Hakutulokset

  1. Nikki

    kutina alapäässä

    Mistä johtuu, tilaanko ajan papaan? Kutisee alapää ja pissittää ja hiivakurit ei auta. Ei myöskään ole sukupuolitautia, asia on testattu.
  2. Nikki

    Limatulpasta kyssä

    Näitä kysytään monesti ja kokemuksia on erilaisia mutta kysynpä silti Että miltä se limatulppa näyttää jos se poistuu pikkuhiljaa sulaen? Kun toisilla lähtee plups vaan kertalaakina, toisilta valuu pikkuhiljaa....Luin netistä että joku kuvaili että limatulppa kellertävää limaa??? Mulla loppu...
  3. Nikki

    Limatulpasta

    Näitä kysytään monesti ja kokemuksia on erilaisia mutta kysynpä silti Että miltä se limatulppa näyttää jos se poistuu pikkuhiljaa sulaen? Kun toisilla lähtee plups vaan kertalaakina, toisilta valuu pikkuhiljaa....Luin netistä että joku kuvaili että limatulppa kellertävää limaa??? Mulla loppu...
  4. Nikki

    Limatulpasta

    Näitä kysytään monesti ja kokemuksia on erilaisia mutta kysynpä silti :wave: Että miltä se limatulppa näyttää jos se poistuu pikkuhiljaa sulaen? Kun toisilla lähtee plups vaan kertalaakina, toisilta valuu pikkuhiljaa....Luin netistä että joku kuvaili että limatulppa kellertävää limaa...
  5. Nikki

    Yön yksin kotona

    Minkä ikäisenä voi jättää? Jos siis lapsi itse haluaa, eikä siis mitään pelkoja tms. Meillä kyseessä kohta 13v. Minulle sattuisi työmatka juuri miehen yövuoron aikaan, eli lapsi joutuisi olemaan yön yksin (klo 21.30 - 06.30). Uskaltaako jättää vai meneekö heitteillejätön puolelle? Lapsi itse on...
  6. Nikki

    (Spray)maali pois vaatteesta?

    Eipä taida lähteä millään, vai?
  7. Nikki

    Onko pettämistä?

    Se, että himoitsee mielessään toista miestä. Se, että joskus (todella harvoin kun näkee) halaa tätä miestä ja molemmat tietää, että toinen himoitsee (mutta siitä ei mitään puhuta) ja nauttii siitä halista koko sydämestään, tietäen samalla, ettei IKINÄ mennä tätä pidemmälle. :whistle:
  8. Nikki

    Hyviä pastaohjeita tähän, kiitos!

    Minulla vain yksi hyvä ohje (kelpaa koko perheelle). Siihen tulee: Nauhamakaronia Koskenlaskija paprika sulatejuustoa Kinkkua Itse olen niin onneton, etten osaa "säveltää".....
  9. Nikki

    Akvaario: Lemmikki vai harrastus?

    Kumpi on? Minulle lähinnä harrastus? Tykkään opetella tuota vesikemiaa....
  10. Nikki

    Numerotietoa ruuasta

    www.fineli.fi Paljon tietoa ruoka-aineiden sisällöstä. Ja vielä suomeksi!
  11. Nikki

    tutti

    Osaisko joku neuvoa, miten alkaa vierottamaan 2 vuotias tutista? Itse olen yrittänyt olla antamatta, vaikka pyytää, mutta sitten luovutan, kun neiti huutaa kurkkusuorana!! Tuttipullo ei ole enää ollut aikoihin käytössä, mutta tutti sitäkin enemmän...auttakaa...

Yhteistyössä