Hakutulokset

  1. N

    yrittäjät / muut tietäjät: mikä on se kerroin jolla lasketaan alv verollisesta hinnasta?

    Niinhän se menikin. Verotoimiston mies oli vissiin vielä joululomalla ja sillä meni nämä keroimet sekaisin, mutta onneksi täältä voi aina tarkistaa totuuden =) Eli kerroin on 0,18303
  2. N

    yrittäjät / muut tietäjät: mikä on se kerroin jolla lasketaan alv verollisesta hinnasta?

    :flower: :flower: Entäpä oliko se koerroin 0,183 jolla saadaan alv verottomasta hinnasta?
  3. N

    yrittäjät / muut tietäjät: mikä on se kerroin jolla lasketaan alv verollisesta hinnasta?

    Siinäpä se eli millä luvulla kerrotaan verollinen hinta jotta saadaan alv (alv:n ollessa 22%)
  4. N

    Onko paikalla yhtään me&i myyjää? Olisi kysymyksiä?

    eiköhän niitäkin löydy, minä olen vasta aloittanut, ettei siitä ole vielä kokemusta :)
  5. N

    Onko paikalla yhtään me&i myyjää? Olisi kysymyksiä?

    sieltä sivuistolta löytyy hyvin tietoakin, sekä myyjän hommasta että tuotteista :)
  6. N

    Onko paikalla yhtään me&i myyjää? Olisi kysymyksiä?

    ei voi myydä muita tuotteita samalla.
  7. N

    10kk ikäisen ruokailusta.

    meillä: aamupuuro velli nukkumaan mennessä pieni purkkiruoka velli iltapuuro yöllä 2 velliä
  8. N

    minne voipi viedä pesukoneen,kun uusi tulee ensi viikolla...

    Missäpäin suomea sijaitsee?
  9. N

    Suositelkaa itkuhälyttimiä! :)

    Padvico. N. 100e mutta tosi hyvä! Ei ota häiriöitä ja toimii luotettavsti!
  10. N

    Täältä ei oikeestaan voi kysyä mitään, kun kaikki palstalaiset on niin rikkaita

    soijarouhe, herne-maissi-paprika, täysjyväriisi. risottoa niistä. paljon juureksia, keittoja =)
  11. N

    Hyvä lastenlääkäri Tampereella?

    Wilhelm bredemberg ja Tarja Ruuska, mehiläinen :heart:
  12. N

    Kauppareissu HELVETISTÄ!!! Ja pian varmaan lastesuojelu oven takana...

    Voimia! Kyllä ne siitä kasvaa... Uhmaikä loppuu kuulemma 25 vuoden jälkeen =) Tai ainakin helpottaa... Meillä 4 lasta, vanhin eskarissa, sitä odotellessa...
  13. N

    Siis uskooko porukka täällä oikeasti että Hullujen päivien T2H puku on sama kuin Plain Rain?

    ok. mikä tuon puvun ovh. on? 30e ei ole paha hinta puvusta, mielestäni.
  14. N

    lego-pakki hulluilla päivillä

    onko kodinanttilan tarjous voimassa nyt?
  15. N

    Missä myydän kansio pokemon keräilykorteille?

    kiitos! oliskohan jollain myydä käytettyä?
  16. N

    yhdestä kirppismyyjästä

    Pistäs nimimerkki, olisi kiva tietää meidän muidenkin...
  17. N

    Tampere-lisä lakkautetaan tai ainakin hakukriteerit tiukentuu

    Joko se tänä vuonna muuttuu, vai onko nuo kriteeri ensi vuodelle? Voi surkeus!
  18. N

    Kukas myisi mulle Me and i medaljonki huivin?

    Eli sellainen trikoinen huivi jossa on punasävyisiä palleroita ympyrän muotoisesti. Pistäppäs tarjoten =)
  19. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Pahaa oloa täälläkin, mutta pönttöä ei ole vieläkään halittu, kuten kolmessa edellisessä raskaudessa. Ihme! Minä kertolen aina kaikille tulevasta vauvasta, en jaksaisi sitä pantata. Pari kaverianikin on laittanut viestiä heti testin tehtyään, kiva on ollut yhdessä iloita =) Huomenna eka...

Yhteistyössä