no peukkuko ois sit parempi?! on muuten pikkusen hankalampi homma vierottaa peukusta kuin tutista..Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 18:55 hammashoitaja kirjoitti:ihan järkyttävää, että annatte muksuillenne tutin lutkutettavaksi!!
sehän tekee tuhoja hampaille!! :attn:
Aivan, helpompi se kai kuitenkin on tutista vieroittaa....Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 19:14 pigglet kirjoitti:\no peukkuko ois sit parempi?! on muuten pikkusen hankalampi homma vierottaa peukusta kuin tutista..Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 18:55 hammashoitaja kirjoitti:ihan järkyttävää, että annatte muksuillenne tutin lutkutettavaksi!!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 18:55 hammashoitaja kirjoitti:ihan järkyttävää, että annatte muksuillenne tutin lutkutettavaksi!!
No voi jestas mikä "hammashoitaja"! \|OAlkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 18:55 hammashoitaja kirjoitti:ihan järkyttävää, että annatte muksuillenne tutin lutkutettavaksi!!
Mulla vähän sama homma. Mä imin peukaloa ja se loppu kans joskus tokalla luokalla, ku sain raudat kitalakeen. Ei oikeen pystyny enää peukkua imemään. Muuten oisin varmaan jatkanu pidempäänki. Mä olin helpottunu ku meijän poika vaihto peukalon tuttiin n. 4 kk:n ikäsenä. Meillä on vielä tutti käytössä, ikää pojalla 1 v 7 kk. Oon tässä miettiny koska uskaltais heittää tutin "roskikseen".Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 21:16 Just joo kirjoitti:No minä kyllä annan tutin!
Itselläni ei pienenä ole ollut tuttia vaan imin etusormeani ja senkin lopetin vissiin tokalla luokalla,se kun koko ajan oli mukana. Sormi oli ihan luuranko muihin sormiin verrattuna jatkuvan imemisen takia ja arvatkaapa onko nyt kiva kun etuhampaiden välissä on sentin aukko kun sormi oli hampaiden tiellä :kieh: ?????
Joo onhan rautoja mutta äiti ei tuntenut niitä tarpeellisiksi ja nyt olen jo sen ikäinen että pitäs yksityiselle mennä "oikomaan" ja sehän maksaa!!
Eli meillä kyllä syödään tuttia kun siitä lapsen saa eroonkin jne!!!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel