haamuviiva plussa vai nega??

elikkäs kokeilin jo toista palstaa, mut kukaan ei oikein paljastanu mitää kokemuksia, joten kokeilempas täältä ;)
Elikkäs eilen oli kp 25/26-31 ja tein TODELLA haalean, melkeinpä näkymättömän haamun testiin...joka kyllä tummeni 15min-20min todella nähtäväks...(mut kuitenki ajan ulkopuolella!)
Testi oli apteekin oma...
onks jollain kokemuksia miten pitäis tulkita?
Kokemuksia?
teen kyl huomen aamulla uuden, mut aattelin vaan näin hermostuksissani saada täältä vertaistukee :hug:
Raskausoireita on kyl roppakaupalla, joten yritän toivoo elätellä, liikaa innostumatta...
 
APUA, iskipäs paniikki :LOL:
mietinki aluks et kyl sen on pakko olla plussa, ku kp on vast 25, et eihän se tummempaa voi näyttääkkään...
Sit joille kerroin oli et ei ne usko et se on plussa, kunha kuvittelen...
mut en oo kyl saanu koskaa nega testiin edes valoo vasten kattomalla viivaa!
mut ny alko jo vähä valastuu ajatukset ja odotukset :D
Kiitos :hug:
*hih* LA olis 31.12 :LOL:
 
Apteekin omiin ei yleensä tuu yhtää mitää jos ei siihen syytä oo ollu. Testiajan jälkeen tulleita haamuja/hailuja viivoja kyllä niissäkin oon nähty. Varovasti onnittelen lubi, pari päivän päästä viiva on varmasti jo vähä vahvempi :) Saman merkkisellä testillä kannattaa koittaa, hirveesti eroja näkymises, saattaa olla ei herkempi joku toinen merkki vaikka herkkyys oliski pienempi. Täällä peukut pystys sun puolesta! :)
 
siis sellanen tooosi haalee (joutu tosi paljon tiiraamaan ja ukkoki näki seN) tuli aikarajan sisällä, mut se jatkoi tummenemistaan viel testiajan jälkeen ja katoin sitä sillo 15-20min päästä nii oli iha kiva viiva :D
 
Ei välttämättä vielä huomenna näytä paljoa tummempaa viivaa kuin minkä sait, sillä hcg hormoni tuplaantuu n.48-72h välein, joten tummuus ei ehkä huomenna kovin muutu, mutta varmasti jo tortaina olisi tummempi...tule silti kertomaan ehdottomasti, saitko jo vahvepaa todistuaineistoa :D
 
tein testin eilen päivävirtsasta, joten siin tulee vähä vajaa 48h ero, joten luulis viivan tummenevan jos tummenee :whistle:
Sit jos ei näytä mitää marssin terkkarille :D
Palaan huomenna asiaan :wave:
 
Kyllä voi hyvinkin olla plussa :heart: . Itsellä tuli kanssa 1 pv ennen kuukautisten oletettua alkupäivää herkällä testillä haalean haalea viiva - muutaman päivän päästä sitten olikin jo ihan selkeä viiva. Joten päivän parin päästä varmistelemaan! =) :flower:

L3nen (25+3)
 
jaahas, testi tehty :D
viiva oli hieman tummempi ku toissapäivänä...nyt sen näki jo seisaallaan katsoessa ja oli saanu väriä jonki verran...elikkäs haamu jälleen, mut jo tummempi :D
Eiks tää anna jo iha hyvät toivon elättelyt? :LOL:
(kuvanki olisin laittanu, mut ku en osannu :ashamed: )
 
juuh :D soitin neuvolaan ja se sano et jos on jo kaks vaaleeta viiva ja viel toinen tummempi nii ei tarttee käydä edes siel testeissä :heart:
aika siis varattu ;)
Voi ei, meille tulee vauveli :heart:
(ellei tapahu mitää odottamatonta :headwall: )
 
Kiitos teille :hug:
Sain pienen mielenrauhan täältä :hug:
Nyt aletaan vaan jännää et päästäänkö loppuun asti :headwall:
ny ku katoin kuvaa uudestaan, se näytti jo mustaki aika varmalta :LOL:
 
kiitoksii :hug:
noh, tää tuli aika puuntakaa...
ekaa odoteltiin 1,5v ja toista 1v, joten ku tää tuli jo yk 3 nii huh et pää on sekasin :p
ei vaan oikein taho uskoo...kokoajan vaan aattelee et sehän on vaan haamu ja katsoo ny et jos ei mitää oliskaa :LOL:
mistäs sitä koskaan tietää :whistle:
 
lubi pakko kommentoida (ekaks ihan et onneks olkoon!!), et mä tein tästä raskaudesta ekaks clearblue-testejä, mut ne näytti pari kuukautta haamuviivaa, ilman, et olin raskaana, mut terkkari sano, et todennäkösesti mun hiljattainen synnytys häiritti testiä. Sit ostin tommosen samanlaisen testin kun sulla oli, ja siihen tuli tommonen samanlainen viiva. Musta on ihan kipeetä liimailla raskaustestejä vauvakirjoihin tms. mut se mun tikku on vieläkin tuolla meen vessankaapissa, koska alkuun en luottanut siihen haaleeseen viivaan :LOL: Oon nyt 27.rv:lla, ja vauva liikkuu tosi aktiivisesti jo tietysti, mut enneks ei kauheesti potkuja tuntunu tai vatta ollut kasvanut, ni tarvi kyllä käydä aina välillä kattomassa sitä tikkua tuolla :) Ja siellä kaapissa se tikku saa ollakin siihen asti, kun tullaan vauvan kanssa kotiin!
 

Yhteistyössä