Hakutulokset

  1. C

    Ei mitään tunteita mieheni lapsia kohtaan

    \ Kuulostat ihan lasteni isän uudelta kumppanilta. Varmaan parisuhde on vahvoilla jos ei voi sietää puolisonsa lapsia?! Kyllä se mieskin sen vaistoaa ja kun aika kuluu... sitä saa mitä tilaa! :p
  2. C

    Äiti vie lapset ex-anoppilaan

    Onhan lasten paljon mukavampi viettää aikaa mummulassa kuin päiväkodissa. Miksi lapset eivät saisi nautia kesästä? Ja monet päiväkodeista on kiinni osan kesästä, ei niissä voi koko kesää lapsia pitää. Olisiko nyt niin, että olet mustasukkainen miehesi exälle anopista, joka on väleissä ex:n...
  3. C

    Paljonko saatte rahaa?

    \ Mä käyn töissä....
  4. C

    ahdistaa..

    Joo selvisi äsken että meen töihin noin 2 kertaa viikossa eli onneksi ei kokonaan takasin töihin!Mutta se tuki ei ole paljon ja me ei saada sitäkään..No kyllä kuitenkin kannattaa,saan olla lapseni kanssa pidenpään,ehkä pitäis hankkia toinen..! =)
  5. C

    ahdistaa..

    Ahdistaa tosi pahasti mennä takasin töihin!Minä olen ainakin nauttinut vauva ajasta!Mihin tämä aika on mennyt..Liian nopeasti!
  6. C

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    25v ja yksi lapsi,9kk
  7. C

    eltusmaksuista

    \ Niin täytyis olla minunkin mielestäni. Vaan jos etäisä ei niitä lapsilleni vapaaehtoisesti anna, niin minkäs teet? En kai voi niitä vaatia, kun ei sais edes elatusmaksuja vaatia näiden uusien kumppaneiden mielestä. Ja muuten, meilläkin käy uuden kumppanini lapset, jotka kuuluvat myös...
  8. C

    eltusmaksuista

    \
  9. C

    eltusmaksuista

    \ Tietenkään elatusapu ei ole vapaaehtoinen!! Se on pakollinen!!!!

Yhteistyössä