Hakutulokset

  1. verso

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Iltaa!! Eipäs ole tullut kirjoiteltua, mutta lueskeltua kylläkin silloin tällöin. Voisin tehdä pienen korjauksen tuohon meidän LA.aan. Se on 16.1. Eilen oli rakenneultra ja voi sitä sisäistä kutinaa ja hyvän olon hyrinää kun kaikki on pienokaisella hyvin. Siellä hän pyöriskeli ja nautti...
  2. verso

    ONKO LAPSENI NS.VIRIKE PAIKKALINEN PK:SSA KUN ITSE OLEN KOTO

    \ Niin toi on sun mielipiteesi,mut onko siitä lukenut infoa missään? Mä en oo nähnyt vaikka olen pitänyt silmäni auki lukiessa... :whistle:
  3. verso

    Palstalta muit ajotka eivät ole syöttäneet lapsilleen

    \ :o :o Mistä perunoista aloittaja tossa alussa kirjottaa kun ne on harvinaista? Ja uudet perunat on herkkua kesällä? Siis perunoitako syödään vaan kesäisin? Kyllä mä ymmärrän mitä aloittaja tossa kertoi mut ulosanti on aika epäselvää...
  4. verso

    Kuinka hintavia putkiremontit on

    saat varautua ainakin 10000 euroon, jos kaikki putket vaihdetaan
  5. verso

    Tila-autoista

    Niin minä täällä taas. Oli nimittäin meillä hetki sitten vuokralla corolla verso, ja niin oli kyllä kovat rengasmelut, että nykyautossa ihmettelin kuinka on päästetty läpi tälläinen lapsus. Mainittakoon, että olen ollut 20- vuotta töissä autovuokraamossa, ja olen takuulla kokenut lähes kaikkien...
  6. verso

    Tila-autoista

    Minä kylläkin miehenä olen sitä mieltä, että parhaimpia tila-autoja on Chrysler Voyager, 7- hengen jossa on aika mahtavat vaihtoehdot muunnella sitä ihan melkein miksi vaan, koska penkit ovat helposti irroitettavissa. Jos minun pitäisi hankkia tila-auto, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi juuri...

Yhteistyössä