Ystävät...

  • Viestiketjun aloittaja iiris
  • Ensimmäinen viesti
Ystäviä on tällä paikkakunnalla tasan kaksi ja molemmat ovat mulle samanarvoisia. Sen verran eroa näillä ystävillä on että niistä toinen on tytön kummitäti. Kauempana asuvat (3 kaveria) on vähän ns. eriarvoisia koska ovat kauempana eikä voi olla niin usein tekemisissä kun näiden lähellä asuvien.
 
Minulla 13 ystävää, joista 6 asuu satojen kilometrien päässä. Sitten on kyllä miehen kavereiden puolisoja muutama, joiden kanssa olen tosi läheinen. Ja sitten oma sisko ja miehen sisko. Kaksi ystävistä on yli muiden, toinen lapsuuden ystävä ja toinen entinen työkaveri. Sitten on joitakin, jotka ovat enemmänkin kavereita/tuttavia esim. naapuri kenen kanssa lenkkeilen ja kahvittelen. Joskus tuntuu, että ei aika riitä kaikille tasapuolisesti ja joskus ahdistaakin, kun esim. yhdellä ystävällä on vähän syyllistävä tyyli huomautella, jos ei olla moneen viikkoon nähty tai hän ei ole jotain juttua kuullut. Olen sosiaalinen ja tutustun helposti ihmisiin, mutta nyt kyllä tuntuu, ettei ole yhdellekään uudelle aikaa :ashamed: Olen juuri vaihtanut työpaikkaa ja päätin ennenkuin aloitin, että nyt kyllä työkaverit pysyvät pelkkinä työkavereina..
 

Yhteistyössä