Hakutulokset

  1. P

    Kuinka pian omt-hieronta auttanut?

    Pikkurilli ja nimetön puutuvat öisin ja sormissa on muutenkin tikuttelua. Aivan kuin kyynärhermossa olisi jotakin hermopinnettä. Kävin omt-fysioterapeutilla, koska ajattelin hermopinteen aiheutuvan niskan ja hartioiden alueen kireyksistä. Olen nyt käynyt kaksi kertaa omt-hieronnassa, eikä...
  2. P

    Onko kukaan akateeminen vaihtanut alaa esim. opiskelemalla lähihoitajaksi? Muutenkin lähihoitajilta kysyttävää...

    Hei! Esimiestyötä ja uraa on takana jo kyllästymiseen asti. Uran vaihto edessä, ei haittaa lähteä pienemmällä palkalla töihin. Onko joku teistä kouluttautunut lähihoitajaksi aikuisemmalla iällä? Myös muu hoitoala kiinnostaa...
  3. P

    Allergiat nyt ohi -toivoa allergialasten vanhemmille

    Muistan kuinka kurjalta tuntui vauvani ollessa 5 kk:n ikäinen, kun hänellä todettiin maito- ja muna-allergia. Oireita oli alkanut olla jo noin 4 kk:n iässä, heti kiinteät aloitettua. Lapsemme oireili ihollaan. Kun lapsi alkoi lähestyä 1,5 vuoden ikäpaalua, hän alkoi vähitellen sietää maitoa...
  4. P

    Kuka kokenut ihmeraskautumisen lapsettomuuden jälkeen?

    Tai ainahan raskautuminen on ihme. Mutta kysyn tätä kaverini puolesta, jonka puolesta olen kovin pahoillani. Hänellä ei ole ensimmäistäkään lasta ja ikää on jo 40 mittarissa. Lapsettomuushoitoja on tehty julkisella puolella kaikki mahdolliset. Onko kukaan tullut raskaaksi kuin ihmeen kaupalla...
  5. P

    Kuka muu ei välitä hienostuneista tavoista?

    Itse en välitä ravintolassa maistaa viiniä -enhän kuitenkaan palauttaisi pulloa keittiöön. Mulle punkku on punkkua ja valkkari valkkaria. Toki joistakin pidän ja joistakin en, mutta en välitä viinin maisteluista. En tykkää porukassa "keskustella hienosti" ja osoittaa yleissivistystä tai sen...
  6. P

    Unettomuus vaivaa!

    Kurja riesa tämä unettomuus! Olen aina ollut huono nukkuja. En muista olisinko koskaan nukkunut koko yötä läpi kertaakaan havahtumatta. Tyypillinen yö on semmoinen, että odottelen unta pitkään ja yöllä herään ja taas odottelen unta. Saatan nukkua yössä vain pari tuntia. Sitten aamulla on kuin...
  7. P

    Kohta lähden tämän ainoan kerran hieman viihteelle

    Tämä on harvinaista herkkua. En käy oikeastaan koskaan yksin missään... Tai siis voin sanoa että kerran viidessä vuodessa.
  8. P

    Poikalapsella patti nivustaipeessa

    Huomasin tänään vaippaa vaihtaessa lapselle, että nivustaipeessa oli pari pattia. Oletteko havainneet vastaavaa ja tiedättekö mitä ne voisivat olla?
  9. P

    Onko elämää töihin paluun jälkeen?

    Vai loppuuko esim. kavereiden tapailu tyystin? Ja jaksaako sitä väsymykseltään lenkkeillä? Olen palaamassa hoitovapaan jälkeen ärsyttävään ja vaativaan työhön kohta puoliin ja nämä asiat askarruttaa.
  10. P

    Onko muita lisäkseni joilta loppuu kohta kotiäitiys?

    Meikäläinen lähdössä kohta töihin. Ihanin vaihe elämässäni on päättymässä :'(
  11. P

    Onko ollut uusperheen sisäistä adoptiota?

    Mieheni haluaisi adoptoida aikaisemmasta avioliitosta olevan murkkuikäisen lapseni. Onko kellään kokemusta vastaavasta asiasta?
  12. P

    Miten jatkuu "joulu on taas, joulu on taas"

    Toinen säkeistö kuuluu "ystäväni armahani leiki ja laula lalalalalaaa, piirissä me liitelemme hauskaa se on. Isä, äiti, siskot sekä veikat isä, äiti, siskot sekä veikat la la lalla la la la lalla la... Mutta miten eka säkeistö?
  13. P

    Onko jonkun muun mielestä pelkkä konvehtirasia jotenkin nolo muistaminen?

    Itse en diggaa konvehtirasiaa. En tietenkään ylenkatso, jos sellaisen saan. Jos annan konvehtirasian, niin lisäksi annan jotain muuta. Niin ja peruskonvehtirasiaa ei multa saa kukaan, vaan vähintään ison laatikollisen vihreitä kuulia ja muut lisukkeet päälle.
  14. P

    Miksi jotkut eivät vastaa, jos puhelu tulee tuntemattomasta nrosta?

    Olen muutaman henkilön kuullut sanovat, etteivät vastaa, jos puhelu tulee tuntemattomasta numerosta. Miksi ihmeessä eivät vastaa??????? Sehän voi olla vaikka poliisi (puhelu aina tuntemattomasta numerosta) tai lääkäri (lääkärimme puhelu tulee aina tuntemattomasta nrosta).
  15. P

    Onko modeja paikalla?

    Olisi asiaa...
  16. P

    Sipuli -laitoin yv:n

    Tsekkatko viestini, kiitos.
  17. P

    Kuinka nopeasti tuli kutsu korvien putkitukseen?

    Lapsella on ollut yksi korvatulehdus ja sitten jo liimakorva. Nyt jonotamme putkitukseen. Kuinka nopealla aikataululla olette päässeet toimenpiteeseen?
  18. P

    Vastaatko aina tekstiviesteihin?

    Mulla kaksi tuttua, jotka eivät aina vastaa tekstiviesteihin. Äskettäin kysyin toiselta hänen lapsensa kokoa (joululahjan ostoa varten) ja toiselta osoitetta (joulukorttia) varten. Ei vaivauduta vastaamaan. Onko tämä yleinen käytäntö vai onko se niin, että minä tässä olen se epäkohtelias, kun en...
  19. P

    Voiko D & J Familjeklubben-paketin palauttaa?

    Tänään tuli pojalle college-asu ja on niin tympeän tasaisen ruskea, että en välittäisi maksaa melkein 30 e tuosta asukokonaisuudesta. Oletteko palautelleet kyseiselle firmalle paketteja ja onko pitänyt maksaa postimaksuja?
  20. P

    Ostatteko koko perheelle ison, vähän paremman lahjan?

    Tai jopa useampia? Me ostetaan tänä vuonna uusi telkkari. Edellinen on peräti 14 vuotta vanha. Lisäksi perinteiset pienemmät lahjat (vaatetta, pelejä jne.).

Yhteistyössä