Koti nudismi

  • Viestiketjun aloittaja mies28
  • Ensimmäinen viesti
Muistoja
Olin eilen Pihlajasaaren nakurannassa ja sinne ryntäsi iso lauma ihmisiä vaattet päällä. Tulivat katsomaan niiden purjelaivojen lähtöä.
Ukot kuolasivat ja muijat yritti pistää nitä kuosiin.
Minä en ole Pihlajasaaren nakurannassa ollut koskaan (en edes tiennyt että siellä on sellainen) mutta lähes nakuna on makoiltu siellä pusikossa ja kuumia hetkiä olen viettänyt miehen kanssa niissä rantakopeissa. Joskus joku oli seinän takana kuuntelemassa mutta eipä se haitannut. Kerran yksi nainen oli siinä aurinkoa ottamassa lähellä ja näki kun me kaksin mentiin sinne koppiin ja tultiin hetken päästä pois eikä vaatteita oltu vaihdettu. Hymyili vaan meille, ehkä kuulikin.

Olen usein kotona alasti koska nukun alasti. Saatan pukea päälle puolen päivän jälkeen. Partisille kun menen, kiedon pyyhkeen ympärille. Makkariin näkee suoraan vastapäisestä talosta, usein on verhot mulla kiinni muttei aina.
 
Viimeksi muokattu:
Nakupari
...ollaan kotona ilman vaatetta melko paljonkin. Sisälle näkee, jos osaa katsoa. Eikä haittaa yhtään, jos joku nyt vilaiukselta näkee minun tissejä tai pimperoa tai isännä kalua.
 
vierailija
Naispuolinen autismiohjaaja juttelemassa aviovaimoni kanssa alakerrassa. Minä puolestani hankin jännitystä olemalla täysin alasti ovi auki yläkerran aulaan. Kuulen heidän äänensä. Voi ku se muija tietäisi, että yläkerran aulasta näkisi... miehen. Vain portaat yläkerran ja alakerran välissä. Ku vielä saisin seisokin...
 

Yhteistyössä