Hakutulokset

  1. L

    Millainen on kaunis pillu?

    Minusta kaikki pillut ovat kauniita. Kiitorata on minun suosikki, rehottavasta runsaasta karvoituksesta en tykkää. Häpyhuulet hiukan kutsuvasti auki näyttävät todella kiihottavilta. Ei kai rumia pilluja oikeasti olekaan!
  2. L

    Hyvä seksikokemus

    Aina kysellään nolointa seksikokemusta, nyt jaetaan parhainta tai spontaaneinta seksikokemusta? Oma spontaanein seksikokemus oli kun istuin kahvilla entisen tyttöystävän kanssa. Hän valitteli seksin vähyyttä ja mietittiin millaista olisi seksi exän kanssa kun kummallakaan ei siitä kokemusta...
  3. L

    Penisrengas

    Olen kokeillut ja sen puristus tuntuu hyvältä. Kalu tuntuu paksummalta ja jämäkämmältä. Minusta lasti lentää renkaalla vieläkin tehokkaammin. Suosittelen kokeilemaan!
  4. L

    Parin rakastelun katseleminen

    Minä voin olla se ystävällinen vanhempi mies ihan milloin vain. Sen verran ikää jo, että sovin siihen kategoriaan.
  5. L

    Mikä näistä olet?

    Tissimies olen. Minusta kaikki tissit ovat kauniita, se riippuu kuinka nainen niitä kantaa. Toki peppua ja sääriä tulee katsottua myös
  6. L

    nännikoru...kiihottaako

    On kiihottavaa
  7. L

    Harrastetaanko teillä saunassa panemista jos niin miten

    Me pantiin exän kanssa saunassa, kun lapsiperheen arjessa ei paljon muita mahdollisuuksia ollut. Lemppari oli kun hän ratsasti kalulla tai sitten takaapäin
  8. L

    Helteellä ilman pikkareita

    En minä hametta laita, mutta voisin kokeilla laittaa housut jalkaan ilman alushousuja ja kokeilla miltä se tuntuu
  9. L

    Miksi mieheni penis seisoo joka aamu tosi voimakkaasti ?

    Minulla on lähes joka aamu kalu vähintään puolikovana tai sitten seisoo kunnolla. Aamuisin panettaa muutenkin, huolimatta siitä olenko paneskellut edellisenä päivänä
  10. L

    Nännien imeminen?

    Exällä oli herkät nännit, suutelun, näykkäilyn ja imemisen jälkeen näyttivät kiihottavasti. Exä tykkäsi siitä alkoi kostua...
  11. L

    Vasektomia

    Minulle tehty vuosia sitten. Kivuton, nopea ja helppo toimenpide. Hetken aikaa oli turvotusta ja tikit sulivat itsestään. Vähän aikaa piti olla panematta, mutta mitään ongelmia ei panemiseen ilmaantunut
  12. L

    Pyllyn nuoleminen

    Minä nuolin exän pepunreikää, aloitinkin nuolemaan sitä enkä pillua. Tein sen kahdessa eri asennossa. Minusta se oli hyvin kiihottavaa ja samoin exän mielestä. Sen jälkeen paneminen oli todella kiihkeää. Siitä on jäänyt hyvät muistot
  13. L

    Miten suhtaudut sekasaunomiseen: osallistuisitko jos joku pyytää?

    Minä osallistuisin sekasaunaan, jos sellaiseen pyydettäisiin. Alastomuus ei ole yhtään sen kummallisempaa kuin vaatteet päällä oleminen. Sekasauna ei tarkoita seksiä ja orgioita vaan saunomista. Eri asia jos niin on sovittu. Olen mies.
  14. L

    Miestä peppuun

    Olisi äärimmäisen kiihottavaa, jos nainen panisi minua peppuun ja samaan aikaan toinen pää liikkuu hänen pillussa. Olen etsinyt naista tähän, mutta en ole löytänyt. Hetivalmis olisin kokeilemaan!
  15. L

    Koti nudismi

    Minä olen kotona alasti aina kun mahdollista, mutta pidän kuitenkin kaihtimet niin ettei ulkoa näy.
  16. L

    Julkisesti?

    Exän kanssa harrastettiin seksiä avoimen parvekkeen oven vieressä, naapuri oli samaan aikaan omalla parvekkeellaan. Minulle on runkattu orkku baarin sohvalla tiskiä vastapäätä. Pantiin tyttöystävä kanssa keittiön pöydällä avoimen ikkunan edessä. Eivät nämä niin ihmeellisiä ole, mutta hyvät...
  17. L

    Parin rakastelun katseleminen

    Minua kiinnostaisi nähdä parin rakastelevan. Ihan tavalliset ihmiset harrastaisivat sitä seksiä mitä normaalistikin. Minä olisin katselijana lähellä, mutta en kuitenkaan ihan vieressä. Jos tällainen mahdollisuus tulisi, olisin heti valmis katsojaksi
  18. L

    Mies: mille runkkaat?

Yhteistyössä