Äiskä 64,Onnittelut!!!!

Ihana kuulla,että sulla kaikki mennyt hyvin. Minulle soitettiin juuri,että veriseerumi seulonnassa oli kohonnut riski,sanottiin jopa hälyyttäväksi,jotain 1:59 jos nyt oikein kuulin ja ymmärsin,eli lapsivesipunktio 2 viikon kuluttua,ja siitä vielä toiset 2-3 viikkoa odotukseen vastauksista.Oliko sinulla np-ultrassa tai muissa kokeissa mitään häikkää?? Onnea hurjasti teidän koko perheelle!!!Vastaile jos vain ehdit.Kiitos!!!
 
Äiskä -64
Heips!
Olin siinä istukkatutkimuksessa kuin myös niskapoimu-utrassa. Se istukka tutkimus on tosi kattava ja kannattaa ottaa koska se on tarkempi kuin lapsivesipunktio. Mikäänhän ei ole ihan varmaan mutta saapahan ainakin tietää jotain. Uskon että sinullakin menee kaikki ihan hyvin ja tällä iällä on ihana nauttia vauvasta. Tottakai kaksi vanheempaakin ovat ihan yhtä rakkaita, mutta nyt minulla on mies joka osallistuu täysillä vauvan hoitoon ja on onnesta aivan sekaisin. (hänen ensimmäinen). Vauva kasvaa ihan silmissä ja tosi tarkkaavaisesti seuraa ja kuuntelee. Ei pienistä meluista hetkahda. Tosi mukavaa kun meitä 40+ on näinkin runsaasti. Oikein hyvää odotusta sinulle ja kaikille muillekin. :hug:
 
Miten kauan sitten kestää, kun 4-kymppinen tulee raskaaksi?? Eipä tässä ole varaa odotella vuotta tai kahta... Enkä usko mihinkään vahingossa raskaaksi tulemiseen, eihän sellaista ole. Luulisi, että tällä iällä tietää, miten raskaaksi tullaan??!!
 
Ikävä kyllä paikkakunnallamme ei ole saatavilla istukka tutkimusta,ei ainakaan ole tarjottu kyseistä juttua.Toivottavasti lapsivesitutkimus kertoo jotain.Just kun aloin tottua raskaana olemisen ajatukseen ensi paniikista selvittyä,niin nyt tämä jännitys.Kylmähermoisuutta ja pitkäjännitteisyyttä tarvitaan,sekä rukousta ja siunasta. Enkeleitä ja aurinkoa teidän koko perheelle!!!
 
Äiskä -64
Helppohan minun on sanoa, että kannattaa pysyä rauhallisena. Itse hätäilisin varmasti samalla lailla, mutta aika menee yllättävän nopeasti. Mekin kun odotimme niitä istukkatutkimuksen tuloksia niin alussa tuntui ettei ne valmistu ikinä. Sitten kumminkin kolme viikkoa hurahti tosi nopeasti. Minäkin keskityin työhön ja esikoiseni muutti juuri silloin (vuoden vaihteessa) pois kotona niin oli paljon muuta ajateltavaa (ja minä vaan itkin kun lapsi muuttaa). Kyllä se lapsivesitutkimuskin kertoo paljon. Todella paljon voimia sinulle ja pidetään yhteyttä. :hug: Sinulle joka kysyit miten kauan menee kun nelikymmpinen tulee raskaaksi. Jaa-a, vanha hyvä neuvo varmaan on se kun lopettaa yrittämästä niin silloin se tärppää. Näin itselläni kävi. Tsemppiä yritykseen. =)
 

Yhteistyössä