Hakutulokset

  1. H

    Poikaani etsittiin poliisin kanssa ilta

    <br><br>
  2. H

    Mikä teitä pihtaavia naisia oikeen repii?

    \ Eli huumorilla vaan kiusaat toisia naisia, etkä ole edes tosissasi. Miksi muuten vaihdoit nikkiä?
  3. H

    galluppi elareista+tuloista

    \ Jaa, jos se äiti hoitaa niitä uusia lapsia vaan, niin missäs ne vanhat on? Komerossa vai? Kyllähän se on kaikille lapsille iso etu kun on äiti kotona. Ja elareilla ei kyllä kukaan ole tässä maassa elänyt. Kyllä siinä uusi puoliso auttaa myös edellisen liiton lapsia ja hyvä niin. Kertokaa...
  4. H

    oonkohan alottanu ton ehkäsylaastarin käytön väärin?

    Eikö ne laastarit pitäisi aloittaa sitten kun kuukautiset alkavat ja ensimmäisenä vuotopäivänä... Näin mulle ainakin lääkäri neuvoi, mulla tosin synnytyksestä aikaa jo kohta 3 vuotta, mutta evra laastarin reseptin sain joulukuussa 2006. Sinuna soittaisin terveyskeskukseen ja kysyisin sieltä neuvoa!
  5. H

    Minä kierron päivänä punktio tehdään?

    Niin, siinähän se kysymys jo tulikin. Laskeskelen vähän kalenterista miten hoidot sattuis jos päästäis heti tositoimiin. Kiitos vastaajille.
  6. H

    indeksikorotus

    \ PAHUS, kerkesi karata jäi juttu kesken. SIIS: oletko ihan oikeassa?? Ihan fakta-tietoko? Edellinen indeksikorotus oli joskus vuonna 2002, sen jälkeen ei indeksikorotusta ole ollut. Eli meidän tapauksessa: indeksikorotus oli vuonna 2002. Elatussopimus tehtiin tammikuussa 2003. Sen jälkeen...
  7. H

    indeksikorotus

    \ SIIS IHAN OIKEASTIKO??
  8. H

    kuoleman pelko

    Ei tuo minusta viittaa välttämättä masennukseen. Sen jälkeen kun lapseni ovat syntyneet, olen jotenkin helpommin alkanut nähdä kaiken haavoittuvuuden. Ennen olin huoleton esim. oman terveyteni suhteen, mutta nyt on otettava huomioon nuo pienet ihmiset, jotka tarvitsevat minua. Ja lasten...
  9. H

    Haalarit vs kaksiosainen puku

    \ Ei ole minun lapsestani kyse. Äidit vaatettavat lapsensa. Meilläkin on omalle lapselle erikseen piha- ja kaupunkivaatteet, vielä sitten on erikseen päiväkotivaatteet, eli niitä mökkikuntoisia ikiaikaisia en mielelläni päiväkotiin laita. Lasten maailma on niin julma. Tällä tuttavan...
  10. H

    Haalarit vs kaksiosainen puku

    \ Ostan käytettyjä, käytän niitä lapsellani. Kirppareilta, ja täältä kaksplussan kautta olen ostanut ja myynyt myös. Olemme saaneet tuttavalta hänen poikiensa vanhoja vaatteita, ne oli kyllä jo niin huono kuntoisia etten ilkeä niitä päiväkotiin esim. laittaa, ja paremmassa kunnossa olevat...
  11. H

    Haalarit vs kaksiosainen puku

    \ Näin kauhukuvan silmieni edessä. Tässä syy ja selitys: Tuttavan tuttava osti lapselleen, hennolle, hoikalle pienelle tytölle, 5 v, takin 120 cm tai onko se nyt sitten 122 cm.. . Semmosen tavallisen vuorillisen kevättakin, made by Seppälä tai vastaava, ns. tuulipuvun takin. Takin helma ylsi...
  12. H

    Haalarit vs kaksiosainen puku

    \ ' Nyt en ymmärtänyt. Lapsesi on 2,5-vuotias ja olet ostanut hänelle välikausi-vaatteen, kevät-syysvaatteen: takin ja housut, joissa on kevyt puuvilla tai trikoovuori. Eikö niin? SEURAAVAN KERRAN ostat lapsellesi välikausivaatteen, kevät/syys - takki+housut tai haalarin 2 vuoden kuluttua, kun...
  13. H

    Henkisesti aivan paskana

    Sanot rakastavasi tulevaa aviomiestäsi, oletko aivan varma? Sillä jos rakastaisit niin sinulla ei todellakaan kuuluisi olla mitään tunteita toisia miehiä, etenkään hänen kavereitaan kohtaan. Tällä tapauksella ei tule olemaan onnellista loppua mikäli vielä vietät aikaasi miehesi kavereiden...

Yhteistyössä