Hakutulokset

  1. M

    Lukemisen oppimis vaikeus???

    Meillä loppuvuodesta 8 vuotta täyttävä poika,siis ekaluokalla.Matikka sujuu helposti,mutta lukeminen on täysin hukassa,kirjaimet tuntee aika hyvin,mutta tavujen muodostus ym.on aivan hebreaa!! Muuten terävän oloinen poika,mutta mietin vain,että mikähän se tämän oireyhtymän nimi sitten on,kun...
  2. M

    "yksinhuoltajuus" siivittää jälleen arkea!!!

    Meille syntyi neljäs lapsi ja mies joutui taas reissutyöhön,eli laitokselta kun tulin,niin seuraavana aamuna viikko reissuun,josta matkaa monta sataa kilometriä,joten mahdottomuus kulkea joka päivä.Kyllä välillä ajattelee,että kuinkahan moni rouva tähän touhuun alkaisi,kun joillakin kavereilla...
  3. M

    pitääkö kaikki kalorit..

    ..kuluttaa ettei liho?? Tai siis jos syön vaik 1200 Kcal, niin pitiskö mun liikkua niin paljon että olen kuluttanut ton määrän kaloreita? (esim. vaik kävellä 1000000000...min)...Tajuskohan kukaa??!!!!
  4. M

    Miten säilyttää motivaatio?

    Sellaista mietin, että mistä saatte motivaatiota pitkäjänteiseen laihdutukseen? Itse innostun herkästi, ja jaksan kuukauden tai reilun, mutta sitten tuntuu jo että olempas ollut reipas, nyt voi varmaan jo ottaa vähän rennommin! Sinänsä siitä ei ole ollut haittaa, paino ei ole tullut takaisin...
  5. M

    Äiskä 64,Onnittelut!!!!

    Ihana kuulla,että sulla kaikki mennyt hyvin. Minulle soitettiin juuri,että veriseerumi seulonnassa oli kohonnut riski,sanottiin jopa hälyyttäväksi,jotain 1:59 jos nyt oikein kuulin ja ymmärsin,eli lapsivesipunktio 2 viikon kuluttua,ja siitä vielä toiset 2-3 viikkoa odotukseen vastauksista.Oliko...
  6. M

    Onko 6 tai 7 viikko jotenkin erityinen??

    Useilla meistä on keskenmeno tai sikiön keskeytynyt kasvu todettu loppuneen viikolla 6 tai 7.Tietääkö kukaan kertoa,miksi juuri silloin onko kehitysvaiheessa jotain erityistä??? Miksihän vuoto tai yleensä keskenmeno huomataan vasta viikoilla 12 ja siitä eteenpäin?? Kummallista,ettei heti ala...
  7. M

    Kyselyä keskenmenoista yms??

    Onko kukaan lukenut,kuinka yleistä on yli 40 v keskenmenot tai kohdunulkoiset raskaudet?? Mistä muuten tietää jos on tuulimunaraskaus,monennellako viikolla se yleensä ilmenee,alkaako vuoto tms.Ovatko raskausoireet silti ihan samat kuin normaalissa raskaudessa?? Minulla joulukuussab 2005...
  8. M

    Onko yllätysraskauksista kokemusta???

    Olen 41v,odottelen menkkoja alkavaksi,mutta oireet ovat kyllä aivan muuta.Just nälän tunne,vaikka pari tuntia sitten täyden aterian syöneenä tungen vielä omenan tai jogurtin suuhuni.Alavatsassa kipristelee,odotan,josko kuukautiset tulisivat,mutta olo kertoo kehossaan muuta.Pelottaa,vaikka...

Yhteistyössä