Hakutulokset

  1. A

    menkkamaiset kivut alavatsalla alkuraskaudessa?

    Pakko tulla kysymään heti teiltä jo plussanneilta, että onko kenelläkään ollut vatsassa samanlaisia kivuliaita repäisyjä kuin ennen menkkoja, vaikka testi on plussaa? Täällä siis tehty tänään positiivinen raskaustesti ja aamu mennyt aivan onnenhuumassa, välillä itkien ilosta ja välillä...
  2. A

    Kesken mennyt keskenmeno

    Viime perjantaina olin onnellisesti 10 vkolla raskaana ja huomasin, että vuosin verta. Pääsin lauauntaina ultraan ja lääkäri totesi, että sikiö oli kuollut n. 6 vkolla. Eli olin kantanut n. kuukauden kuollutta sikiötä sisälläni! Ihmettelin kovasti miksi vuoto alkoi vasta silloin eikä lääkäri...
  3. A

    Työterveyshuollosta tutkimuksiin

    Olen tässä miettinyt, että voikohan työterveyshuollon kautta saada apua pitkittyneisiin kk-kiertoihin ja mahdollisesti lähetettä lapsettomuustutkimuksiin. Varmaan tosi tyhmä kysymys, kun meillä on tosi hyvä tt ja sieltä kyllä saa lähetteet erikoislääkäreihin tarvittaessa. Miten ne vaan mahtaa...
  4. A

    Sektio KYSISSÄ

    Minulle tehdään suunniteltu sektio KYS:ssä muutaman kuukauden päästä. Millaisia kokemuksia muilla sektio äideillä on. Minua kiinnostaa esim. käytetäänkö spinaali vai epiduraalipuudutusta ja laitetaanko inhottava katetri ennen vai jälkeen puudutuksen? Montako päivää suunnilleen pitää olla...
  5. A

    ''Salavauva''

    Itselläni on 7v. tyttö.Tytön isä ja minä olemme eroneet n.5 vuotta sitten.Tämä mies ei halunnut edes tavata tytärtään enään,vaan lähti perustamaan uuden elämän,jonnekkin Amerikkaan. No nyt minulla on on ollut n.1 vuoden uusi miesystävä. Tyttäreni ei ole vielä oikein hyväksynyt tätä miestä,mutta...
  6. A

    kaarituelliset imetysliivit

    Onko kukan löytänyt kaarituellisia imetysliivejä? Aikoinaan esikoisen aikoihin niitä oli esim. Lindexilla ja Kappahlissa,muttei nyt ole silmiin osunut. Eli jos joku tietää niin kerrotteko! Kiitos!
  7. A

    Kaveri ärsyttää!

    Mun eräs kaveri on kyllä mukava ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta joskus ärsyttää, kun aina hän on menossa johonkin konserttiin ("varasin taas liput"), eikö koskaan voi vaan olla, aina pitää olla jossain tuppereissa tai jossain. Lapset mukana, no ainakin tottuvat tähän nykyajan kiireeseen...

Yhteistyössä