Hakutulokset

  1. M

    Mä olen liikuttavan lähellä kylpyläviikonloppua :)

    On varmasti, mutta mä säälin niitä ihmisiä joidenka pitää miettiä/keskustella muiden ihmisten painosta. Just vaikka jossain kylpylässä voivotella, kuinka joku on "iso"... Niillä ihmisillä on TODELLA köyhä elämä!! Mutta Turkilmakselle ihanaa kylpylälomaa :hug: Pidetään peukkuja pystyssä...
  2. M

    Mä olen liikuttavan lähellä kylpyläviikonloppua :)

    Osaan kyllä kiitos vaan! Ei osunut arkaan paikkaan! Ehkä sitten aikuisena sinäkin ymmärrät mitä kannatta kysyä ja mitä ei! :xmas:
  3. M

    Minkä kokoinen haalarì?

    Mä ostasin 92 senttisen!
  4. M

    Mä olen liikuttavan lähellä kylpyläviikonloppua :)

    Ootpas sä tahdikas :headwall:
  5. M

    Omituinen pieni mies!

    Mahto olla ahdasta :D
  6. M

    Omituinen pieni mies!

    Mä en ymmärrä mikä hoiva vietti sille on iskenyt?! Äsken kanniskeli huovan sisälle käärittyä leluaan ja hoiti sitä... Nukutti ja halaili. Kävin kurkkaamassa että mitä niin kovasti hoidettiin... Tänään oli rakennuspalikan vuoro :D
  7. M

    JOULUIDEOITA!

    :attn:
  8. M

    synnytystapa-arviosta vielä...

    Varmaan ottavat röntgen kuvat ja päättävät sen pohjalta... Elleivät sitten ole ottaneet jo? Mulla epäiltiin ahdasta lantiota. Mutta sanottiin että seuraavassa raskaudessa tehdään synnytystapa-arvio ja katsotaan tilannetta uudestaan!
  9. M

    Poskiontelotulehduksesta hirmuinen särky

    Mulla menee nykyään itsestään ohi! Onneks! Se tyhjennys on nimittäin niiiiin kamalaa hommaa, etten ihan helpolla anna sitä tehdä. Tosin otsaontelon tulehdus on vielä kamalampaa!!
  10. M

    Kenellä poistettu viisureita raskaana?

    Multa ei suosutunu leikkaan pois. Sano että kukaan mein kunnan lääkäreistä ei leikkaa raskaanaolevalta viisuria pois :/ Ja voin kertoo että kärsin koko raskausajan niistä säryistä... ei ollu kivaa!
  11. M

    onko kystä munasarjassa vaarallinen?

    Kyllä mulla ainakin kivut olivat kovat! Niin kovat että jouduin sairaalaan tiputukseen viikoksi koska olin niin kipeä etten pystynyt syömään/juomaan. Eikä kotona pystynyt olemaan kipujen kanssa.
  12. M

    G: Alkoholin kulutuksesi? (raskaana olevat ja imettäjät älkööt vaivautuko!)

    Vaikee sanoo et kuinka paljon viikossa... sen verran harvoin otan! Kai se on n. 10 annosta/vuosi
  13. M

    Tässä joululauluja kaikille

    kuin myös!
  14. M

    G:Montako serkkua lapsellasi/lapsillasi on?

    Serkkuja ei yhtään, mutta pikkuserkkuja on 10. Josta kahdeksaa nähdään lähes päivittäin :heart:
  15. M

    G: Käykö puolisosi puku päällä töissä?

    :laugh: :laugh: Juu ei käy :laugh:
  16. M

    Miten käynnistetty ja toimiko se nopsaan?

    Ekana päivänä sain niitä tabletteja, samoin toisena. Kolmas päivänä oli ns. "lepo päivä". Neljäntenä päivänä laitettiin tippa... ei auttanu!! Viidentenä päivänä leikkaussaliin!!
  17. M

    Tämän päivän sää?

    +3 astetta, just nyt ei sada.
  18. M

    Millainen vanhempi loppupelissä välittää lapsestaan tai tämän terveydestä?

    Älä unohda luomuruokaa, perhepetiä tai oikeinlaista autonistuinta! Niin ja raskausaikana ei saa värjätä hiuksia tai lakata kynsiä!

Yhteistyössä