Paljonko menee rahaa viikossa?

Ajattelin ihan tehdä galluppia kun matka häämöttää.
Eli viikon päästä olisi tarkoitus lähteä Kreetalle Plantanikseen viikon matkalle. Lapsia on kaksi mukana reilun vuoden ja kohta 8 vuotias ja minä sekä mies. Asunto on apartomentos. Ajattelin kysyä Kreetalla matkustaneilta, mikä on ollut teidän matka budjetti? Ja oletteko kuinka saaneet pysyttyä siinä? Onko kallista?
Itse olemme alustavasti ajatelleet 1000 euron matkakassaa ja Visa on mukana, jos ei rahat riitä. Appiukon mielestä tonni ei riitä mihinkään. Olisi kiva kuulla onko meidän ajatukset hintatasosta aivan metsästä?
 
Kyllä mun mielestä 1000 euroa riittää ihan mainiosti käyttörahaksi. Sehän on 142 euroa/päivä! Tuolla rahalla syö hyvin joka päivä parikin kertaa ulkona ja tekee vielä ostoksiakin.

Tuskin Kreetalla on paljon muuta ostettavaa, kuin se turistikrääsä, jota siellä myydään. Ja ainahan se Visa on hyvä pitää mukana, niin saa seinästä rahaa, jos loppuu kesken.
 
me oltiin plataniaksessa/agia marinassa kolme viikkoa sitten. rahaa meni 1000 euroa. ostettiin aika paljon tavaraa. lasten tavaratalo jumboon meni yli 100 euroa. emme ostaneet mitään turistikrääsää. aamupalan teimme itse muuten syötiin ravintolassa. meitä oli viis henkeä. 2 aikuista ja 3 lasta.
 
joku vaan
Miksi ottaa paljon rahaa mukaan jos on visa? Me yleensä otetaan satanen tai kaksi käteistä ja loput sitten maksellaan visalla. ei tarvi pelätä että rahat varastettais
 
Hei tää on hyvä
Tämä on hyvä keskustelu!

Me ollaan oltu lasten kanssa vasta yhdellä etelän matkalla. Kahden viikon päästä lähdetään tokalle reissulle.

Ekalle reissulle ei laskettu budjettia, mutta kyllä niitä Visa-laskuja vaan tuli ja koko syksy maksettiin! Tuo 1000 euroa vois olla aika lähellä. Saattoi kyllä mennä enemmänkin. Vuokrattiin auto muistaakseni 4 päiväksi ja jo se taisi maksaa 300-400 euroa. Mutta se kyllä kannatti: nähtiin paljon paljon enemmän. Se oli myös tosi kätevää, kun autossa sai yliväsyneet lapset ottamaan päiväunet!!

Me ei ostella lomalla ihmeesti tuliaisia, mutta ravintolassa syödään kaksi kertaa päivässä ja hyvin. Jäätelöissä yms. ei pihistellä. Teimme tällaisen periaatepäätöksen jo lähes 20 vuotta sitten ekalla yhteisellä interrail-matkallamme. Kotona sitten venytetään penniä, matkalla nautitaan!!!

:D
 
Yksin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 12:26 Bandalai kirjoitti:
Minulla meni 500 euroa kepeästi viikon aikana ja siis yksin olin (kaverin kanssa)!
Yksin ehtiikin shopata paljon enemmän kuin lasten kanssa. Myös alkoholiin kuluu enemmän. =)
 
Bandalai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 15:05 Yksin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2005 klo 12:26 Bandalai kirjoitti:
Minulla meni 500 euroa kepeästi viikon aikana ja siis yksin olin (kaverin kanssa)!
Yksin ehtiikin shopata paljon enemmän kuin lasten kanssa. Myös alkoholiin kuluu enemmän. =)
Olet aivan oikeassa, juuri näin! :whistle: Olisi saanut olla paljon enemmänkin rahaa, ja kaikki olisin saanut kulumaan :D Mutta hyvin tuo summa silti riitti.
 

Yhteistyössä