Hakutulokset

  1. J

    Äityspäivärahasta!!

    \ mulle ainakin maksettiin tänää :wave:
  2. J

    kerro paheesi

    tykkään puristaa esim mustapäitä ja sit syödä sen valkosen mitä sieltä tulee :p
  3. J

    voniko laittaa vauvalle

    älä nyt mitään villavaatteita laita.. ihminen se sun vauvakin on.. lähtisitkö ite ulos villavaatteissa??
  4. J

    minkä ikäisellä pitää vielä suojata korvia?

    ulkona ollessa?
  5. J

    äkkiä huutonetistä

    miten joku on voinut laittaa jonku korotusautomaatin päälle et ainaa huutaa suuremman summan ku mä??? :o ssss
  6. J

    äkkiä huutonetistä

    miten joku on voinut laittaa jonku korotusautomaatin päälle et ainaa huutaa suuremman summan ku mä??? :o
  7. J

    possun sisäfile

    löytyiskö muita vinkkejä tähän lihapötkylän valmistukseen????
  8. J

    2007 mallistot ja uusien brio happyjen hinta?

    SatuZ: Ei se Happy ole itsessään poikkeuksellisen pieni mutta uusi Kompact-runko vaikuttaa asiaa, joten eron huomaa kun laskee sillä rungolla. Menee meinaan pieneen pakettiin, oon livenä nähnyt!
  9. J

    Onkohan mahdollista että lapsi ripuloi koska pelkää isää?

    Jos käsitin oikein että lapsi ei ollut nähnyt isäänsä viikkoon(?) niin voisiko kenties vierastaa??? Ripulista en niinkään tiedä mutta luulisin sen ennemmin johtuvan jostain allergiasta. Tiedän kokemuksesta sanoa että tilanteesi ei ole helppo!meillä kans menee avopuolison kanssa...
  10. J

    kauneuskirurgiaa,kokemuksia?

    sori kirijootusvirheet, kiire...vauva heräämässä..
  11. J

    kauneuskirurgiaa,kokemuksia?

    Onko kellekkään tehty kauneuleikkausta, jotian pientä vaikka?? Mulla on sellaset luppaluomet silmissä ja haluisin leikkauttaa yläluomet jotta yleisilme piristyisi, en ehkä vielä, lähempänä neljääkymppiä tai 40vee lahjaksi ittelle.Äidilläni on samanlaiset joten tiedän miltä ne näyttävät 70veenä...
  12. J

    SYNTYMÄPÄIVÄ

    meilä tyttö oli 2v. 89cm ja 11,8kg
  13. J

    Pyöreälle lapselle vaatteita

    mites Lindexin D-housut? Meillä tytölle taas ei löydy housuja ku on sit kai liian pitkä ikäisekseen... ei ole edes mikään luuviulu, mut housut tippuu... onneks nyt on tullut niitä housuja jossa menee säädettävä kumppari. tyttö siis täytti just 8v. on 137cm ja 29kg

Yhteistyössä