Julkisesti?

  • Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti
poika
Luulen että, se on vielä kokematta, olen harrastellut niin lyhyen aikaa niitä (ikä:22), mutta ilmoitellaan kyllä sinne missä oletkin ? mutta mitä niihin fantasioihin tulee niin antaa olla
 
Namu
Suht jännää se oli autossa yleisen, joskin hiljaisen tien varrella, näin montakin kertaa sekä suihinottoa että ihka oikeaa seksiä. Henkilö- ja pakettiautossa. Autolla on onneksi helppo lähteä äkkiä karkuunkin, jos joku tulee.
 
Ulla
Saaressa kalliolla, kun veneitä kulki läheltä ohi. Kiihottavaa oli rakastella myös hotellin parvekkeellä lämpimässä etelän yössä. Nojasin käsillä parvekkeen kaiteeseen, kun mieheni kiihotti minua suullaan ja sitten tuuppasi ihanasti takaapäin.
Silja Serenaden hytissä ikkunaverhot auki ja lukuvalo palaen...

Onhan näitä, vatsanpohjaa kihelmöi kun muistelee viime kesää.
 
jovain
..tai sitten, jos pakussa on tummat lasit vaikka yleisen tien reunassa tai rannassa katsellen laivoja kun ihmiset liikkuu ympärillä.
Auton voi ajaa myös metsän reunaan, nousta autosta ja
autoa vasten takaapäin. Ja sitten huomata, että lenkkipolku menee vieressä.
 
Molla26
Olen sextannut puistossa kun ihmisiä käveli 10 metrin päästä ohi, muun muassa japanilaisia valokuvaavia turisteja. Olen ottanut suihin sairaalan osastolla. Olen sextannut ikkunalla kun vastapäisestä talosta ihmiset katsoivat. Olen sextannut parvekkeella, autossa, konepellillä, ex-anoppilan keittiön pöydällä, olen harrastanut anaaliseksiä porukoiden saunassa, jossa on ikkuna ulos. Olen saanut suuseksiä baarin vessassa. Mies on tehnyt minulle käsin orgasmin festarinurmella, jossa vieressä makoili kavereita ja muita. Olen harrastanut seksiä kaverin sängyssä kun kaverit nukkuu vieressä lattialla. Ja teininä harrastin seksiä poikakaverin kanssa kun äiti ilmestyi huoneeseeni koputtamatta... Olen harrastanut itsetyydytystä luokkahuoneessa kesken oppitunnin.

Mutta nuo on lähinnä niitä nuoruuden kokeiluja. Nyxän kanssa harrastamme seksiä lähinnä vain omassa sängyssä verhot kiinni.
 
Tapsa
Olimme tulossa synttäreiltä joskus aamuyön tunteina keskikesällä, aurinko juuri nousi. Kävelimme kevyenliikenteen väylää kotiinpäin.
Huvikseni sanoin vaimolle, että nyt kovenee, otatko suhin.
Hän pysähtyi, polvistui eteeni ja kaivoi puolijäykän housuista. Imi pitkään ja huolellisesti, kunnes laukesin. En suuhun vaan asfaltille. Kuivasin kullin paidan helmaan ja jatkoimme matkaa kotiin, josa sitten vietimme rajun session.

En tiedä, näkikö kukaan, mutta mahdollisuudet olivat vaikka kuinka monilla.
 
Exän kanssa harrastettiin seksiä avoimen parvekkeen oven vieressä, naapuri oli samaan aikaan omalla parvekkeellaan.
Minulle on runkattu orkku baarin sohvalla tiskiä vastapäätä.
Pantiin tyttöystävä kanssa keittiön pöydällä avoimen ikkunan edessä.
Eivät nämä niin ihmeellisiä ole, mutta hyvät muistot niistä jäivät!
 
vierailija
Saaressa kalliolla, kun veneitä kulki läheltä ohi. Kiihottavaa oli rakastella myös hotellin parvekkeellä lämpimässä etelän yössä. Nojasin käsillä parvekkeen kaiteeseen, kun mieheni kiihotti minua suullaan ja sitten tuuppasi ihanasti takaapäin.
Silja Serenaden hytissä ikkunaverhot auki ja lukuvalo palaen...

Onhan näitä, vatsanpohjaa kihelmöi kun muistelee viime kesää.
Mekin kerran seurusteluaikaan rakastelimme vaimon kanssa erään saaren kalliolla, kun rannan vierestä souti veneellä pariskunta. He oikein pysähtyivät, me emme. Saimme hyvät pisteet ja ablodit päälle. Kerran menin palauttamaan kaverille lainassa olleita cd-levyjä. Menin kuistin kautta, kun ovi oli auki. Ketään ei ollut kotona. Laskeuduin rantaan, ja siellä he olivat, kaveri ja hänen vaimonsa, naimassa saunan kuistilla. He eivät huomanneet, joten seurasin hetken vaivihkaa tilannetta ja ilmoittauduin vasta kun tilanne oli ohi. Pariskunta kävi rauhallisesti uimassa, huuhtomassa limat, eikä rouva lainkaan kiirehtinyt pukeutumista.
 
vierailija
Olin Ateenassa Lykapettos-kukkulalla vaimoni kanssa katselemassa maisemia. Laskeuduimme oikotietä kukkulan rinnepusikkoa myöten. Melkein joka askeleella oli nuoripari bylsimässä, todella valtava määrä. Hämmästyimme aluksi, mutta eihän syynä ollut muu kuin heikot asunto-olot.
 

Yhteistyössä