Hakutulokset

  1. M

    elatusmaksuista

    ahaa...
  2. M

    elatusmaksuista

    paljonko saisin 3:sta lapsesta elatusmaksuja ? miehen tulot on n. 5500-6500 ? kk ? otetaanko maksua laskettaessa päivärahat huomioon ? vai onko ne pois jäävä osa ?
  3. M

    Sappikivet

    Hei onko keltään leikattu sappikiviä pois?Miten kivet oireili?Ja kuinka pian pääsit hoitoon?Entäpä oliko mieletöntä alaselkäkipua+maha?Kiitos niille jotka jaksais jotain ruksia :wave: Itse odotan pääsyä ultraan mutta tuntuu olevan niin nihkeetä päästä oman tk.n kautta kaik pitäis kai...
  4. M

    Haastateltavia etsitään

    \ NO INNOSTUN INNOSTUN!
  5. M

    Kuivaksi opettelusta?

    MEILLÄ tyttö 12/04 osaa jo ilmoittaa pissa hädästään ja nyt olemme olleet muutaman päivän ilman vaippaa ja eiköhän se tuosta pikkuhiljaa ala sujumaan...kakan kun saisi vielä pottaan tulemaan. hiljaa hyvää tulee =)
  6. M

    minkä pituisia päikkäreitä n. 1,5v. ?

    sellaset 3h ja yöunet n.11h...isältään on unenlahjat perinnyt =)
  7. M

    Siirryn tonne odotuspuolelle...

    Kiitos teille. :flower:
  8. M

    Siirryn tonne odotuspuolelle...

    ... tänään tuli hailakka plussa. Toivotaan ettei tänne tarvitse palata ja että te kohtalotoverit pääsisitte seuraamaan perässä. Jaxamista kaikille ja :hug: :wave:
  9. M

    äidiksi toista kertaa

    Olin viimeisilläni raskaana. Minua suoraan sanoen ahdisti, koska olisin jo halunnut saada seuraavan ihanuuden syliini, sen niin toivotun pikkuveljen/-siskon jota kaivattiin.. Ystäväporukkani pyysi minua illalliselle, parhaat ystäväni. Halusin tietysti lähteä, mutta vatsassa jo tuntui...
  10. M

    Keskenmenosta

    Mul oli km 01/98 jonka jälkee meni vuos enne ku tulin raskaax. Terve tyttö tuli, joka sai veljiä 10/01 ja 10/03, sii välis ei yhtää km:a. Nyt viimisin raskaus meni kesken 03/06, jännittelen ny täs oisko tärpänny.. Kipeetähän se o tehny kummalki kerral, eka tosin meni "helpommi" varmaa siit...
  11. M

    hyytymistä...

    Mul ainaki tuli. Ei kovin isoi mutt kuitenki.. Aattelin sillo itekseni ett ny o si viimesetki "rippeet" raskaudesta tullu ulos. :'(
  12. M

    Onko kukaan hakenut dysfasialasten soppareille

    ei olla, mutta yritän saada peruutuspaikkaa heinäkuulle! :wave:
  13. M

    onko meitä täällä paljonkin?

    Km 01/98, lapset 9/99, 10/01 ja 10/03, km 03/06. Jälleen alkaa vauvakuume nostaa päätään.. Huoh...
  14. M

    Aasiassa reissailu

    Olen ollut kaikkien kolmen lapseni kanssa reppureissuilla. Esikoinen oli 6 kk kun lähdimme Aasiaa kiertelemään ja olimme matkassa 3 kuukautta. Paljon riippuu omista hermoista ja matkailutottumuksista miten pienen kanssa uskaltaa lähteä. Mutta kaikkia lastenhoitoon liittyvää saa joka maasta ja...
  15. M

    kuinka monta sanaa teidän 1-1,5 v

    sanovat ? Minulla on pian 6-vuotias dysfasia poika ja tarkkailen tällä hetkellä meidän kuopuksen puhetta. meillä sanoja 1v3kk ikäisellä tulee 25. välillä huolestuttaa paljon kuopuksen sanavarasto ja pelkään että hänellekin tulisi olemaan kielellisä vaikeuksia . poikamme sai dysfasia...
  16. M

    uimaan 2-vuotiaan kanssa?

    jarrusukat ois hyvät ettei liukastu märälle lattialle.
  17. M

    uimaan 2-vuotiaan kanssa?

    me ollaan uimahallissa käyty jo 8kk ikäisen kanssa...on sellainen vesipeto tuo meidän tyttö. kannattaa ottaa omat käsi kellukeet mukaan! esikko on ollut myös pienestä pitäen uiskennellut uimahallissa. nyt on menossa uimaharjoitukset =)
  18. M

    Mitä teidän 1-vuotiaat taitaa?? :D

    meillä tytsy kävelee kirja kädessä koko päivän ja lukea pitäis. nukke vauvat on ihan in juttu. hauskinta mitä tyttö on tehnyt on laittanut nuken rattaisiin ja käsilaukku kädessä painellut pisin kämppää... :laugh: sanoja tulee jo paljon kakka,kukka,äiti,ikkä, pupu...
  19. M

    puheen kehitys

    meillä tyttö lähti käveleen 9,5kk ikäisenä. (nyt 1v 3kk )sanoja on tullut muutamia ihan selkeitä esim. äiti ,ikkä, mummi, pappa, koija, täti,kakka,kukka,hei , oi voi ,EI ja EIKÄ..yhden kerran on sanonut EI OLE :D silloin kysyin :onko kakka housuissa?? taisi vaan vahingossa sanoa ;)...
  20. M

    maailmani romahti tänään

    :hug: :hug:

Yhteistyössä