Hakutulokset

1. A

miten opettaa pullooooooon??

kannattaa sinnikkäästi vaan tarjota tuttia/pulloa. oppii ajan kanssa. tai sitten ei. mutta yrittänyttä ei laiteta. :)
  2. A

Käytättekö vielä bodyjä ja potkareita?

meillä aina body päällä. alaosana vaihtelee sukkikset tai pitkät housut ja sukat. potkareita en voi sietää, joten ne harvat potkarit/puolipotkarit lojuvat käyttämättömänä kaapin perukoilla.
  3. A

Vaihdatteko vauvalta aina heti kakkavaipan pois?

Alkuun sitä kakkaa tosiaan tulee jatkuvasti. vähenee kyllä pari kk vanhalla. Itse en jatkuvasti vaippaa vaihtanut, koska iloisesti pörisi pyllyssä samalla sekunnilla kun sai vaavin ylös hoitopöydältä. muutaman tunnin välein vaihdoin eikä vaavin iho siitä kärsinyt. osta varalle sinkkivoidetta jos...
  4. A

Pyhä-lisä?

Eli paljonko maksetaan palkkaan lisää pyhäpäivänä, olen äitienpäivänä töihin menossa?
  5. A

Julkipiereskely

\ Näin meilläkin. Eikä se isäntä ole ollenkaan pahin pärähyttelijä meillä... ;)
  6. A

Kotiäitejä?

Minäkin olen ollut kotona jo peräti 9 vuotta kolmen ihanan lapsen kanssa. Nuorinkin täyttää loppuvuodesta 3 v, joten täytynee kai kohta alkaa harkitsemaan josko sitä pitäis mennä töihin. Olen monesti saanut kuulla kommentteja, että koska olet ajatellut mennä töihin ja muuta vastaavaa. Mutta...
  7. A

PInoon 76 mammat=)

Tääläkin samaa vuosimallia kolmen pojanvesselin äiti pohjanmaalta :wave:
  8. A

Ylipainoinen lapsi

Ai etteikö lapset kiinnitä näihin asiohin itse huomiota??????? :o Meillä ei ole koskaan eikä IKINÄ solvattu ketään ihmisiä ulkonäön perusteella, ikinä ei olla puhuttu lihavista ihmisistä tms. No eikös vaan meidän 4-vee likka kysynyt keinuvalta naapurin likalta, että milloinkas sinä pullukka...
  9. A

Platanias

Oisin kyselly onko Plataniaksella käyneitä.. Mitä mieltä paikasta olleet??
  10. A

helle saa aikaan...

Eipä juuri tee mieli, kun toi tuppo hiostaa... \|O Jospas ne kohta loppuis...
  11. A

mitenkä tehään uunipuuro kaurahiutaleista

\ :laugh: :laugh: :laugh: oisko ihmisistä tullut vähän moraalisempia, väkivallattomampia, ja pehmeämpiä olentoja, jos olisi sittenkin tehty kaurapuurosta meiät? Nyt vaan soditaan, tapetaan, raiskataan ja v*llaan kaksplussa palstoilla :D
  12. A

Arveluttaa kertoa miehelle raskaudesta

Ikävä tilanne, mutta pakkohan se on tietty kertoo. Jos se nyt aluksi sitä vähän säikähtääkin niin kyllä se ajan kanssa varmasti tottuu mikäli se sua tosissaan rakastaa!!! Meillä tuolla miehellä taitaa olla vähän hidas sytytys, kun se innostu tosissaan vasta synnytyssalissa!! :laugh:
  13. A

Oman lapsen komentaminen

\ SIIS TÄH? Missä kohtaa on pottuilua? Kerro minulle, mistä niin päättelet? Minä en kerrassaan tunne henk.koht. KETÄÄN, joten olen todella kateellinen tuollaisesta tilanteesta. Maksaisin vaikka mitä moisesta autuudesta. :saint:
  14. A

Menee hermot...

Menee hermot täälläkin, jatkuvaa tappelua ja äitinä saa olla erotuomarina minuutin välein :headwall: Just saivat viikonloppuna täsmälleen samanlaiset lentokonelelut ja niistä tapellaan nyt kiljuen ja dramaattisesti ovia paiskoen, siis leikki-ikäiset paiskoo jo ovia... *nirskuttaa hampaitaan*...
  15. A

Oman lapsen komentaminen

\ wau onneksi olkooon!!! Tuohan on ihan kaikkien äitien unelma!! Ettei tarttisi komentaa ja lapset olisi luonnostaan fiksuja ja hyvin käyttäyviä. En tunne ketään omasta ystäväperheistäni, enkä naapureista, enkä äiti-lapsikerhoista, joka ei olisi harmitellut, että joutuu komentamaan lapsiaan...
  16. A

onpas hiljainen palsta

Minulla on muutamia ystäviä ja paljon tuttjuja/kavereita, mutta yksi erityinen sydänystävä on 6-vuotiaasta asti ollut kuvioissa. Meilläkin on vain harmittavan pitkä matka toistemme luo. Hyvä ystävä on kiinnostunut sinusta, hän uskaltaa sanoa vaatekaupan pukukopissa, että älä vaan tuota hametta...
  17. A

Kupari vai hormoonikierukka?

Kumpi olisi parempi vaihtoehto? aikaisemmin ollut kupari ja ei ollut ongelmia sen kanssa. Mikä hinta ero on tuolla hormooni ja kupari kierukalla? Kupari oli eka ilmainen miten sen toisen laita?
  18. A

Huhtikuun vaavit

Tänne syntyi poika 3270g ja 50cm pipo 33cm, kotiin päästiin tänään!
  19. A

Lapsen lievä ylipaino!

Kysy nyt ihmeessä neuvolassa on vaikka mitä vihkosia ja ohjeita. Kumma ettei neuvolatäti niitä antanut mukaasi?
  20. A

kuinka moni......

Minä olen ainakin. Miehen mukaan jos mentäis niin ei varmaan saatais aikaiseksi lasta eikä paskaa... :kieh:

Yhteistyössä