Hakutulokset

  1. M

    pensas aita joka kasvaisi

    nopeasti?haluan kadunpuoleiselle tonttimme rajalle pensasaidan joka kasvaisi mahd. nopeasti.jotain tuuheaa,vihreää , nättiä...esim marja-aroniasta en pidä. suositelkaa?mitä maksaa kpl? mistä löytäisi tietoja? alaa olisi n. 12m krt 20m.eli kahdessa pätkässä,koska sisään tulo jää...
  2. M

    pensas aita joka kasvaisi

    nopeasti?haluan kadunpuoleiselle tonttimme rajalle pensasaidan joka kasvaisi mahd. nopeasti.jotain tuuheaa,vihreää , nättiä...esim marja-aroniasta en pidä. suositelkaa?mitä maksaa kpl? mistä löytäisi tietoja? alaa olisi n. 12m krt 20m.eli kahdessa pätkässä,koska sisään tulo jää...
  3. M

    pensas aita joka kasvaisi

    nopeasti?haluan kadunpuoleiselle tonttimme rajalle pensasaidan joka kasvaisi mahd. nopeasti.jotain tuuheaa,vihreää , nättiä...esim marja-aroniasta en pidä. suositelkaa?mitä maksaa kpl? mistä löytäisi tietoja? alaa olisi n. 12m krt 20m.eli kahdessa pätkässä,koska sisään tulo jää...
  4. M

    yh:ten piristysketju

    moi.ajattelin että lähtiskö joku minun kanssani kirjoittelemaan ihan arjesta yleensä ,vois oman ketjun aloittaa. ajatuksia arjesta,iloista,suruista ja kaikesta mitä elämään kuuluu. itselläni on 1v 7kk vanha poika ja yksin elellään. tukiverkostoa on jonkin verran. kuumeessa ollut koko viikon ja...
  5. M

    yh:ten piristysketju

    moi.ajattelin että lähtiskö joku minun kanssani kirjoittelemaan ihan arjesta yleensä ,vois oman ketjun aloittaa. ajatuksia arjesta,iloista,suruista ja kaikesta mitä elämään kuuluu. itselläni on 1v 7kk vanha poika ja yksin elellään. tukiverkostoa on jonkin verran. kuumeessa ollut koko viikon ja...
  6. M

    kuukautiset

    Mulla on kesäkuussa 05 syntynyt poika ja ei ole kuukautisita tietoakaan. Tosin naskali imee vielä jonkin verran tisua että johtuiskohan tästä..? Mites muiden laita onkos menkkoja kuulunut..???
  7. M

    Sektion jälkeen alateitse synnyttäneitä??

    Mulle tehtiin sektio kolmisen viikkoa sitte. Synnytystä käynnisteltiin eka kolme päivää yliaikaisuuden takia, käynnisty hitaasti. Sitte ku päästiin saliin ja kalvot puhkastiin ni synnytys lähti etenemään. 18 tunnin jälkeen ois voinu ruveta ponnistamaan, ponnistamisen tarvetta ei vaan tullu...
  8. M

    Mies muuttunut, miksi?

    Olemme seurustelleet parisen vuotta. Suhde vaikutti alkuun juuri sellaiselta unelma suhteelta jota olin aina toivonut, tuntui että "tämä ei voi olla edes totta" Molemmilla pitkä avioliitto päättynyt, puhuttiin puhuttiin ja puhuttiin.. ajattelin, että tässä tämä on, kahden aikuisen terve suhde...
  9. M

    Clomeista kysymyksiä

    Hei te jotka syötte clomeja! Olen pian menossa taas suunnittelukäynnille klinikalle ja mietin että kannattasiko minun pyytää clomiresepti, jos niistä olisi apua. Taustasta sen verran että yritystä on meillä takana reippaasti yli vuosi tällä hetkellä ja inssejä on tehty luomukiertoon ilman...
  10. M

    Yksin tutkimuksiin?

    Hei! Onko täällä ketään joka olisi mennyt tutkimuksiin yksin ilman miestä? Meillä sellainen tilanne että pian olis vuosi yritystä täynnä ja olimme jo päättäneet tutkimuksiin menosta. Mies kuitenkin on alkanut arastelemaan tutkimuksiin menoa ja mietin sitten että voisin mennä perustutkimukssin...
  11. M

    onko äitiä joilla...

    onko äitiä joilla ollut sappitulehdus??? saitko antibiootti kuurin?leikkaus? minulla ei löytynyt sappikiviä ultrassa,sain antib.kuurin ja litalgin tablettia! mutta oireita joskus aina vieläkin!
  12. M

    vyöhyketerapia

    Onkos kenelläkään kokemuksia vyöhyketerapiasta laspsettomuuden hoidossa? Onkos siitä ollut apua? Mulla on endo ja se tietenkin hankaloittaa lapsen saantia. Vyöhyketerapiaa tuntuu olevan monenlaista. Hoidetaan pelkästään jalkoista tai sitten koko vartalosta...Onkos näistä eri hoitomuodoista...
  13. M

    Kuumekouristuksista

    Minkä ikäisen lapsen kanssa voisin huokaista helpotuksesta ja ajatella, ettei kuumekouristuksia enää tulisi? Poika on nyt 3 v. ja sai ensimmäisen kouristuksen yksivuotiaana. Lääkitys on hyvä, kotihoidon hallitsen ja tutkimukset on tehty (mm. aivosähkökäyrä), mutta tiedot "riskiajan"...
  14. M

    Minkä kokoisia 4-vuotiaita?

    Meidän tyttö tulee parin päivän päästä 4 vuotta. Pituutta oli 105,5cm ja painoa 17.2kg kun käytiin neuvolassa =)

Yhteistyössä