon ja kun minä olin sen myöhhemmin illalla päälle laittanut ja valo oli päällä kun hän tuli aamulla kotiin niin se oli kuulemma selvä merkki että joku mies on käynyt meillä yöllä. Ei ole aiemmin ollut kovin mustasukkaista tyyppiä nyt ollaan sitten umpikujassa ja varmaanki sitten ero tulossa kun ei kerta voi uskoa ettei mitään tollaista todellakaan ole tapahtunut.
Ollut muuten ihan normaali viimeaikoina, vaikea ede ymmärtää miten toinen voi seota tollalailla vain tosta noin yhtäkkiä.
Onkohan mitään tehtävissä? Ei suostu kuuntelemaan tai suostuu mutta sanomisillani ei ole merkitystä enemmänki yltyy vaan syyttelemään lisää
 
KatCat
Se on varmaan lukenut liikaa Iltalehteä, jossa sanotaan, että joka toinen nainen pettää. Kuinkahan moni nainen saa kuulla mieheltään epäilyksiä samasta asiasta ja kyttäily senkun lisääntyy...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mulla tuli kans heti mieleen että itse on pettänyt ja on siis nyt hiffannut kuinka "helppoa" se on. Siksi hakemalla hakee merkkejä että säkin olisit ollut pahoilla teillä
Ja hakee samalla oikeutusta omalle teolleen; kun vaimokin pettää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mulla tuli kans heti mieleen että itse on pettänyt ja on siis nyt hiffannut kuinka "helppoa" se on. Siksi hakemalla hakee merkkejä että säkin olisit ollut pahoilla teillä
Ja hakee samalla oikeutusta omalle teolleen; kun vaimokin pettää.
Samaa mä veikkailen.. Onko hällä ollut jotain mielenterveysongelmia, käyttääkö jotain kamaa? En mä siis pahalla, se vaan yleensä laukasee myös tollasia kummia epäilyksiä.. Hyvin oudolta kyllä kuulostaa.
 
vierailija ap
No olen miettinyt josko olisi jotain meilenterveysongelmia sillä on jo n3 viikkoa valvonu yöt eli ei saa vaan nukuttua olen ajatellut että johtuu siitä että on vuorotöissä. Ei käytä alkoholia enkä usko että mitään aineitakaan käyttäisi. Tietenkin pettäminen voisi olla mahdollsita mutta periaatteessa epätodennäköistä sillä ei liikuta pahemmin erillämme, mutta jokatapauksessa nyt vaikutti ihan seonneeltä kun syytöksiä ihan tosissaan ja vihaisena lateli ja sano että inhoaa minua, olen kuvottava ja oksettava kun olen tehnyt hänelle noin. Ja mitä siihen sanomaan kiellän kaiken tietysti niinkun totuuskin on mutta hän ei halua uskoa. Mitä on enää vaihtoehtoja ei mitään...
 
vieras
Minulla tuli kyllä mieleen jonkinlainen paranoidinen reaktio. Jos sellaisesta on kyse, niin apua kannattaisi hakea heti ja suoraan sitten psykiatrille. Tuo vahvasti kuulostaa sellaiselta... Toivottavasti asia selkenee pikapuoliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla tuli kyllä mieleen jonkinlainen paranoidinen reaktio. Jos sellaisesta on kyse, niin apua kannattaisi hakea heti ja suoraan sitten psykiatrille. Tuo vahvasti kuulostaa sellaiselta... Toivottavasti asia selkenee pikapuoliin.
Samaa mieltä olen. Tuo unettomuus ja paranoidisuus liittyy usein yhteen ylirasituksessa. Huolestuttavalta kuulostaa.. Lääkäriin kannattaisi mennä, vaikea tietysti miestäsi sinne on saada. Voisiko sitä yrittää unettomuuden varjolla, että kannattaisi hakea nukahtamislääkkeitä. En usko, että on itse pettänyt. Toivottavasti asia selviää, tsemppiä vaikeaan tilanteeseen!
 
vinci
oon kyllä sitä mieltä että on lukenu iltalehtee ja kuunnellu radioo koska molemmissa väitettiin että joka toinen nainen pettää....
sit kun lisää hiukan mustasukkasuutta joka ei muuten ilmenis ja ihan just tollaset valon päälle laittamiset illalla kun ketään ei pitäs tulla kylään jne niin vähällä mielikuvituksella voi mies päätellä että oot pettäny...

sitä taas miten saat ukkos uskoon sua niin enpä osaa sanoo,....koitat päivä kerallaan sanoa sille ja yrität ainakin pitäöä liittoo kasassa kunnes se ukko tajuaa sinne "miesten järkimaailmaansa asti" ettet oo pettäny...
 

Yhteistyössä