Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2025

    Voi kiitos. ♥️ Kieltämättä aika ihana ajoitus ja jotenkin ollaan pyöritty aivan onnellisuuskuplassa. Toivottavasti tämä luo uskoa muihinkin, ei meinaan todella ollut mitkään ennusmerkit tämän kierron puolella. Mähän olen ollut käytännössä kp12 alkaen enemmän tai vähemmän kipeä. Ihan kunnon...
  2. S

    Haaveena vauva 2025

    Niin se taisi olla.. 🥹♥️
  3. S

    Haaveena vauva 2025

    Raskaana 2-3 viikkoa. Mitä ihmettä. 🥹😍
  4. S

    Haaveena vauva 2025

    Suuntasin 24h Prismaan tämän jälkeen ja 2h pidätyksellä Clear Blue Digi sanoi "raskaana" ja PC piirsi kaksi viivaa. 🥹🤩🥹🫣 Aamulle on vielä viikkonäytöllinen, mutta ensin koitan vähän nukkua. Onpa hullu fiilis! 🫣😍
  5. S

    Haaveena vauva 2025

    Tiedän, että rfsun testit on ihan paskoja ja niistä puhutaan vaikka mitä, mutta eihän tämä nyt mene viivanpaikasta, eihän??? https://aijaa.com/O4v3MV
  6. S

    Haaveena vauva 2025

    Kp34 ja hiipii kyllä ajatus, voisiko sitä kuitenkin jo testailla.. Mies lähtee maanantaina ja hän oli vähän sitä mieltä, että ennen sitä olisi kiva, vaikka sitten olisikin aikaista. Mä en kestä, jos nämä 40 päivän kierrot tuli jäädäkseen. Ensi kierrossa aloitan terot KP14, koska mies ei anyway...
  7. S

    Haaveena vauva 2025

    Miten jännittävää!!! Mulla on maha kipeä. Ovis, raskaus vai menkat, kas siinä kysymys. Kp32.
  8. S

    Haaveena vauva 2025

    Miten jännittävää! Mähän en malttanut ja kp28 niin raikas nega etten viitsinyt edes kuvaa napata. 😂 Ovistestit (ja raskaustestit) loppui, joten nyt rallattelen sinne kp40 ainakin enkä tee asialle mitään (paitsi heiluta peittoa, koska mies on lähdössä). 🤝
  9. S

    Haaveena vauva 2025

    En onneksi, kun ei ollut testiä ulottuvilla. 😅😂 Entäs siellä, koska uusi testi? 😍
  10. S

    Haaveena vauva 2025

    Mä näin unta, että tein plussan digillä, haluatteko arvata, paljonko tekisi mieli testata? 🥹 Nythän myin mun päälle ajatuksen, että olen ovuloinut aiemmin kun plussaa ovistestiin ei kuulu. 😅
  11. S

    Haaveena vauva 2025

    Ah, ymmärrän ongelman. En oikein voi toivoa pidempää kiertoa, koska tämä se vasta on ärsyttävää, joten toivon sulle plussaa! 😍🤝
  12. S

    Haaveena vauva 2025

    Olen niin iloinen Cara-mel, että vauvalla on kaikki hyvin. ♥️ Ihan hillitön lisähuoli tuollaisesta hematoomasta, mutta onneksi onnellisia loppuja taitaa noissa olla enimmäkseen. Keltainenkukka, mikä kp sulla oli ovis? Vähän huolettaa tämä omakin pitkälle lipsuva ovis, mutta gyne ei ollut...
  13. S

    Haaveena vauva 2025

    On varmaan ihan syynsä, miksi niitä ei pitäisi availla..? Kaikesta päätellen olet kuitenkin raskaana ja hormoonimäärä on nousussa. Onnea! :)
  14. S

    Haaveena vauva 2025

    Kp23 ja ovistestissä ei näy niin kun yhtään mitään. Tai joo, maaaaaaailman haalein viiva, mutta jos se tuosta plussaksi tummuu niin ihmettelen. Ja olen ihan flunssassa, joten lippu on kyllä taiteltu laatikkoon melko visusti. Hieman ärsyttää. Seksiä onneksi on ihan riittämiin, joten jos ovuloin...
  15. S

    Haaveena vauva 2025

    Maisan puolella voisi näkyä?
  16. S

    Haaveena vauva 2025

    Hei mä vedän pohjat tällä mun 40 päivän kierrolla 🤝😂 Ja jos lohduttaa niin tämän kierroksen jälkeen meidän seuraava mahdollisuus mahtaa olla lokakuinen... 🙄 On tämä touhua. Onneksi on vertaistukea.
  17. S

    Haaveena vauva 2025

    Tee digi niin saat melko varman vastauksen eikä tarvitse tulkita. Jos lohduttaa niin +/-10 päivää heitot kierrossa on aivan mahdollisia ilman, että on mitään vikaa. Jos sulla on esimerkiksi jäänyt ovulaatio tapahtumatta, tämä voisi selittää. Ja sekin on ihan normaalia, kun ei tapahdu liian...
  18. S

    Haaveena vauva 2025

    Ai hitto miten paha olo, mitä ihmettä tämä nyt on. Velloo mahassa ja oksettaa. Nippailee oikealta ja selkää särkee. En käsitä. KP18/40, että ei tässä vielä pitäisi ovuloida..
  19. S

    Haaveena vauva 2025

    Tietenkin pieni varaus, kun kyseessä on lääkinnällinen laite ja päivämäärät on sikäli ihan valideja, mutta en vain usko, että viiva reagoi jossei ei veressä ole hcg hormoonia. Eli olen tämän realismilauseen jälkeen valmis sanomaan ONNEA 😍♥️
  20. S

    Haaveena vauva 2025

    Anteeksi tunkeileva kysymys, mutta onko lahjasolut ihan poissuljettu? Olen itse luovuttanut useamman kerran (munasoluja toki) ja mulla on prosessista tosi lämmin kuva. Suosittelen ainakin kartoittamaan sen vaihtoehdon. ♥️ Tsemppiä niin kovasti.

Yhteistyössä