Hakutulokset

  1. T

    lörpötystä

    Minua on alkanut tökkimään, olen ollut kapassa töissä jo vuosikausia ellei vuosikymmeniä. Säälittää lapset kun aina on äiti töissä: aatot, juhlapyhät, viikonloput ja lomat. Illalla menee kymmeneen ennenkuin olen kotona ja aamulla jo pitää usein olla kahdeksalta töissä. Joten on pitkä taukoja...
  2. T

    ötökän pistosta verenpurkaumia?

    onko tullut maattua heinikossa kuulostaa ihan kyykäärmeen puremalta t hannu
  3. T

    Yksinäinen

    Minä muutin uudelle paikkakunnalle jokunen vuosi sitten ja huomasin kanssa, ettei tässä iässä ole helppo saada uusia ystäviä. Sitkeästi vain kävin äiti-lapsikerhossa lähes kolmen vuoden ajan ja vaikka en saanutkaan sieltä ketään tosi läheistä ystävää, niin hyvänpäivän tuttuja kuitenkin. Muistan...
  4. T

    6-vuotiaasta

    Onpa kiva kuulla, että muillakin 6-vuotiailla on uhmaa. Juuri tuo aikuisen uhmaaminen ja näsäviisaus koettelee hermoja päivittäin. Ja 4-vuotias pikkusisko yrittää ottaa mallia tästä esikoisesta :/
  5. T

    Lapsi lähti hoitoon

    Tyttöseni, joka täyttää viikon päästä 3v., oli tänään eka päivää hoidossa. Tosin vain puoli päivää, koska itse lähden töihin vasta ensi maanantaina. Aamulla hän oli hyvin innoissaan ja hoputti minua, että lähdetään jo! Ja reippaasti jäi sinne (perhepäivähoitajalle), sanoi vain hei-hei minulle...
  6. T

    Miten hoidat kuntoasi ja mitä harrastat ?

    Meidän perhe harrastaa suunnistusta. Itse käyn kuntorasteilla kerran viikossa, en kilpaile. Mutta jaksaakseni siellä, käyn juoksemassa muuten. Ja talvella hiihdän. Käymme mieheni kanssa myös tanssimassa. Olen hyvässä kunnossa, toisin kuin nuorempana.
  7. T

    Koska lapsilukot kaapeissa turhia?

    Uskon, että olette ajatelleet lastenne turvallisuutta! Mutta aina niitä yllätyksiä vaan sattuu. Meidän naapurin 2-vuotias poika oli saanut käsiinsä alkoholipullon ja juonut sitä!! Koomaan oli vajonnut ja kiireellä oli viety ensiapuun. Vanhemmat eivät olisi kuvitelleet, että saa pullon auki...
  8. T

    Koska lapsilukot kaapeissa turhia?

    Kyllä lasten turvallisuus on se tärkein pointti! Eli jos kaapeissa on pesuaineita tai teräviä esineitä, niin ehdottomasti lukko tai muuten pääsy estetty! Ei lapsia pysty joka hetki vartioimaan. Meillä lapsi saa käydä kaapeilla, joissa muovikulhoja, kattiloita, kapustoita.
  9. T

    3v liikkuminen

    Meidän tyttö, 2v11kk, ei kiipeile ulkona, sisällä kyllä. Mutta se on kova kävelemään. Olenkin kävelyttänyt sitä pienestä pitäen. Kilometrin kävelee ihan helposti, pari kilometriäkin on kävelty, mutta lopussa alkaa vauhti tökkimään.
  10. T

    Mikä teillä on kosteussuojana lapsen sängyssä?

    \ Meillä kans joku tämmönen ja hyvä ollut. Ei päästä kosteutta lävitse. Ostin sen kolme vuotta sitten Lidl:stä, eikä maksanut muistaakseni kuin 6 e.En tiedä onko niitä vielä siellä myynnissä, kun en yleensä käy ko. liikkeessä.
  11. T

    Lapsen vaatteista

    Kiitos vinkeistä kaikille vastanneille! Taidan olla vähän tyhmä, mutta en tiedä mitä tarkoittaa ne esprintit.. :ashamed: Se varmaan valkenee minulle kun tästä lähden niitä etsimään!
  12. T

    Herääkö muilla lapset aikaisin näin keväällä?

    Kuudelta joo herätään taas joka aamu, talvella meni puoli seitsemään. Ja jos menee vähänkin aikaisemmin nukkumaan kuin tavallisesti, niin herätys on ennen kuutta! Tyttö, kohta3!
  13. T

    Lapsen vaatteista

    Kyllä on vaikeaa löytää kohta3-veelle tytölle sopivia housuja ja haalareita! Hän on n.97 cm pitkä, mutta hyvin hoikka (tullut isäänsä!). Jos ostaa tuon mittaiselle tarkoitettuja housuja, ne on takapuolesta tosi löysät ja roikkuu maahan asti. Hän käyttää nytkin 90 senttisiä housuja, mutta ne on...
  14. T

    Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

    Minä olen vieraillut täällä silloin, tällöin tänä talvena. Mutta nykyisin harvemmin, koska ei täällä 40+ palstalla ole juuri mitään mielenkiintoista. Olen 44 v. Lapset 17 ja 15 sekä uudesta liitosta 3-vuotias.
  15. T

    mitä rodokselle mukaan?

    Ollaan lähdössä toukokuussa Rodokselle koko perhe mutta nyt kaipaisi vinkkejä mitä ottaa mukaan vajaa yks vuotiaalle. Siis tarviiko ottaa vaippoja vaan saako sieltä esim. libero-vaippoja. Entäs ruuat, oletteko ottaneet piltit mukaan? pakkasitteko ne käsimatkatavaroihin vai ruumaan meneviib...
  16. T

    Miehen katkera ex

    Jos miehen ja exän erosta vasta vähän aikaa voi olla oikeasti vaan niin paha olla exällä. Sitä sinun voi olla vaikea ymmärtää, mutta kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, luultavasti helpottaa ajan myötä. Minun erossani toisi kävi niin että kun olimme vasta harkinta...
  17. T

    LIIKUNTAA!!!

    KAIKENLAINEN URHEILU ON MINUN HARRASTUKSENI!! NÄIN KESÄN KORVALLA KUN AURINKO PAISTAA NIIN PIRTEÄSTI,TULEE LIIKUTTUA ENEMMÄÄN VAIN!! JUOKSU,KÄVELY,PYÖRÄILY,KUNTOSALI YM.... ON KIVAA!!! JA TIETYSTI RULLALUISTELU!! ONKO JÄÄNY RASKAUKSIEN JÄLKEEN LIIKUNTA VÄHEMMÄLLE VAIKO KASVATTANU SITÄ INTOA...
  18. T

    Mitäs nyt?

    Kun minun mies piti puhelintaan noin tarkasti itsellään tein törkeän teon ja hänen tultuaan ryyppyreissulta ja sammuttuaan luin viestit. Ja sitähän sielä luki mitä oletinkin. Ikävä on ja täytyyhän sinun jättää se vaimo jos et rakasta ym.
  19. T

    Länsi-Hki, miksi ei muualtakin!!!

    Olen 24v kahden lapsen äiti länsi-Helsingistä...lapset tosin ovat jo eskari-ikäisiä että vaunuttelut ovat osaltani ohi mutta itselleni kovasti kaipailisin lenkki ja kahvitteluseuraa :flower:

Yhteistyössä