Mihin olet tyytyväinen?

Lueskelin tämän ensimmäisen sivun otsikot läpi ja olipa ahdistavia ketjuja. Ei mitään hyvää. Ajattelinkin sen vuoksi avata keskustelun siitä, mitä hyvää parisuhteessasi on.. Nyt voi kehua oman suhteen tahi kumppanin maasta taivaisiin!!! :)
 
Rakastan miestäni.Ollaan saman arvoisia ja hoidamme yhdessä kodin askareet hän yleensä ruoan laiton->hyvää ruokaa tekeekin. Leikimme ja pidetään hyvä huoli lapsistamme :)

Hän on täydellinen mies minulle .En voisi parempaa saada.

Meillä on riitoja jotka selviää yleensä aika nopeasti ,koska minä en ole pitkä vihainen ;)

Itse olen kuin pikku lapsi ja kiukuttelen kun olen väsynyt,silti pitäisi tehdä kaikennäköistä ja odotan sitä vielä mieheltäni :\| Saisin hävetä ,mut olen sen hänelle sanonut :ashamed:


Haluaisin osata rentoutua niinkuin hän,mut olen kuin duracell pupu ;)

 
Mulla on ihana tavallinen, rehti ja suoraselkänen suomalainen mies.
Se huolehtii perheestämme loistavasti, puhuu ja pussaakin.
Mä rakastan sitä suunnattomasti ja se mua. Tämä me myös muistetaan
sanoa toisillemme.
 
Meidän parisuhteessa on hyvää se että osataan nauraa yhdessä, nauretaan toisillemme ja itsellemme. Osaamme tehdä yhdessä esimerkiksi remonttia ja muita kodinasioita. Tärkeintä on rakkaus vioistamme huolimatta!
 
Kiva aihe
Olen tyytyväinen sillä mieheni huomioi mua, huolehtii musta ja lapsista, kertoo rakastavansa ja myös näyttää sen, seksi sujuu hänen kanssaan, elämme hyvin tasapainoista elämää, osaamme sopia riidat eli ne ei jää leijumaan taka-alalle, josta ne vois myöhemmin nostaa päätään, rakastamme läheisyyttä, rakastamme olla kotona.

Olen tyytyväinen myös siihen, että mä osaan huomioida miestäni ja huomaan, että se tekee hänet onnelliseksi. Osaamme nauraa yhdessä, meillä on ihan oikeesti tosi hauskaa aina välillä nauretaan ihan vedet silmissä !

kaikki on niin hyvin kuin voi olla, ei oo mitään valittamista ! =) =) =)
 
Työntää yhdellä kädellä rattailla 18kg koiranruokaa+lasta ja kantaa olalla ruokakassia! Esimerkki eilispäivästä :) Mies on ennen kaikkea ajatteleva ihminen. Yrittää aina välttää sitä, että loukkaisi minua tai ketä tahansa muuta ihmistä. Meillä on samat arvot elämässä ja oikeastaan aina vaan hauskaa yhdessä. Samanlainen kieroutunut huumorintajukin. Mies ottaa silloin tällöin tapahtuvan urputukseni vastaan tyynen rauhallisesti, eikä provosoidu melkeinpä mistään. Riitoja ei pääse syntymään, koska kumpikin mieluummin keskustelee asioista. Lapsille huolehtiva ja kärsivällinen isä, joka jaksaa töiden jälkeenkin touhuta. Antaa lapsille rajoja ja rakkautta tasan yhtä paljon kuin minäkin, ja lasten kasvatus on varsin helppoa näin. Tekee kotitöitä varmaan yhtä paljon kuin minä, vaikka minä olen kotona. Pikkuvauva-aikana on hoitanut melkein kaikki kotityöt. Kaiken omasta halustaan. Osaa huomauttaa asiasta kuin asiasta aina nätisti, jos on aihetta =) Ei ole kuitenkaan mikään tossun alla elävä hissukka, meillä vaan napsahtelee palapelin palat kohdalleen ihan itsekseen :heart:
 
Meillä mies on rauhallinen, rakastava ja tukee oikealla hetkellä, kun itsellä on vaikeata. Hän siivoaa, laittaa ruokaa ja tykkää touhuilla kodin eteen paljon.
Hän pyrkii aina olemaan siisti, pitää samanlaisesta musiikista kuin minä, on hassuttelija... ja tarpeen tullen romanttinen :)

Ja sitkeä hän on myös.. kärsivällinen ennen kaikkea. Ei minua muuten kestäisi ;)

Eipä olisi pietu- toisinaan jaksanut elämää ilman miestään..
 

Yhteistyössä