G:MITEN VALITSIT OMAN NIKKISI?

Mun nimimerkkini tulee lempinimestäni, jonka sain kaveriltani noin 10 vuotta sitten ja sitten syntymävuoteni.. ton lempinimen sain siitä ku olin joskus lauleskellut Peppi Pitkätossu-kappaletta ja mulla oli siihen aikaan aika usein punaiset hiukset.. :whistle:
 
millipilli
Joitakin vuosia sitten chattailin toisaalla nimimerkillä Millie. Sitä en muista mistä sen repäsin... mutta anyway se vääntyi kavereiden suussa ensin milliksi ja siitä edelleen millipilliksi
 
Austin Powers ja kultamuna- elokuvasta. Siinä se goldmember ei oikein osaa englantia, ja koittaa sanoa father. Niissä ekstroissa on semmoi kohtaus, jossa se laulaa "fahza und mahza" laulua, ja mun mies sitä yhessä vaiheessa hoilotti. Niin hänestä tuli fahza, ja musta luonnollisesti mahza.
 
NuoriAikuinen
No tää tuli kyllä ihan vahingossa, jälkikäteen on tullut harmiteltua että olisi tuota voinut fiksummankin keksiä. Mulla ei ollut tarkoitus että rupeaisin paria viestiä enempää palstailemaan joten heitin vain pikaseen jotain.. Taisi tulla siitä ensimmäisestä aiheesta mieleen johon otin kantaa (oli jotain vääntöä näistä Idols-tytöistä), halusin tuoda esille että itse olen nuori mutta ainakin tuossa asiassa ajattelen mielestäni aikuismaisemmin kuin monet muut.. harmaana kirjoitin kai kaksi viestiä ja sitten aattelin että rekkaudun jos tulee vielä asiaa.... Tarkoitus olisi jossain vaiheessa vaihtaa sellaiseen joka kuvaisi mua paremmin..

muoks: niin tässä se eka mihin silloin kommentoin:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&pid=7132034#7132034<br><br>
 

Yhteistyössä