Hakutulokset

  1. Yön Musta Ninjapinja

    Miten saisin tuon 3kk nukkumaan päivällä pidempiä pätkiä?

    Mulla saman ikäinen ja just kans max puoli tuntia nukkuu sisällä, mutta nyt viikon verran on laitettu pihalle nukkumaan ja nukkuu 3-4 tuntia. Onko sulla mahdollisuus jättää pihalle?
  2. Yön Musta Ninjapinja

    Miten nukuttaa vauva? Ikää 3kk

    Koita laittaa peitto vauvan ympärille jo sylissä ollessa ja sitten sänkyyn.
  3. Yön Musta Ninjapinja

    REMU-toppahaalarista

    Maksaa uutena lähemmäs satasen.
  4. Yön Musta Ninjapinja

    paljonko teidän 3vuotiaat saa olla netissä ?

    Siis 3-v?? No ei yhtään!
  5. Yön Musta Ninjapinja

    Päiväkotiasiaa... miten toimisitte?

    Voi se olla niille uusille hoitajillekin aluksi vaikeaa, jos ei vielä hyvin tunne lasta ja vanhempia. Mutta tosiaan puhumallahan se selviää. :)
  6. Yön Musta Ninjapinja

    Keksikää minulle töitä!

    www.mol.fi
  7. Yön Musta Ninjapinja

    Sisko kosti

    :D
  8. Yön Musta Ninjapinja

    Teroluteista tietäville!!!

    Kai ne toimii yksilöllisesti. Mulla ne niukensi vuotoa, mutta myös säännöllisti kiertoa.
  9. Yön Musta Ninjapinja

    Mitä tehdä punaherukasta joka ei mahdu pakkaseen?

    Dansukkerin sivuilla on mehuohjeita!
  10. Yön Musta Ninjapinja

    nimi apua

    Lilli :)
  11. Yön Musta Ninjapinja

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Moi vaan! Pitkään aikaan en oo saanu aikaiseksi kirjoitettua :ashamed: Lueskelin kaikkien tekstit läpi, mutten muista enää puoliakaan :D Muutamilla oli vissiin noita liitoskipuja/alapään vihlaisuja, joista mäkin välillä kärsin. Tulee jos kävelee pitempiä matkoja. Muuten olo on ollut aivan...
  12. Yön Musta Ninjapinja

    IFOLOR- valokuvien tilaamisesta..

    Siinä on joku nappi "Valitse kuvat" tms. niin paina sitä, ja sitten valkkaat sen kansion ja "mustaat" ne kaikki kuvat. Voi kestää kyllä aika kauan lataaminen.
  13. Yön Musta Ninjapinja

    Onko kellään ollu hikoilua raskauden oireena?

    Kyllä mulla oli ihan alkuraskaudessa tuota öisin! Peitot oli pakko potkia menemään kun tuli yhtäkkiä niin kuuma!
  14. Yön Musta Ninjapinja

    rv pino ja viilikset

    Huomenna 24. Väsyttää, mutta muuten kaikinpuolin ihan ok olo. Nyt on alkanut oleen vaikeuksia päästä sohvalta ketterästi ylös :D
  15. Yön Musta Ninjapinja

    12cm kysta munasarjassa !

    Mäkin jännitin sitä nukutusta ja ajattelin, että mä oon varmaan yks niistä harvoista, jotka on "hereillä" ja tuntee kaiken kivun muttei pysty puhumaan :laugh: No joo, ihan turhaan jännitin. Se oli aika ihmeellistä. Leikkurin väki olio tosi mukavaa ja vitsaili paljon varmaan just siksi ettei...
  16. Yön Musta Ninjapinja

    12cm kysta munasarjassa !

    Mulla todettiin np-ultrassa n. 6x10cm kysta vasemmassa munasarjassa. Se poistettiin avoleikkauksessa rv16. Aluksi puhuttiin tähystyksestä, mutta ei sitten vissiin olisi onnistunut. Sanottiin myös että munasarja saatetaan joutua poistamaan, mutta se säästyi kuitenkin. Mulla leikkaus kesti kai...
  17. Yön Musta Ninjapinja

    saanko mä enää ollenkaan kotihoidontukea jos teen töitä silloin tällöin?

    Näin on. Tulot vaikuttaa ainoastaan siihen hoitolisään.
  18. Yön Musta Ninjapinja

    saanko mä enää ollenkaan kotihoidontukea jos teen töitä silloin tällöin?

    Jos sun lapsi ei oo kunnallisessa päivähoidossa, saat kh-tukea.

Yhteistyössä