Tila-autoista

  • Viestiketjun aloittaja Sarija
  • Ensimmäinen viesti
Sarija
Kumpi parempi SEAT Alhambra vai Volgswagen Touran vai joku muu? Nykyinen VW Golf variant käy pieneksi (kaksi turvaistuinta takana - lapset 2v4kk ja 10kk) ja kolmas suunnitelmissa, mutta kolmatta turvaistuinta autoon ei enää mahdu. Eikä mahdu kyllä ketään enää taakse istumaankaan. Diesel-autoa ollaan hankkimassa ja tavaratilaakin sais kuitenkin olla lisää kuin nykyisessä. :attn:
 
Minä kylläkin miehenä olen sitä mieltä, että parhaimpia tila-autoja on Chrysler Voyager, 7- hengen jossa on aika mahtavat vaihtoehdot muunnella sitä ihan melkein miksi vaan, koska penkit ovat helposti irroitettavissa.
Jos minun pitäisi hankkia tila-auto, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi juuri tämä mainittu auto.
 
Niin minä täällä taas. Oli nimittäin meillä hetki sitten vuokralla corolla verso, ja niin oli kyllä kovat rengasmelut, että nykyautossa ihmettelin kuinka on päästetty läpi tälläinen lapsus. Mainittakoon, että olen ollut 20- vuotta töissä autovuokraamossa, ja olen takuulla kokenut lähes kaikkien merkkien hyvät ja huonot puolet käytännössä. Että silleen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 21:29 verso kirjoitti:
Minä kylläkin miehenä olen sitä mieltä, että parhaimpia tila-autoja on Chrysler Voyager, 7- hengen jossa on aika mahtavat vaihtoehdot muunnella sitä ihan melkein miksi vaan, koska penkit ovat helposti irroitettavissa.
Jos minun pitäisi hankkia tila-auto, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi juuri tämä mainittu auto.

ja unohdit sit mainita että korjata saa koko ajan ja vie bensaa #&%?$!*....! :LOL:
 
Minä kylläkin miehenä olen sitä mieltä, että parhaimpia tila-autoja on Chrysler Voyager, 7- hengen jossa on aika mahtavat vaihtoehdot muunnella sitä ihan melkein miksi vaan, koska penkit ovat helposti irroitettavissa.
Jos minun pitäisi hankkia tila-auto, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi juuri tämä mainittu auto.


Meilä on sellainen auto ja en vaihtaisi sitä pois! Miehen kanssa vitsailtu, että me varmaan vanhoinakin ajellaan sellasella autolla vaikka sitten lapset lentäneet pois pesästään, mutta niin tykätään autosta. Viehän se bensaa hieman enemmän, mutta sen ajo mukavuus ja kauneus ovat niin hyvät. Onneksi noita bensa-asemia on harvakseltaa :LOL:
 
hah
Vanha bensasieppo romu. osta joku pienempi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 22:37 vieras kirjoitti:
Minä kylläkin miehenä olen sitä mieltä, että parhaimpia tila-autoja on Chrysler Voyager, 7- hengen jossa on aika mahtavat vaihtoehdot muunnella sitä ihan melkein miksi vaan, koska penkit ovat helposti irroitettavissa.
Jos minun pitäisi hankkia tila-auto, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi juuri tämä mainittu auto.


Meilä on sellainen auto ja en vaihtaisi sitä pois! Miehen kanssa vitsailtu, että me varmaan vanhoinakin ajellaan sellasella autolla vaikka sitten lapset lentäneet pois pesästään, mutta niin tykätään autosta. Viehän se bensaa hieman enemmän, mutta sen ajo mukavuus ja kauneus ovat niin hyvät. Onneksi noita bensa-asemia on harvakseltaa :LOL:
 
vieraana
tiedän muutamia jotka ovat erehtyneet ostamaan voyagerin ja ovat kyllä katuneet ostostaan suuresti.vie kuulema bensaa järettömästi ja koko ajan saa olla korjaamassa jotain vaikka uusia autoja ovatkin.ehkä niitä hyviä yksilöitäkin löytyy mutta kuuleman perusteella taitaa olla aika harvassa...! :wave:
 
Meillä kolmas vielä hetken masussa,mutta autoksi vaihtui jo vw transporter bussi (1+8hlö)ja ei kyllä oo tarttennu katua hetkeäkään. Tilaa on ihan oikeasti niin istujille kuin tavaroillekin. monissa tila-autoissahan sit tavaratila jää vajaaksi jos istuimia on useampi käytössä. Monilapsisessa perheessä kuitenkin pitäisi saada kyytiin rattaat,kauppakassit,hoitolaukut sun muut...

Dieselinä edullisempi ajellakin, ihanaa sitoa lasten turvavyöt keli kuin keli kun ei tarttee itse seisoa selkä sateessa, kyytiin mahtuu rattaat (ainakin yhden istuttavat) vaikka kasaamattakin, ostoksille ja muillekin matkatavaroille on tilaa,kenelläkään istujalla ei ole ahdasta! Suosittelen ehdottomasti miettimään vaihtoehtona tila-autoille. Tuo on myös helppo käännellä parkkiksilla ja taipuu siinä missä farmarikin!

Lapsillamme iät 3v (turvavyöistuin), 1v8kk (välimalli-istuin) ja vauva la 05/06 (graco autobaby) ja vielä mahtuu lisäksemme vaikka mummotkin kyytiin... ;)
 
supermami
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 22:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 21:29 verso kirjoitti:
Minä kylläkin miehenä olen sitä mieltä, että parhaimpia tila-autoja on Chrysler Voyager, 7- hengen jossa on aika mahtavat vaihtoehdot muunnella sitä ihan melkein miksi vaan, koska penkit ovat helposti irroitettavissa.
Jos minun pitäisi hankkia tila-auto, niin ensimmäinen vaihtoehto olisi juuri tämä mainittu auto.

ja unohdit sit mainita että korjata saa koko ajan ja vie bensaa #&%?$!*....! :LOL:
Ei meillä vaan oo tarvinnu korjata koko ajan,tai siis ei vielä ollenkaan :headwall: Auto on ollut meillä nyt vuoden =)
Niin ja meillä on tuo suurempi koneinen 3.3l V6 automaatti ja talvella vei bensaa vajaa tai tasan 13l/100km tollasella pikkuajolla.Kesäkelillä vie tollasta 11l/100km,eli ei mun mielestä mitenkään #&%?$!* paljon isolle koneelle!!!
Ja ollaan oltu tosi tyytyväisia autoon ja seuraava tulee olemaan myös meillä aito jenkki niinkuin tämäkin (Dodge Grand Caravan).
 
Meillä hiace bensabussi. Kaikki menee heittämällä kyytiin ja kaikilla on hyvin tilaa. Lapset tykkää kun näkee hyvin ulos, minusta on kiva kun ei tartte sitoa vöitä selkä kyyryssä auton ulkopuolelta. Vikoja ei ole ollut, vaikkei ihan uusi olekaan.
 
autokauppias
Makuasioista lienee edelleenkin turha kiistellä. Kaikissa automerkeissä hyviä ja huonoja puolia B) .
Meillä Voyager 3,3 V6 bensa, kulutus noin 12 l/100 km, siis ihan kohtuullinen kun ottaa moottorin koon huomioon. Kohta vuosi pidetty eikä minkäänlaisia ongelmia.
Kaupungissa hieman isohkon oloinen, mutta ajettavuus maantiellä parasta mihin olen törmännyt. (ja on tullut ajettua lähes kaikkia tila-autoja niin uusia kuin vanhojakin...)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2006 klo 15:58 Äittä77 kirjoitti:
monissa tila-autoissahan sit tavaratila jää vajaaksi jos istuimia on useampi käytössä. Monilapsisessa perheessä kuitenkin pitäisi saada kyytiin rattaat,kauppakassit,hoitolaukut sun muut...
Opel Safira on just tämmönen, hyvä kun pari kauppakassia taakse mahtuu.
 

Yhteistyössä