Hakutulokset

  1. P

    Mirenan hinnasta

    Minkä hintainen toi Mirena kierukka on? En saa sitä Kelan korvattavuutta. Ens viikolla on laitto ja ajattelin ett tietää edes arvioilta hinnan. Muistelen että 100-150 euroa,. Mutta onko tietoa tarkemmin? Mulle kun piti laittaa se jo maaliskuussa, mutta papa oli 2, joten eivät suostuneet laittaa...
  2. P

    Passi/pikapassi

    Onko tietoa kuinka pian on mahdollista saada passi? Ja voiko ns pikapassiin laittaa lapsenkin? Ensi viikonloppuna olisi lähtö jos vielä ehtii! Tietoja kiitos!
  3. P

    Paljonko menee rahaa viikossa?

    Ajattelin ihan tehdä galluppia kun matka häämöttää. Eli viikon päästä olisi tarkoitus lähteä Kreetalle Plantanikseen viikon matkalle. Lapsia on kaksi mukana reilun vuoden ja kohta 8 vuotias ja minä sekä mies. Asunto on apartomentos. Ajattelin kysyä Kreetalla matkustaneilta, mikä on ollut teidän...
  4. P

    Sterilisaatiosta toimenpiteenä

    Heippa! Olen tällä hetkellä kahden lapsen 1997 ja 2004 äiti. Odotan kolmatta ja laskettu-aika on tammikuussa. Ikää loppu vuodesta 32 ja koen kolmen lapsen riittävän. Kertokaa sterilisaatio kokemuksistanne. Miten kauan kestää toipuminen ja kuinka pian se voidaan tehdä synnytyksen jälkeen...
  5. P

    Väsymys

    Minulla on kaksi tyttöä, joista nuorimmainen 11 kuukautta. Menkat alkoivat pari kuukautta sitten. Sen jälkeen olen ollut tosi väsynt ja huimannut sekä oksettanut. Ruoka ei maistu, yleensä olen aina syönyt hyvin. Mieliala on korkealla ja olen lenkkeillyt ja käynyt jumpassa, joten itsellenikin on...

Yhteistyössä