Hakutulokset

1. J

Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

Täällä 31-vuotias (mieheni myös 31-v.) Lapsettomuushoidoissa ollaan. Pistelyt menossa ja luomu kokeilu toinen erä. Tämän jälkeen IVF mikäli ei ala onnistumaan.
  2. J

pakko purkaa pahaa oloa

Kuullostaa tutulta kaikki mitä kirjoititte. :'( Luulin jo olevani ihan sujut näiden katkeruus ja epäreilua fiiliksieni kanssa. Onhan kuitenkin kulunut jo vuosia ja ollut ns. aikaa kasvaa tähän lapsettomana eloon. Nyt kuitenkin viime toukokuussa menetin siis...
  3. J

pakko purkaa pahaa oloa

Heippa! Lueskelin noita kirjoituksianne ja paha olo käväisi sisuksissani. Monella on todella pahaolo lapsettomuuden vuoksi. Minä sain juuri kuulla sukuumme syntyneen pienen pojan,serkulleni. Hassua,mutta odotin sitä uutista kuin kuuta nousevaa. Siitäkin huolimatta,että itse olen kärsinyt...
  4. J

PHKS kesätauko?

Marica Aikas monella on juuri PCO samlla tavalla oireillut kun sulla,mitä olen lukenut näitä sivustoja vähän pitkin ja poikin. Mullakaan ei ole muuta ongelmaa kuin epäsäännöllinen kierto ja aika pitkäkin vuoto välit. Ja painoa on kertynyt liikaa,mutta sekin on ihan omista ruokailu ja liikkumis...
  5. J

PHKS kesätauko?

Kuinkas sattuikaan,mullakin pikkasen väärää infoa antanut juuri tämä toinen hoitaja. Sitten asian korjasi Sini seuraavalla käynnillä. Mutta ne olen jo unohtanut ja ollut ihan tyytyväinen siitä eteenpäin.Ehkä vähän erilaisia tapoja heillä menetellä joissakin jutuissa. Meillä ainakin viellä...
  6. J

PHKS kesätauko?

Pistely oli tosi helppoa eikä sattunut yhtään. Mäkin olen ammatiltani lähihoitaja,joten olen pistellyt kyllä muita aikaisemmin. Itseä sitten olikin yllättävän helppoa pistellä. Neulakin on tosi pikkuruinen. Jep,henkilökunta on oikeen mukavaa myös minun mielestä. Kaikki käynnit ovat sujuneet...
  7. J

PHKS kesätauko?

No mä jouduin käymään kolme kertaa viikossa parhaimmillaan :x Kun pisteltiin vaan 50 iu:ta per päivä ja 15 päivän ajan. Sitten se pregnyl piikki perään. Meillä tärppäsikin heti ekasta pistelystä,mutta meidän harmiksi se oli kohdun ulkopuolinen raskaus joka viime viikolla jouduttiin poistamaan...
  8. J

PHKS kesätauko?

Kuten jo vastailinkin tuolla toisella sivustolla juhannuksesta elokuun puoleen väliin saakka olisi kesätauko. Sulla alkaa sitten samat pistelyt kun mulla vasta oli. Pidetään peukkuja! :flower:
  9. J

Raskaus KU:n jälkeen

Heippa! Minulta poistettiin juuri tiistaina toinen munanjohdin,koska raskaus oli jäänyt siihen kasvamaan. raskaus viikkoja 10+2. Munanjohdin oli saanut jo 2000 vuonna kipeää tukoksen ja mädän kertymisen johtimeen ansiosta. Nyt se sitten aiheutti kohdun ulkoisen raskauden,jota useamman viikon...
  10. J

maksaako kaavinta paljon?

Yleensä tehdään päiväkirurgisena hoitona ja lasku on siinä 71 euron paikkeilla. Päivä viereähtää helposti sairaalassa,kun odottelevat sinun toipumista nukutuksesta ja ensiksi odotetaan sinne kaavintaan pääsyä. Itsellä meni eilen 12 h kaavinta reissulla. Menin aamu 8 sisään sairaalaan ja ilta 20...
  11. J

Lapsettomuudesta kärsineet ja km..

Minä olin eieln kaavinnassa ja voin kyllä sanoa omasta puolestani,että mieluummin elän loppuelämäni lapsettomana kuin kestän viellä monta tälläistä operaatiota. Yritystä meillä nykyisen mieheni kanssa 3,5 vuotta ja minulla ex-liitosta sen lisäksi 5,5 vuotta. Eli itse olen kanssa pitkäntien...
  12. J

sairasloman pituus

saagalla sitten samanlaiset kuviot kuin minulla. Useiden vuosien lapsettomuudesta kärsineenä ja hoitoja nyt siihen saaneena ei uuden raskuden suhteen voi olla ollenkaan niin varma,kun kaikki riippuu hoitojen onnistumisesta. Mieleen väkisinkin tulee,että entäpä jos hoidot eivät enään...
  13. J

sairasloman pituus

henkinen puoli niin kyllä olen samaa meiltä kanssasi.Ja kuunkantajan kanssa,siitä että me ihmiset koetaan asiat eritavalla ja jollekkin tosiaan on helpompaa mennä takaisin mahdollisimman nopeesti töihin. Toivotan kaikille kovasti voimia ja parempaa onnea seuraavaan raskauteen! :flower: Nyt...
  14. J

sairasloman pituus

niinpä saaga multa lääkäri ei edes kysynyt haluanko sairaslomaa. koska epäilyssä myös uhkaava keskenmeno ja olen päiväkodissa töissä,jossa siis paljon mm. nosteluja ja perushoitotilanteita. Sitten viellä joutuisin ajamaan 100km työmatkaa päivässä. Kivut olivat eilenä niin rajuja että kehtaan...
  15. J

sairasloman pituus

Minulla alkoi eilenä verinen vuoto joka tuli holahtamalla päällyshousujenkin läpi. Jouduin lähtemään kesken päivän töistä ajamaan kotiin ja matkaa on 50km joten oli aika rankka taival. Olin jo viikkoa aikaisemmin käynyt verisen vuodon vuoksi päivystyksessä ja silloin vuoto todettiin vanhaksi...
  16. J

**Joulun odottajat** Huhtikuu

Kiitoksia kovasti kaikille lohduttavista sanoistanne =) Lämmittää mieltäni hurjasti! Tiitu83, joo ultrassa selviää ihan sata prosenttisen varmaksi mikä on tilantteni,mutta sinne viellä toista viikkoa matkaa. Verta tuli runsaasti,mutta se loppui yht äkkisesti kuin seinään. Sitten on tullut tippa...
  17. J

Tuulimuna?

Harmitonta tuhrua voi tulla ihan normaali raskaudessakin siinä paikkeilla,kun sun menkat olisivat pitäneet muutoin alkaa. joten ei ole mitenkään selvä merkki tuulimunasta.Tuulimuna raskaudet selviävät ultrassa,kun sikiöpussista ei löydykkään asukasta. Toivotaan,että sulla janna kaikki ihan ok...
  18. J

Tuulimuna?

:mmiilia [b]kiitoksia voimahaleista! Kyllä tämä tästä viellä joku päivä iloksikin muuttuu.Elä rasita itseäsi murheilla ystäväiseni,sinulla on siellä pieni papunen jonka äiti ei saa kokea kovia järkytyksiä,jotta kaikki menee hyvin. Minä ihan varmasti selviän ja kestän tämän.Olen monessa leimessä...
  19. J

=) Paljon kiitoksia voimahaleista! Kyllä minä selviän. Elämä on usein vastamäkeä,mutta periksi ei parane antaa =) Eilen harmitti,tänään olen jo ihan ok. Nyt vaan päivä kerrallaan ja ajatukset tulevaan kesään! Kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen,uskon minä ihan vakaasti. Kaikille hyvää...
  20. J

Kesken meni täälläkin raskaus..kuukautiset sitten alkoivat ja runsaasti alkoivatkin. Kipuja ei ihan hirveesti ole ainakaan viellä,mutta verta tulle ja kirkasta. Nyt ei auta kun jatkaa yrittämistä niin kauan et lopulta onnistaa :kieh: Nyt toivottelen kaikille joulun odottajille paljon...

Yhteistyössä