Kuinkas sattuikaan,mullakin pikkasen väärää infoa antanut juuri tämä toinen hoitaja. Sitten asian korjasi Sini seuraavalla käynnillä.
Mutta ne olen jo unohtanut ja ollut ihan tyytyväinen siitä eteenpäin.Ehkä vähän erilaisia tapoja heillä menetellä joissakin jutuissa.
Meillä ainakin viellä syksyllä kokeillaan tätä pistoshoitoa ilmeisesti kerran tai pari ennen IVF:n menoa. Toivotaan tietysti et pistoshoidoilla tärppäisi
kun saa viellä luomusti pupuillakkin
Mutta juu,jos ei ala tärppiä kuulua niin IVF:n mennään reippaasti ja kokeillaan niin monta kertaa kun se lääkärien mielestä on järkevää.
Esse Orimattilasta sinäkin ?! :hug: Kivaa et oman kylän immeisiäkin on täällä liikkeellä =) Ei sillä ettenkö kaikkien kanssa juttuun haluaisi tulla.
Kiva kun on samassa paikassa porukkaa hoidoissa voi vähän jutella kokemuksistaan ja tilanteista saman paikan asiakkaina.
Ranta on aikas maltillinen mies mitä tulee etukäteen asioiden kertomiseen. Ei kovin hirveesti virko asioita ennakkoon. Kattelee kaiketi varman päälle ja juttelee sitten.
Mulle se viimeksi antoi kehuja jotka lämmittää vielläkin mieltä. Olen joulukuun puolesta välistä tiputtanut nyt yhteensä 8 kg painoa pois. Aloitin siis jo ennen lääkärin kehoitusta painoa pudottamaan ja tässä hoitojen aikana se on pudonnut viellä se liki 3 kiloa.Kovasti kehui hienosta työstä ja saavutuksesta painon pudotuksen suhteen.
Mulla on käytössä noi Glucophaget 200mg/vrk PCO:n hoitoon ja samalla aineenvaihdunnan parantamiseksi. Painoa on nyt vielläkin 76 kg eli varaa on pudottaa sinne 70 kg ihan hulppeesti.
On se jännää ajatella et ollaankohan me nähty toisiamme siinä odotusaulassa,jonotellessamme Rannan vastaanotolle...Varmaan ollaankin.
Mä pitelen teille kaikille peukkuja pystyssä ja toivon plussatuulia oikeen isosti kans
=) =) =)