G:MITEN VALITSIT OMAN NIKKISI?

Mamale harmaana
Äiti on ranskaksi Maman ja äidillinen on Maternelle. Yhdistin sitten tuosta ekasta Mama ja tokasta Le. :D Joten minoon sitten vapaasti suomennettuna *äidillinen äiti*. :D
Lisäksi meidän perhe on kaksikielinen ja varsinkin nuorimmainen kutsuu minua suuremmassa määrin mamaksi kuin äidiksi. :heart:

Kokeilin vaikka mitä vaihtoehtoja ja kaikki oli jo varattuja,radiosta tuli samaan aikaan Sadetanssin biisi Enimmäkseen ulkopuolinen, ja siitä se sitten tuli. Mulla on joka paikassa vähän ulkopuolinen olo,tuntuu ettei kukaan edes huomaa olenko paikalla vai jätinkö peräti saapumatta.

vierASS
Minä voin ehkä luetella itseni "vakkariksi"?? koska säännöllisesti täällä kerran käyn ja jotain kyselen/vastailenkin...

Mulla on sama nikki aina, mutta en ole rekisteröitynyt.

No ensinnäkin olen vieras (kun olen harmaa)
ja tuo loppuosa tuli siitä että täällä laitetaan kaikki harmaiden piikkiin ja me ollaan niitä "pahiksia" noin yleensä :D että olen sitten suoraan ASS :D (vaikka en oikeesti ole koskaan ilkeä ollutkaan)

Heips! Nuorempana kuuntelin biisiä Endless love, jonka lauloi Soraya. Se jäi silloin teinifiiliksissä mieleen niin voimakkaasti, kirjoitin runojakin sillä nimimerkillä. Nyt se vaan tupsahti jostain tuolta mielen perukoilta ja kuulosti kauniilta nimeltä. :)

Miimari harmaana
No tuo Miimari oli pienenä mun lempinimi ja tällähetkellä tuo harmaana olo johtuu siitä että oon niin patalaiska etten jaksa kirjautua :D Ja ihan oikeassa nimimerkissä -84 on mun syntymävuosi(mielikuvituksetonkin vielä) :LOL: Joo mutta haluaisin tietää Alma Puunaulan nimimerkin taustan?? :D Näin unta yhestä akasta joka ei oo mitenkään ihanan oloinen vaan semmonen ylimielinen,se oli mukamas kantrilaulaja ja oikeen stetsoni päässä siinä unessa ja laulo Dolly Partonin äänellä ja sen nimi oli siinä Alma Puunaula :LOL: :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 00:38 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
No sanon aina tuota pikku-ukkoa ukkelipukkeliksi. siitä siis. Uus nikki olis hakusessa,tuo on vähän liian tylsä...eikä minusta kuvaa mua sillä tavalla kuin haluaisin... :headwall:
No mäkin uutta nikkiä miettiny mikä kuvais enemmän mua, kun en halua kumminkaan olla pelkästään Santtulin äiti vaan tuoda enemmän itseäni peliin mut se on viel hakuses niinkuin oma elämäkin.

Siis olen tietysti mielelläni Santtulin äiti mut kai sitä jotain omaakin täytyy olla. :D

Olin ensin Hupakko, mutta joku harmaili hupakkona jatkuvasti, niin vaihdoin.
Sanon siideriä siiperiksi ja veljen kissaa sanotaan myös siiperiksi, niin tämä tuli sitten siitä vaan mieleen, kun uutta nikkiä mietin! Entisestä pidin enemmän.. ehkä vaihdan joku kerta takas sen :D

Olen maailman huonoin keksimään nikkejä, ensin yritin vääntää jotain etunimestäni mutta aina se oli varattu. Sitten kokeilin jotain muuta naisen nimeä ja nekin olivat varattuja, kuten myös Emily joten sen vuoksi vaan isketty tuo n-kirjain perään.

Sittemmin on tullut sellainen mielikuva, että Emilyn ei kyllä yhtään sovi olemukseeni mutta enpä viitsi vaihtaakaan, kun monet minut sillä ovat oppineet "tuntemaan"... :)

Yhteistyössä