Hakutulokset

  1. S

    Jonot laparoskopiaan Jorviin??

    Moikka! Kyselisin teiltä jotka olette laparoskopiassa olleet, että kuinka pitkään olette joutuneet jonottamaan esim. Jorviin ? Itse olen menossa Jorviin, onko jollain kokemuksia sieltä? Ja vielä siitä, että minulle tuli tänään kirje jossa oli varattu kahden tunnin poliklinikka aika liittyen...
  2. S

    Tutkimusten hinnat yksityisellä

    Moi ! Itselläni on takana kaksi alkuraskauden keskenmenoa, nyt kolmas raskautuminen ei ole vielä onnistunut. Jos tässä jonain päivänä tärppää, niin pelko kolmannesta keskenmenosta on tietysti kova ja etenkin jos itselläni sattuu olemaan jokin "hoidettava syy" keskenmenoon esim. tukostaipumus tai...
  3. S

    Ystävän raskaus

    Kuinka te keskenmenon kokeneet olette suhtautuneet tietoon ystävän raskaudesta? Olen itse saanut kaksi keskenmenoa vuoden sisällä.Tunnen itseni niin kamalaksi kun hyvä ystäväni kertoi raskaudestaan ja minä itkin. En tietenkään itkenyt, että hän saa lapsen vaan että minä en saa. Minä taas...
  4. S

    onko meitä täällä paljonkin?

    Minulla on ollut kaksi alkuraskauden keskenmenoa tänä vuonna, joista viimeisin ollut selvästi rankempi henkisesti ja fyysisestikin. Nämä toisten kokemukset ovat tuoneet minulle paljon toivoa. Viimeisimmän kekskenmenon jälkeen hain ja etsin joka puolelta muiden kokemuksia keskenmenosta ja tein...
  5. S

    Raskaanako?

    Minun raskausoireet alkoivat kummankin lapsen kohdalla vasta viikolla 6: tällöin kamalan ihana rintojen aristus....ughh...ja tietysti etova olo. Ennen testiä taikka viikoilla 0-6 ei kyllä ole ollut minkäänlaisia "outoja" oireita...toki menkkojen normaalialkamisajankohtaan ihmetteli, ettei niitä...
  6. S

    spermanäyte

    \ pidättäytymis aika on enimmillään 5vrk (ainakin näin meille satottiin)
  7. S

    ystävää kaipailen

    ja osoite oli sateenkaari_1@hotmail.com =)
  8. S

    osoite..

    ja osoite oli sateenkaari_1@hotmail.com
  9. S

    ystävää kaipailen

    Vielä kerran ajattelin huhuilla ystäviä Salosta ja lähialueilta, ikään ja kokoon katsomatta.. On niin masentavaa välillä tämä yksinäisyys.. Mies ja lapsi löytyy, mutta kaipaisin myös ystävää piristämään päiviä! Laittele viestiä, jos siltä tuntuu niin tutustutaan!
  10. S

    Kokemuksia Persona-laitteesta?

    Moro, Kirjoitin aikaisemmin Personasta tälle palstalle otsikolla "Kokemuksia Personasta". Lue se, siinä on sulle yksi vastaus´.
  11. S

    Kokemuksia Personasta

    Moi, Minkälaisia kokemuksia teillä on Personan käytöstä ehkäisynä? Itse hankin sellaisen ja olisin hirveästi halunnut käyttää sitä, ettei tarvitsisi hormoneita syödä. Mulla se ei ollut kuitenkaan luotettava. Tulin raskaaksi - tosin osoittautui tuulimunaksi. Nyt meillä on yksivuotias suloinen...
  12. S

    olisin kuollut ilman kipulääkettä

    Halusin synnyttää ilman epiduraalia. Kivut oli tosi hirveät, koska synnytys jouduttiin käynnistämään. Välillä tuntui, että olin puoliks tajuissani. Silti jäi hyvä mieli, koska kipu on kuitenkin normaalia siinä tilanteessa. Enemmän hirvittäis, jos en tuntis mitään, enkä tietäis tarkkaan mitä...
  13. S

    Saako 10-kuiselle syöttää...

    Kyllä noita kaikkia voi antaa. Parin kuukauden päästähän voi siirtyä jo normaaliruokaan. Ei kannata ehkä noita vahvoja, kuten hernettä suurena pitoisuutena. Jos laitat jotain lihaa ja perunaa/riisiä/pastaa lisäks, niin eiköhän kaikki sovi.
  14. S

    Lapsen "myöhäisestä" kävelyyn oppimisesta

    Meidän poitsu on kaikkea muuta kuin tyhmä, vaikka oppikin kävelemään vasta 1 v. 4 kk:n ikäisenä. Taas kaverin poika oppi ennen yksvuotissynttäreitään kävelemään ja se on tyhmä kuin vasemman jalan saapas!!!!! Ei puhu sanaakaan vaikka kaksvuotissynttärit kolkuttelee jo ovella!! AARGH itelles! Mun...
  15. S

    Lapsen "myöhäisestä" kävelyyn oppimisesta

    Eiköhän tuo kävelemään oppimisajankohta ole kiinni enemmän luonteesta kuin älykkyydestä. Meidän tyttövauva rupesi kävelemään 10kk iässä ja on tosi yritteliäs ja aika kärsimätönkin. Monilla kavereilla on paljon rauhallisempia lapsia, joilla ei tunnu olevan sellaista pakkomiellettä...
  16. S

    Paljonko teidän 1-v. nukkuu/vrk.?

    No olipa huojentavaa kuulla, että kaikki muutkin (vastanneet) nukkuu suunnilleen saman verran. Kaipa nuo unet riittää sitten, eikä asialle edes vois mitään tehdä. Varmaan toisen lapsen kanssa osaa ottaa nuo uniasiatkin jo rennommin...
  17. S

    Paljonko teidän 1-v. nukkuu/vrk.?

    Terve, Olisi mukava kuulla miten paljon 1-vuotiaat lapsenne nukkuvat vuorokaudessa? Mun tyttäreni on oikea touhupakkaus ja aamusta iltaan ikiliikkuja. Hän ei meinaa millään malttaa tällä hetkellä nukkua päivisin. Aamulla hän herää jo ennen kuutta. Yöunet ovat n. 10h ja päiväunet 1-1,5h...

Yhteistyössä