Limatulpasta kyssä

Näitä kysytään monesti ja kokemuksia on erilaisia mutta kysynpä silti

Että miltä se limatulppa näyttää jos se poistuu pikkuhiljaa sulaen? Kun toisilla lähtee plups vaan kertalaakina, toisilta valuu pikkuhiljaa....Luin netistä että joku kuvaili että limatulppa kellertävää limaa???

Mulla loppu lähenee ja vauva ollut laskeutunut jo pari viikkoa ja kiinnittynyt melkein saman aikaa. Muutamana päivänä nyt vessan jälkeen tullut lämmin lurahdus housuun. Ei paljoa mutta on pitäny pyyhkiä ja vaihtaa.
Äskenkin ensin kävin pissalla, pyyhin hyvin ja menin kokkaamaan. Mahaan tuli tosi kova kivuton supistus ja pian se lorahti tosiaan sitten. Menin vessaan ja housuissa oli hiukan selkeesti KELTASTA limaa ja pyyhkiessä lisää. Ei paljoa mutta senverran että housut meni vaihtoon.
Ei ollut veriviiruja eikä mitään muutakuin keltasta limaa vaan. Sellanen miniklöntti siis tosi mini.

Eikös tuo voi olla nyt sitä että pikkuhiljaa tulppa sulaa ja valuu ulos? Kun se liittyy aina mun mielestä juuri vessakäynnin jälkiaikaan (monilla netissä tainnu olla samoin). Ja itse valkovuotoa mulla ei oo juurikaan yhtään tullut tässä raskaudessa. ...
 
kysyit tosta limatulpasta, itelläni lähti limatulppa vessa käynnin yhteydessä, justiin sellanen limanen, keltasen värinen mömmö. sinunkin tapauksessa se on aika varmasti se!

tietenkin omasta synnytyksestäni on jo pian 2 vuotta mutta tuon muistan hyvin.

soitin sen jälkeen synnytys sairaalaan ja kysyin mitä tehdä, itelläni valu limaa koko ajan sen jälkee, ja yleensähän se on merkki siitä että synnytys alkaa pian. itelläni alkoi supistelut ja halusin lähteä varmuuden vuoksi sairaalaan, ja niinpä menin ja kärvistelin 2 päivää vielä, ennenkö synnytin. poika syntykin keisarileikkauksella sitten loppujen lopuksi.

että tälläset neuvot..ei varmaan paljon apua, mutta ihmeessä sairaalaan vaan jos tuut kipeeksi..ja voihan aina soittaa sinne ja kysyä miten menetellä? onnea synnytykseen!

:hug: :flower: :heart:
 
kuuvu
Jotakuinkin näin täälläkin. Valuin useamman päivän limaa, en nyt sen väristä mene vannomaan mutta silleen että pidin kuukautissuojaa ettei tartte kokoaikaa vaihdella.
Ilmeisesti olin kyllä myös valuttanut aimo annoksen lapsivettä siinä samalla, ja synnytys meni nopeasti (en tosin tiedä onko sillä mitään yhteyttä... mutta kannattaa ajatella positiivisesti :)
 

Yhteistyössä