Mitäs nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Jaha
  • Ensimmäinen viesti
Jaha
Siis johan tämä on kummaa ensin mies on lähdössä kun on kuulema niin tympääntynyt ja huutaa ettei hänen asiansa kuulu minulle. Teki muutaman ihmeellisen reissun ja niiden selitys oli niin paksua juttua ettei sitä olisi kukaan uskonut ja puhelin on hänelle kultaakin kalliimpi viesti äänikin on äänetön ettei muut kuule kun viestejä tulee. Yhteen väliin oli todellinen txt: viesti lähettely kausi enpä tiedä kenelle lähetti tai keneltä ne tuli. Mutta epäilyt heräsi kun nuo reissut vielä tuli päälle.
No nyt sitten on mukavaa yht äkkiä täällä kotona ei lorvaile missään ja puhuukin jopa minulle ihan fiksuja että olisiko taas jotain peliä vai yrittääkö hakea luottamusta takaisin että pääsee uusille reissuille. Vaan mulle ei mene läpi nyt pidän kyllä joka reiän auki ja tarkkailen. Onko muille vastaavaa sattunut?
 
mä vaan
No mulle ei ole, mutta tarinasi kuulostaa ihan siltä et on vähän miehen tehnyt mieli aidan toiselle puolelle ja on ehkä huomannut, ettei se olekaan vihreämpää. Mitä muuta tollasesta voi luulla? Ainakin luottamus menisi mulla saman tien ja ilman järkevämpää selitystä käytöksestään, saisi miettiä kassien pakkaamista. Jotain rajaa tossa toisen kohtelussa!
 
kyllä... aika pahalta kuullostaa... mun miehellä oli tämä ystävä, niinsanottu ystävä jolta tuli vähän väliä viestejä ja puheluita ja se puhelin oli todellakin kultaa kalliimpi. nyt se sano etten saa edes koskee sen puhelimeen... siis salaisia juttuja... tietäähän sen mitä se on. aikani jaksoin... sitten toivoin parasta... väitti ettei mitään ollu... mistä mun pitäis tietää... toisin kuitenkin oli käyny. aika pian sain tietää et nää textarit lähetellyt kaveri oli nainen, jonka mieheni oli kantanut meidän sänkyyn. katuu tekosiaan ja myöntää kaiken. mutta en tiedä kuinka jatkaa. en pysty luottamaan tippaakaan. kun se sanoo menevänsä salille tai minne vaan, en mä tiedä oikeesti, siis ihan oikeesti et mitä se puuhaa. tahtoisin antaa anteeks, mut vaikeeta on.
mielestäni sun pitäis perin pohjin selvittää että mistä niissä viesteissä ja reissuissa on ollu kyse. rehellisyys maan perii. ja vaikka kuinka vaikeelta tuntuiskin niin asiat on parempi selvittää, vaikka nyt tuntuiski kaikki luistavan ja menevän hyvin. herää kysymys että jos se on tehny jotain "luvatonta", niin miks ei se tekis sitä uudestaan. jaksamisia sinne.
 
Kun minun mies piti puhelintaan noin tarkasti itsellään tein törkeän teon ja hänen tultuaan ryyppyreissulta ja sammuttuaan luin viestit. Ja sitähän sielä luki mitä oletinkin. Ikävä on ja täytyyhän sinun jättää se vaimo jos et rakasta ym.
 

Yhteistyössä