Hakutulokset

  1. L

    uusi allergialääke raskanaolevalle??

    mulle sano just tänää neuvolassa et raskaana saa nykytutkimuksen jälkeen käyttää zyrtecii, mut ei heinixii...(oli joku toinenki mitä sai käyttää, mut en ny muista :ashamed: )
  2. L

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Lara84 VOI EI!!!!! Toi uutinen ei kyl koskaan tunnu hyvältä :'( Oikein paljo sulle voimia :hug: Tuntuu nyt kauhealta kertoo omasta navasta... Mut kävin tänää ekassa neuvolassa ja viikot on nyt 6+1 ja LA 30.12??? Pitäis ootella viel 6viikkoo nii pääsis ultraan :o No nyt vain...
  3. L

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    Lili78 Lääkärit on ainaki mulle aina sanonu et omien voimien mukaan, välttäen nostelua ja painojen kantamista...lenkkeily on siis vaan hyväks, tosin jos tuntuu pahalta, kannattenee pitää pieni huilitauko ;) Jaahas ja oma napa :D Oireita ei enää oikeestaa oo...pientä väsymystä...
  4. L

    ***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

    tulinpas ilmottelee itestäni :D lubi....22v....KHKS....3 laps....poitsu tuntuma ... Huh, kiirettä on pitäny... Nyt olis jo ylihuomenna eka neuvola...pakotan, et saan varhaisen ultran, maha on jo ny kasvanu ja alkaa pelotella ettei olis vaan yhtä massussa :o Mikähän olis hyvä syy et...
  5. L

    Tammivauvat

    taidampas ny tulla tänne pinoutuu ekaa kertaa :D elikkäs LA 31.12.2009 nyt siis viikot 4+4 :heart: Ei malttais millää odottaa :laugh:
  6. L

    AAAAPUAA!!!

    jaahas, ongelmani on varmaan ratkaistu :ashamed: Heräsin to-pe yönä ja mahaan koski aivan kamalasti, olin nii varma et tää oli täs!! Sit menin vessaan ja kappas, maha iha sekasin :laugh: Piti oikein vedellä huuhdella pyyhkimisen jälkeen ku poltti nii paljo :laugh: Polttoja ei sen...
  7. L

    haamuviiva plussa vai nega??

    voi venäjä, et ne ottaa maksuu kaikesta!!! Joensuussa on 3 ILMAISTA ultraa, kyl käy kateeks!!!!!
  8. L

    Mua pelottaa...

    pakko kommentoida!! Mun äiti kuoli juuri rintasyöpään. Patti löydettiin heti rinnasta, mut kainalo tuli yllätyksenä! Oon jutellu eri ihmisten kans ja oon todennu ettei ohutneulanäyte oo läheskään nii tarkka ja luotettava ku ultra! Jos ultrassa olis löytyny jotain huolestuttavaa, nii se oltais...
  9. L

    Raskaana vai ei????

    Voisin sanoo et mulla on menny usko ja toivo apteekin omaan testiin!!!! :kieh: Siis pelkkää haamuu haamun perään...taidan itekki jo vaihtaa testii, vois helpottaa ainaki omaa mieltä...suosittelen kokeilemaan :saint:
  10. L

    haamuviiva plussa vai nega??

    eiks ultra oo aina tääl maksullinen :/ Ainaki mulle makso jokainen ultra viime kerralla 22e???? Ja ainaki ku viimeistä odotin nii sanovat et v.2007-2008 vaihteessa loppuu np-ultra??? (olin siis tuolloin just menos np-ultraan) Oonks mä saanu väärää tietoo???
  11. L

    AAAAPUAA!!!

    siis mie ymmärtäisin viel kivun, mut ku tää ei oo kipuiluu...(ei siis koske vaan tuntuu tosi epämukavalle) Pelkkää poltteluu, tuntuu ku navasta alaspäin reisiin asti olis peitetty mustalla vaatteella johon aurinko porottais (ehkä lähin vertaus, vaan ei iha) :ashamed: Vuotoo ei oo tullu...
  12. L

    AAAAPUAA!!!

    Poltto alkaa olee jo sen verran kovaa ja häiritsevää et kokeilin soittaa äitipolille, vaan eihän siel ketään oo paikalla :'( siis ei tää voi olla enää normaalii????
  13. L

    AAAAPUAA!!!

    T-bird Kiitos :hug: Ihanin asia mitä oon tänää kuullu!!!
  14. L

    AAAAPUAA!!!

    no ei ainakaa parantunu :'( Ei kuulosta lupaavalta, enkä oo kuullu et kellään ois ollu mitää vastaavaa!! Poltot tulee miten sattuu, välillä ei mitää, mut sit taas yllättää... kipeetä ei tee, mut ei tunnu hyvällekkää :ashamed: PELOTTAA :o
  15. L

    AAAAPUAA!!!

    Siis nyt tasan vk 4 ja mahaa&ylä reisiä polttelee aika paljon siis iha ku mahan alla olis hiiliä :ashamed: Neuvolasta sano ettei kuulosta hyvältä!!! Kokemuksia???? Pelottaa!!!! :'(
  16. L

    haamuviiva plussa vai nega??

    Ämpee siis oikeesti???? Miten äkkii sie oot tullu raskaaks?? Huih, ny rupes pelottaa... tosin tos kuukaus sit tein testejä ja ne oli kyl tyyli puhtaita negoja :/ Siis mut aika pahan heitit :) mieki taijan käyä sen testin kaappiin et voisin sitä toisinaan tutkailla :laugh: mut hui...
  17. L

    apteekin oma r-testi

    mulle anto kp 25/26-30 samanlaisen...tein kp 27 aamulla uuden ja se ei ollu mitenkää tumma mut kuitenki näkyvämpi! Kantsii testii parin päivän päästä aamuvirtsasta uus, jos se ei voimistu nii sit kattoo taas pari päivää eteenpäin :hug:
  18. L

    haamuviiva plussa vai nega??

    kiitoksii :hug: noh, tää tuli aika puuntakaa... ekaa odoteltiin 1,5v ja toista 1v, joten ku tää tuli jo yk 3 nii huh et pää on sekasin :p ei vaan oikein taho uskoo...kokoajan vaan aattelee et sehän on vaan haamu ja katsoo ny et jos ei mitää oliskaa :laugh: mistäs sitä koskaan tietää...
  19. L

    kiltit,kertokaa mulle helppoja kevyitä ruokia?

    mie ainaki teen kaalipaistosta :laugh: öljy ja sipuli pannulle, ruskistaa kanan/jauhelihan, lisää pienet porkkanan palat ja kaalii ohueina suikaleina(ite laitan kiinankaalii ja valkokaalii sekasin) sit antaa vähä aikaa olla ja lisää rikottujaohrasuurimoita ja pikkasen nestettä...siin porisee...
  20. L

    Inhottava neuvola lääkäri..

    siis en ymmärrä oikeesti sitä lääkärii :kieh: Luulis niidenki tietävän kokemuksesta et ei ole helppo kotiäideillä, eikä varsinkaa tulot ole mitenkää huimat!!!! Pidä noi sen kommentit omassa arvossaan, tiedän ettei helpota ja et mun on hyvä sanoo..mut ei tollasest kannata ottaa stressii...

Yhteistyössä