haamuviiva plussa vai nega??

Ämpee siis oikeesti????
Miten äkkii sie oot tullu raskaaks??
Huih, ny rupes pelottaa...
tosin tos kuukaus sit tein testejä ja ne oli kyl tyyli puhtaita negoja :/
Siis mut aika pahan heitit :)
mieki taijan käyä sen testin kaappiin et voisin sitä toisinaan tutkailla :LOL:
mut hui!!! siis voiks oikeesti olla et se testi oliski näyttäny väärää??????
Sit ku KHKS:ssa ei tehä nykysin ku yks ultra jossain 20vk kieppeillä, joten sinne on matkaa! Siihen asti täytyy elää siis pelkissä toivekuvissa :ashamed:
 
Siis kyllä mä tohon testiin luotin, mut ne Clearblue-tikut on herkkiä testejä, ni ne sit vissiin vaan herjas sitä haamuu vielä parin kuukauden jälkeen synnytyksestä. Vauvoille tulee apaut 13 kk ikäeroa, et kyl ne Clearbluet aika kauan sit herjas, kun esikoinen tuli kesäkuussa ja vielä lokakuussa näytti virheellistä plussaa. Ihan hailakkana, mut kuitenkin.
Ei sun kantsi huolia, toi on ihan selkee plussa kyllä, ja vielä tavallisessa tikussa, eikä herkässä =)
 
Tutulta näyttää tuo testi, sain ihan vastaavanlaisen viivan tuossa helmikuun alussa, suureksi yllätyksekseni ekan yrityskierron jälkeen:) Musta se vahvistui kanssa vähän testiajan päättymisen jälkeen. Sen verran taisi vielä olla hailakampi että ei uskottu vaan lähdettiin hakemaan lisää testejä :LOL:

Nyt mua naurattaa, lasketun ajan täsmentymisen jälkeen näyttäisi siltä, että tulin raskaaksi tyyliin samana päivänä tai seuraavan siitä, kun tehtiin päätös yrittämisestä:) Nyt menossa 15+0.

Onnea paljon lubi

:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lubi:
Sit ku KHKS:ssa ei tehä nykysin ku yks ultra jossain 20vk kieppeillä, joten sinne on matkaa!
Kyllä mun käsittääkseni K-HKS:ssä äitiyspolilla tehdään edelleen kaksi ilmaista, jokaiselle kuuluvaa ultraa. Itse olen menossa ensimmäiseen eli np-ultraan kahden viikon kuluttua. Yhdessä olen jo käynytkin, kun epäsäännöllisen kierron vuoksi pääsin raskauden keston määritykseen (polimaksullinen).



 
eiks ultra oo aina tääl maksullinen :/
Ainaki mulle makso jokainen ultra viime kerralla 22e????
Ja ainaki ku viimeistä odotin nii sanovat et v.2007-2008 vaihteessa loppuu np-ultra??? (olin siis tuolloin just menos np-ultraan)
Oonks mä saanu väärää tietoo???
 

Yhteistyössä