Hakutulokset

  1. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Mistä Mussu81 ostat sitä saippuaa ja voidetta? Luontaistuote kaupasta?
  2. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Mulla taas on ollu kauheat iho-ongelmat siitä asti kun menkat alkoivat joulukuussa synnytyksen jälkeen ja TÄÄ ON IHAN KAUHEETA! Yks kosmetologi koitti lohdutella mua että kyllä tää tilanne hetken päästä tasottuu mutta ei ainakaan vielä ole paranemisen merkkejä.
  3. S

    Kysymys autollisille: Onko lapsenne koskaan käyneet junassa

    Kyllä...junassa, bussissa, metrossa, laivassa ja lentokoneessa =)
  4. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa pitkästä aikaa :wave: Oon kirjottanut muutaman kerran ketjun alkuun... Mut voi kanssa lisätä ketjuun, eli kolmatta aletaan yrittämään luultavasti heinäkuussa :heart: (voi olla että ajankohta vielä muuttuu)
  5. S

    Opettaja teippasi lapsen tuoliin

    Joo outoja opeja liikkuu...tiedän yhden open joka lähetti inhoamalleen oppilaalle luokan luokkakuvan josta oli rastittanut mustalla tussilla kaikki oppilaat yli, vain itsensä oli jättänyt kuvaan. Samainen opettaja oli erittäin aikaisena kesä aamuna polkenut alasti pyörällä pitkin tyhjiä teitä.
  6. S

    nerokkaimmin keksitty nikki?

    \ :laugh: Kaikenlaisia skitsoja täälläkin liikkuu :laugh:
  7. S

    G:MITEN VALITSIT OMAN NIKKISI?

    Rakastan syksyn sateita. Oon kait yhtä melankolinen ;)
  8. S

    3 vuotiaalle korvakorut?

    Meidän tytölle laitettiin 3-vuotiaana ja ei ole ollut minkäänlaista haittaa. Ei ole ollut kipeät eikä ole räplännyt niitä ja ei pienintäkään tulehdusta tai märkimistä. Suomalaisessa kulttuurissa ei katsota koristautumista ja turhamaisuutta hyvällä silmällä. Olen kohdannut paljon omituista...
  9. S

    aamutappelut viisivuotiaan kanssa

    Meillä 6-vuotias tyttö ja aamut sujunut aina ongelmitta. Nyt hän on kuitenkin saanut pikkusiskon ja aloittanut eskarin, eli meidän aamut on muuttaneet tosi paljon muotoaan. Nykyään aamupala syödäänkin kotona ja äidillä on myös vauva hoidettavana. No, tyttö onkin alkanut pistämään ranttaliksi...
  10. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Meillä tosiaan oli suunnitelmissa että kolmosta aletaan puuhaamaan loppukesästä/syksyllä, mutta jotenkin ei malttais odottaa sinne asti... :ashamed: Jos vielä tärppäämistäkin joutuu odottamaan jonkin aikaa niin sehän saattaa olla ens joulu kun vasta raskautuu :o Kattoo nyt vaikka jo nyt...
  11. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Olen pahoillani keskenmenosta Heikko-Peikko... Onnea laihdutukseen, se onkin kovaa työtä, mutta sulla on ihana motivaattori ja aivan varmasti onnistut =)
  12. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täällä kanssa kevät/kesä vauvasta 2008 haaveileva :heart: Meillä ihanat tytöt 6-vuotta ja 5 kk. Ja mulla aivan kauhea vauvakuume, ja taitaa onneksi olla miehelläkin :) Voisi alkaa vaikka hetikin yrittämään mutta ei ole ihan vielä rohkeutta. Pelkään esim. alkuraskauden pahoinvointia ja sitä...

Yhteistyössä