Voiko D & J Familjeklubben-paketin palauttaa?

Tänään tuli pojalle college-asu ja on niin tympeän tasaisen ruskea, että en välittäisi maksaa melkein 30 e tuosta asukokonaisuudesta.

Oletteko palautelleet kyseiselle firmalle paketteja ja onko pitänyt maksaa postimaksuja?
 
kipa
voit kuule palauttaa sen paketin postiin.pyydä itsellesi kuitti todisteeksi
palautuksesta.en muuten itsekkään tykännyt tosta tyttöjen puvusta
taidan palauttaa itsekkin sen.on se vaan kumma kun nykyaikana eivät saa
kuvia vaatteistaan nettiin.on niin ympäripyöreitä niitten sepustukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muista pyytää kuittu kun palautat sen ja säilytä!! sillä alkoivat joskus penät mun siskolta maksua paketista jonka oli palauttanut!!
mulla on just tällanen tilanne

hame oli ommeltu niin surkeesti. Edestakasompeleet eteen. Silkkinauhat vinosti . Rypytys toiselta puolelta korkeempi kun toiselta.
ite oon amatööriompelija ja joskus tuollaisia koukeroita tulee mut jos hintaa on lähes 30? niin kyllä pitäs olla kunnonjälkeä.

No katotaan onko niille paketti tullu perille. Karhukirje tuli tänään. |O
 
vieras
Mä oon kans ihmetelly miksei ne saa niitä kuvia nettiin! Monesti on tullut sellaisia vaatteita että en ole tykänny, ihan erillainen mielikuva ollut ja sitten ne lojuu kaapin perällä käyttämättömänä kun olen niin laiska palauttamaankaan.
 
myy
minä maksoin nettipankin kautta laskun niin johan tuli seuraavalla viikolla karhukirje että menee perintään.erosin koko kerhosta niin suututti.niin jolihan se tullut niitten tilille kun laittoin sähköpostia menemään.
kaupasta saa paljon laadukkaampia vaatteita ja edullisesti kun pitää
silmänsä auki.ei kiinnosta enää nää ruotsalaiset vaateklubit.
 

Yhteistyössä