Hakutulokset

  1. Ä

    Kotiäiti ja Juhliminen

    Minä oon viimeks viihteellä ollu 6kk sitte. Ens kuun alussa olis tarkotus lähtee sitten seuraavan kerran baariin entisten naapureiden kans. :)
  2. Ä

    lapsettomien parien kateus

    serkkuni oli kateellinen kun tulin raskaaksi pari vuotta sitten. Sukulaisille kiukkus ja sano että hänen se lapsi olisi pitänyt ensin tehdä kun minun koska on kuitenkin vanhempi. Ja mikä huvittavinta tässä jutussa oli on se että serkkuni on pari viikkoa minua vanhempi!! että semmosta.. :D
  3. Ä

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä oon 23,mies puol vuotta nuorempi,meillä on 2 tyttöö,3½v ja 1½v.kolmatta ootan,syyskuussa laskettu.yhessä oltu kohta 5 vuotta,naimisissa 3.
  4. Ä

    Meistä nuorista...

    siis mun mielestä on typerää arvostella iän perusteella äitejä!valitettavasti täälä te nuoret äidit joudutte osallisiksi siihen :'( ja mitä tohon ikään tulee,en mä ainakaan pidä itseäni mitenkään vanhana äitinä,jos alle 2kymppinen on nuori äiti....no oli miten oli,mutta minusta voitte olla...
  5. Ä

    Mihin kaikilla on niin kamala kiire?

    Oon aika pitkälle ap:n kanssa samoilla linjoilla ja vähän samanlainen meininki meillä :kieh: musta on todella tylsää olla kaiken aikaa kotona päivästä toiseen ton vauvan kans vaikka ei tekemisen puutteesta olekkaan kyse.aina on kotihommia ja niitäkään ei meinaa keritä tekemään koska vauva vie...
  6. Ä

    Vähän pistää vihaksi.

    Älä välitä ihmisten teinittelyistä!!tiedän että se on rasittavaa ku teinitellään,mut 2kymppinen ei oo enää mikään teini eikä kyl mun mielestä täysikänenkää enää voi olla teini,jos iästä päätellään...18v kerta luokitellaan jo aikuiseksi et eiköhän ne n.15veet summuut oo teinejä joten älä...
  7. Ä

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    oltiin kolme päivää
  8. Ä

    potta???

    joo meilläkään ei ole juuri mitään säännöllisyyttä suolentoiminnassa.täytynee vaan yrittää ja yrittää selvittää neidille potan tarkoitus :ashamed: vaikka vaikeaa välillä tuntuu olevan
  9. Ä

    potta???

    miten ja koska olette opettaneet lapsenne ilman vaippoja????kiinnostunut koska kohta on meillä aika :)
  10. Ä

    Onko teillä lapsia useamman miehen kanssa?

    No minusta se on jokaisen oma asia kuinka pian alkaa lapsia suunnitella =) jos teistä molemmista tuntuu siltä että lapsi olis tervetullut niin mikäs estää?ei kannata toisten mielipiteitä kuunnella,teidän asia se on. itselläni kävi niin että seurusteltiin pari viikkoo ja lapsi ilmotti tulostaan...
  11. Ä

    Milloin käänsitte turvaistuimen katse menosuuntaan?

    Meilläkin siirretty kaukalosta suoraan Turvaistuimeen kasvotmenosuuntaan 9kk:n ikäisenä ja Nyt tämäkin vauva pääsee sitten syksyllä (9kk) tuohon istuimeen ja silloin tuo esikoinen alkaa istuu suoraan penkille. ja näinhän se on että kun niitä lapsia on sitten useampia niin ne istuu siellä miten...
  12. Ä

    Eikö ole ketään..

    Mistäpäin savoa? Me ollaan muuttamassa savonlinnaan piakkoin ja uusia kavereita tarvitaan :wave:
  13. Ä

    paikkakunta gallup

    \ Minne päin espoota muutatte? Tää on ihan kiva paikka. Me asustellaan espoon leppävaarassa.
  14. Ä

    SAVONLINNAN ÄIDIT!!

    En ole vielä savonlinnalainen mut toivottavasti pian sillä olemme muuttamassa sinne heti kun vaan saisi töitä. Asumme espoossa ja paljon tulee käytyä savonlinnassa ku siellä asuu kaverit ja isovanhemmat. :D
  15. Ä

    ystäviä lintuvaaran suunnalta!

    No hei! Sä taisitki kysellä jo ystäviä liberovaippojen sivuilla?! Olen 23 v ja tyttö 11 kk, iso neiti jo. Me asustellaan täällä kehä ykkösen toisella puolella eli postipuunmäellä. Ei olisi pitkä matka käydäki kahvilla. Et ollu laittanu sähköpostiosoitetta niin kirjoittele vaikka mulle päin...
  16. Ä

    POISTOON!!

    Minä myös innolla mukana...Millon lähdetään :D
  17. Ä

    Espoo 2004

    Kaikki äidit ei varmaan pääse käymään koneella päivittäin, mutta toivotaan että moni pääsisi tulemaan huomenna kahville. Näkemisiin! :wave:
  18. Ä

    Espoo 2004

    hmm...no minäpä ehdotan torstaita n. klo.15.00. Leppävaaran kirjaston vieressä on kiva kahvila mut vaunujen kans siellä tulee vähän ahdasta...Olisko jollakin mielessä joku " väljempi" paikka? =)
  19. Ä

    Espoo 2004

    Missä päin espoota asustelette? Mikä olis sellainen paikka mihin kaikilla olis helppo tulla? Me asustellaan leppävaarassa, neiti on 9 kk...

Yhteistyössä