Hakutulokset

  1. B

    Seuraa jvp:stä

    Löytyisikö seuraa järvenpääläiskompanjalle tytöt 3,5v ja 1,5v sekä äiti 31v.? Uusi paikkakunta, lapset kotihoidossa, ei autoa päivisin käytössä.
  2. B

    Vauva täristää -kokemusta?

    Kiitos Pilkettä :hug: ! Olisinpa malttanut tehdä haun ennen kuin kyselin! Aikoja sitten luin että pisutus voi tuntua tuollaisena tärinänä, mutten tiennytkään, että se voi saada koko kehonkin ravisutuksen aikaan ;). Mutta kylläpä helpotti tietää! Kiitos vielä :flower: !
  3. B

    Vauva täristää -kokemusta?

    Onko kenelläkään aavistusta mistä voisi johtua vaavan nopeahko tärisytysliike? Nyt rv38+6, ja tulee jostain vauvan käsien/hartioiden alueelta. On siis paljon nopeampaa kuin hikkailu! Ei tule itselle mitään selitystä mieleen, mutta parina päivänä olen nyt kiinnittänyt siihen huomiota. On tehnyt...
  4. B

    mikä tähän selkään auttaisi?? :( kohtalontovereita?

    Kirjoittelin tänne itsekin muutama viikko sitten samasta ongelmasta. Itsellä oli silloin menossa rv29 ja nyt ollaan viikolla 32. Olin n. viikon jotakuinkin liikuntakyvyttömäksi luettava tapaus, kun kävelystä ei tullut mitään ja yleisesti ottaen kaikki asennot ja liikahdukset sattui. Eikä tosiaan...
  5. B

    Kalkkeutunut istukka???? Apuja kaipaisin!

    Olen nyt ihan tietämätön, mutta missä vaiheessa tuota istukan toimintaa tarkastetaan? Oletteko käyneet yksityisellä vai kuuluuko perusseurantaan? Tulee nyt kysymysryöppy, mutta jos ei ole raskausmyrkytyksen oireita niin mitä muita oireita tuo voi aiheuttaa? Onko ainoa tapa seurata lapsen...
  6. B

    Mitä mieltä neuvolasta saatavasta

    Huomasittekos muuten että tää "Kari Taalasmaa" hoitaa yksin vauvaa ja leikkii sen kanssa :D ? "Äitsy" katselee vaan vierestä aina ja tuli mieleen että näinköhän on "Karin" oma tyttövauva siinä aloittelemassa isänsä jäljillä loistokasta näyttelijän uraa =) ... Itse sain dvd:n muistaakseni...
  7. B

    Järjetön lantio+pakarakipu

    Hei kaikki kohtalotoverit! Meitähän onkin tosiaan useampia, ja vaikkei tätä nyt missään nimessä kenellekään toivoisi niin lohduttaahan se tietää ettei oma selkä olekaan ehkä ihan poikkeuksellisen huono! Tulin äsken lääkäristä, ja sattui kohdalle ihana symppis, joka tutki huolella ja jaksoi...
  8. B

    Järjetön lantio+pakarakipu

    Tietääkö kukaan voiko tämmöinen olla vielä "normaalia"??? Rv29 menossa ja siinä kunnossa ovat nyt lantion oikea puoli+oikea pakara etten tiedä miten pärjäilen synnytykseen asti saati sitten itse synnytyksen yli jos tämä ei helpota yhtään! Alaselän alue on oirehtinut jo pidempään, mutta olen...

Yhteistyössä