Hakutulokset

  1. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Äh, tsemppiä odotteluun! Kuulostaa kyllä erikoiselta noin pitkä tiputtelu. Limakalvon paksuudesta ei tosiaan pitäisi olla huolta, jos pitkästä tiputtelusta huolimatta on vielä runsaat menkat. Täällä kp 12 ja punktio takana. Saatiin 17 munasolua 🙌 Osa folleista oli tosin pienempiä, joten kaikki...
  2. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mä laskisin, et kp 1 on tänään. Toivotaan, et pääsisitte hoitoon jo tässä kierrossa! On varmaan mahdollista, että ovulaatio on ollut 10h positiivisesta testistä, jos oot saanut napattua plussan huipun loppumetreillä. Mulla kivut tulee yleensä seuraavana päivänä positiivisesta. Mulla ei toki...
  3. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mikä tilanne @Tyyn3, vastasko poli sulle? Mä kävin tokassa folliultrassa ja tilanne vaikutti ihan hyvältä. 13-18mm folleja oli noin 12 ja varattiin punktio torstaille. Tänään viimeiset Menopurit ja Fyremadelit ja huomenna pistän Ovitrellen. Suunnitelmana on siirtää 5 päiväinen alkio...
  4. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ehdottomasti kannattaa inssit kokeilla avoimin mielin, koska paljon on myös näitä onnistumisia 🙌 Meillä siirryttiin nopeasti IVF:ään, koska inssit todettiin aiemmin riittämättömiksi enkä halunnut tällä kertaa laittaa rahoja niihin, kun ikääkin on jo enemmän. Kaikki tilanteet on kuitenkin...
  5. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Mullakin on tiputtelua yleensä kolmisen päivää ennen menkkoja, mutta inssikierrossa Lugestron piti tiputtelun täysin pois. Täällä kp 6 ja kävin IVF:n ekassa seurantaultrassa. Isoja 10-12mm folleja oli kasvamassa 5-7. Muutamia pienempiä oli lisäksi, jotka saattaa vielä ehtiä mukaan. Jatkan...
  6. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Voi ei, ymmärrän pettymyksen määrän 😣 Tuu huomenna kertomaan miltä testi näyttää. Kysy ihmeessä vielä onko tossa mitään mahdollisuutta! Meillä yksityisellä varattiin aika ihan varmuuden vuoksi IVF:n suunnitteluun jo inssin yhteydessä ja sovittiin, että soitan sinä aamuna (DPO 14), jos testi...
  7. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Onpa erikoista, ettei 3kk nikotiinittomuudesta kerrottu aiemmin vaikka jo lähetettä laittaessa. Ja miten voikaan olla noin vähästä kiinni inssiin pääsy, voin kuvitella pettymyksen 😣
  8. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Onnea vierailija plussasta! ❤️ Ihanaa lukea onnistumisista. @ToiveikasToivoton tsemppiä uuteen inssiin! Kannattaa kysyä irroituspiikistä, jos ovulaation tapahtumisesta ei ole varmuutta. Jaksamisesta hoitojen keskellä…Mulla toistaiseksi auttaa puolison tuki ja mieluisat vapaa-ajan puuhat, että...
  9. M

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Moikka, oon hetken aikaa seuraillut taustalla ja ajattelin nyt liittyä itsekin joukkoon. Täytän marraskuussa 40 ja mies on 36. Mulla on edellisestä liitosta teini-ikäinen lapsi ja haaveena olisi saada yksi yhteinen. Esikoinen sai alkunsa luomusti, mutta raskaaksi tulemisessa kesti yli vuosi...

Yhteistyössä