Hakutulokset

  1. H

    TURKU !!

    Heips....Ois kiva saada uusia ystäviä olen kohta 25v äiti oon muuttanu lemuun muutama kuukausi sitten (n:24km)turusta.....lapsia on kolme ja neljäs tulossa meiän perheeseen.....:)mailia voi laittaa osoitteeseen: kaarina82@jippii.fi.......
  2. H

    kimpassa

    Myönnän mäkin haaveilleeni ja luulen, että varmaan 80% aikuisista on ainakin miettinyt joskus. Ei siis erikoinen fantasia! Mutta haaveileehan monet naiset esim. seksiväkivallasta eikä ikinä halua sen tapahtuvan! Itse en uskaltaisi riskeerata ihanaa parisuhdetta jonkun seksihaaveen vuoksi...
  3. H

    Miten saatte yhdynnässä orkun?

    kai se on tosi tosi yleistä, että nainen ei saa pelkällä sisään-ulos-menetelmällä. Älkää siis siskot huoletuko, olette ihan normaaleja... Mutta miksi pitää edes vaatia, että saisi yhtäaikaa ja samalla lailla? Meillä ainakin houidellaan aina ensin minut, ja mies vaan jatkaa kiihoittumistaan ja...
  4. H

    Oikeus omaan elämään

    Miten niin, miksi ei voi puhua jos joku mättää seksiasioissa? Eihän minkään tarvitse mättää! Tottakai kaikki ihmiset tuntee halua muihinkin ihmisiin. Siis jos on seksiälyä yhtään tallella eikä kiellä/jäädytä kaikkia tunteitaan. Vai mitä?
  5. H

    Oikeus omaan elämään

    Täällä on ollut paljon puheita mustasukkaisuudesta ja siitä, mitä parisuhteessa saa tehdä ja ei saa tehdä. Onko jotain unohdettu? Eikö meillä jokaisella ole oikeus omaan elämään ja tekemään omat päätöksemme? Siis tuleeko meidän päättää kaikki myös puolison elämästä? Minä ainakin uskon VAPAASEEN...
  6. H

    Kuinka usein

    Ihan kausiluonteista on.. Tällä hetkellä noin 3-4krt/vko, mut joskus vain 2krt/vko Mun mielestä kuitenkaan määrää ei voi arvostella. Jos on harvemmin, monesti parempia=kunnos sessioita eikä mitään pikavetoja... Mies 39 ja mä 37, yhdessä yli 15v
  7. H

    ihastuminen

    hankala tilanne. Vaikka miehesi olisi sulle rehellinen, sä et suostu uskomaan... ainahan tuollainen laittaa epäilyttämään. Mitäs jos kysyisit mieheltäsi, josko kutsuisitte ko naisenluoksenne kahville tai syömään tms. Heittäydy sinäkin naisen ystäväksi, silloin hänen on vaikempaa saalistaa...
  8. H

    Miehen ja naisen vilpitön ystävyys - mahdollista?

    Viisaasti kirjoitti tuo "Mies"... Mulla oli ennen avioliittoa monta miesystävää, vain ystävää muka... Todellisuudessa viihdyin kivasti heidän kaikkien kanssa ja joku osa minua tiesi, että nuo miehet olisivat jokainen olleet valmiita vähän muuhunkin.. Siis kyse oli vain siitä, josko minä...
  9. H

    ...tuohon kyselyyn...

    Mutta jännä juttu, että miehille isot rinnat ovat aina kiihoittavat... Se vaan on niiiiiin naisellista. Vähän sama, että kai meistä naisista jokainen tahtois kerran elämässään saada tosi isoa... Huiiiii
  10. H

    Vaimo vieraan kanssa!

    Mä ajatuksissani kans tuota haaveilin.. Ajattelin jopa kiihoittuvani kun näen mieheni toisen naisen kimpussa. Vaan totuus oli toinen. Se oli ihan kamalaa ja 2v tapahtuman jälkeen mulla on yhä traumoja vaikka vain itseäni voin syyttää.. Eli muistakaa hyvät ihimiset, jotkut asiat ovat tarkoitettu...
  11. H

    Fantasioiko mies naapurin naisista?

    Sain puolivahingossa tietää, että mieheni on fantasioissaan naiskennellut naapurin naista monet kerrat. Olen ihan hölmistynyt. Siis tarvisin lisää tietoa muiltakin miesten fantasioista... Mistä miehenne fantasioi? Tiedättekö edes? Ja miehet, mistä te fantasioitte, oikeast5i? Onko ihan...
  12. H

    EN SAA ORGASMIA,NEUVOJA!

    Eipä tuossa oikein ratkaise aika eikä paikka eikä mies. Se on sinusta itsestäsi kii. Harvoin yhdynnässä klitoris saa tarpeeksi stimulaatiota eli sitä on pakko kädellä auttaa. Monesti homma on hankalaa, jos on penis sisällä, kun joutuu jännittämään paikkoja. Eka orgasmi kannattaa tehdä käsin, te...
  13. H

    Onko kukaan käynyt pariterapiassa?

    Toivoisin kokemuksia pariterapiasta. Oletteko käyneet ajoissa, sopivaan aikaan vai liian myöhään? Millainen terapeutti teillä on ollut? Mies/nainen/montako Onko terapiasta ollut apua? Keskusteletteko terapiassa esille tulleista jutuista myös kotona?
  14. H

    kumpikin sekosimme

    Ja niin paljon kuin pelkääkin ja murehtii niin pitäisi tietysti muistaa, että turhahan sitä on etukäteen... Murehtia ehtii varmasti sittenkin, jos sen aika tulee. Jos olisin itse samaan pieneen hipelöintiin sortunut, uskoisin saavani paljon helpommin anteeksi. Naiset kai vaan ovat aina...
  15. H

    Vaipat Teneriffalla

    Housuvaipat voipi olla hankalia.. Muita kyllä löytyy, Pampers ainakin suosittua
  16. H

    kumpikin sekosimme

    Olen kokenut saman paitsi ei ihan panoon asti... Tapahtumasta on jo pari vuotta, muttu juttu kulkee yhä mukana. Mun fiilikset olivat hyvin samanlaisia kuin sinun! Keskustella kannattaa ja kertoa miehellesi tunteistasi, kysele myös miehesi tunteista ja ole valmis kuulemaan erilaisiakin...
  17. H

    Naiset, miten suhtautuisitte jos...

    Siis olisin iloisesti yllättynyt! Ja vain kokeilumielessä. Lisäksi kannattais valita kolmanneksi mies, jolla on pikkuisen pienempi kalu kuin omalla. Ettei tulis myöhemmin hailkailua/pahoja kateuspuuskia. ja se vieras vois asua tosi kaukana tai olla mulle ihan tuntematon. Ei tunnesiteitä olis...
  18. H

    rouva pikkujouluissa

    Minäpä uskon, että suurin osa naisista nauttii tuollaisesta pikkujouluissa. Harva vain sitä tunnustaa kotona!! Hah-haa
  19. H

    Mihin olet tyytyväinen?

    Mulla on ihana tavallinen, rehti ja suoraselkänen suomalainen mies. Se huolehtii perheestämme loistavasti, puhuu ja pussaakin. Mä rakastan sitä suunnattomasti ja se mua. Tämä me myös muistetaan sanoa toisillemme.
  20. H

    Mitä haluaisit, mutta et saa?

    Seksiä salarakkaani kanssa. Nyt. Heti. Ja paljon. Mutta yli kuukausi pitää vielä odottaa....

Yhteistyössä