Hakutulokset

  1. S

    Miksi jatkaisin tällaista "ystävyys"suhdetta...?

    Ollaan tän kamuni kanssa tunnettu jo lukioajoilta, mutta sittemmin elämä vei eri paikkakunnille ja on yhteydenpito harventunut. Kaverini on myös tässä ajassa (reilut 10v.) muuttunut, ja varmasti minäkin. Kumpikin ollaan toistemme esikoisten kummeja kuitenkin, kun heti lukion jälkeen kumpikin sai...
  2. S

    Miten kulkea sairaalaan kontrolleihin???

    Sairastin parvovirusinfektion keskiraskaudessa ja sen vuoksi olen käynyt 1-2vkon välein äitiyspoliklinikalla kontrolleissa. Nyt loppuraskaudessa (viikkoja 34) alkaa kulkeminen olla aika hankalaa, koska en iskiaskipujen vuoksi pysty istumaan kovin kauaa ja matkaa sairaalaan tulee yli 60km...
  3. S

    Parvovirus ja raskaus

    Kuinkahan vakavaa on... pari viikkoa sitten sain kuulla lapsipuolteni äidiltä, että yksi lapsista oli sairastunut parvorokkoon. Marssin samantien labrakokeeseen tarkistaakseni, olenko saanut infektion (kun oli vähän kuumetta ja flunssaakin ollut) ja tänään lääkäri soitti että tulos on...
  4. S

    Raskausväsymys

    Viikkoja 15 kasassa eikä raskauden alusta asti piinannut väsymys hellitä millään! Olen hoitoalalla fyysisesti melko raskaassa työssä mutta teen 1,5-vuotiaamme vuoksi lyhennettyä työaikaa => 3 vapaapäivää viikossa. Työpäivien jälkeen en jaksa muuta kuin lysähtää sohvalle ja makaan siinä raatona...
  5. S

    Huomionhakuinen (?) 7-vuotias

    Ilmoittaudun samalla siis v. 2000 lapsen saaneeksi myös... ;) Meidän 7-vuotias on (mielestäni) terve ja ihan tavallinen poika, mutta joskus TOOODELLA rasittava... Esim. keskustellessani Miehen kanssa jokapäiväisistä asioista, päivän kuulumisista tai mistä hyvänsä, tämä 7-vuotias häiritsee...
  6. S

    Kun äidin pää ei toimi...

    Mulla on outoja kognitiivisia oireita... Siis esimerkiksi, että en pysty keskustelemaan toisen kanssa jos taustalla on hälyä (tv, radio tai muiden keskustelua), en vaan saa puheesta sanoja erotettua vaan kuulen yleisen hälymölyn. Jos puuhaan jotakin ja puuhani keskeytyy, en enää keskeytyksen...
  7. S

    Välit poikki omiin vanhempiin...

    No, olenhan mä aina ollut jonkinlainen musta lammas meidän perheessä, mutta nyt taisi katketa välit kokonaan... :( Oon ollut kotiäitinä vuoden verran ja koko sen ajan kuullut vanhemmiltani kuinka vain "makaan" kotona ja olen laiskana jne., vauvani puolivuotispäivästä lähtien ovat patistelleet...
  8. S

    Meneekö kellään muulla HYVIN parisuhteessa???

    Kun täällä on niin paljon tätä pettämiskeskustelua jne. Ilmoittautukaa nyt tekin, joilla menee hyvin!!! Meillä ainakin. Olemme 9-lapsinen uusperhe, joka on nyt kasassa muistaakseni kuudetta vuotta. Nuorimmaisemme on 1vee hymypoika ja muutkin lapset ihania. Meillä on yhteisiä harrastuksia ja...
  9. S

    Mistä pyöräkärry vuokralle?!

    Vinkatkaa äkkiä polkupyörän peräkärryjen vuokrapaikkoja! Siis sellaisen, mihin saa muksun istumaan. Tarttis köyhienkin päästä tienpäälle lapsen kanssa :D

Yhteistyössä