kauneuskirurgiaa,kokemuksia?

Onko kellekkään tehty kauneuleikkausta, jotian pientä vaikka??
Mulla on sellaset luppaluomet silmissä ja haluisin leikkauttaa yläluomet jotta yleisilme piristyisi, en ehkä vielä, lähempänä neljääkymppiä tai 40vee lahjaksi ittelle.Äidilläni on samanlaiset joten tiedän miltä ne näyttävät 70veenä, ei hyvältä.
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 12:22 juhuu kirjoitti:
Onko kellekkään tehty kauneuleikkausta, jotian pientä vaikka??
Mulla on sellaset luppaluomet silmissä ja haluisin leikkauttaa yläluomet jotta yleisilme piristyisi, en ehkä vielä, lähempänä neljääkymppiä tai 40vee lahjaksi ittelle.Äidilläni on samanlaiset joten tiedän miltä ne näyttävät 70veenä, ei hyvältä.
sama täällä, paitsi isänperintöä. Periaatteessa olen kauneusleikkauksia vastaan, mutta :whistle:
 
Ei ole kokemusta, ja periaatteessa olen niitä vastaan.. siis siinä mielessä, että en ottaisi esim. silikooneja itselleni, jos joku sellaiset haluaa niin homma ok mun puolesta, mutta itse en moiseen ryhtyisi.. MUTTA! voisin kyllä käydä "kiristyttämässä" tissejä ylöspäin ja rasvaimunkin voisin vatsaan tehdä..ja siinä sitten samalla leikkauttaa ylimääräinen nahka pois mahasta..
Naamaa en lähtisi kiristyttämään, paitsi jos se olisi terveydellisistä syistä, esim. silmäluomet roikkuisivat niin että se haittaisi näköä yms.
Mutta on se vaan niin arvokasta touhua, ettei tarvitse sen enempää miettiä semmoiseen menemistä :whistle:
 

Yhteistyössä